piątek, 22 lipca 2011

melissa

Witajcie kochane!


to mój pierwszy w życiu post na moim pierwszym w życiu blogu, bądźcie wyrozumiałe! :)
Wiecie jak bardzo kocham zakupy i na moje wielkie nieszczęście mam tak, że jak już bardzo się na coś napalę, trudno jest mi przetłumaczyć, że ta dana rzecz moze mi być zupełnie zbędna. Kiedy zobaczyłam butki Vivienne Westwood dla Melissy u Radzi - musiałam, po prostu musiałam bliżej przyjrzeć się tym butkom! Takie właśnie znalazlam na shaffashoes.pl i po prostu nie mogłam im się oprzeć! Mają przyjść do mnie we wtorek, zamówiłam 40-tkę, a same buty nazywają się Melissa Wanting Black White, mam nadzieję, że będą na mnie dobre. Chyba ich największą wadą jest to, że są bardzo drogie - kosztowały mnie 309 zł. :(


Podobają  Wam się? Według mnie są naprawdę słodkie :)

17 komentarzy:

  1. zastanawiałam się i nadal sie zastanawiam nad tymi butami :) witaj na blogspocie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mi sie podobaja Melisski :) powiedz mi czy sa wygodne wtedy kupie i ja :)) Buzi Asiula ;******

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, ale cieszą oko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, sa slodkie :D Chociaz zastanawiam sie czy takie buty sa wygodne, daj znac w kolejnych postach ;)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie straszcie mnie, że będą niewygodne :P plus jest taki, że zawsze mogę je oddać i dostaje zwrot kasy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty za mna chodza od 3 lat, podobaja mi sie na obcasie z serduszkiem albo wisienkami :) musze w koncu je kupic

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, za mną chodzą czarne z serduszkami, te od Westwood, ale drogie są i doszlam do wniosku,ze i tak rzadko chodze w szpilkach wiec... moj pragmatyzm wzial gore!

    OdpowiedzUsuń
  8. są słodziutkie :) oh chciałabym je jednak nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne, mnie też kuszą ostatnio.. :) ale chyba zainwestuje w kalosze.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak, pogode mamy taką, że faktycznie kalosze to dobry pomysł, ech!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę sobie wyobrazić ich na nogach :P i mam nadzieję, że nie będą na tyle sztywne żeby obcierały z tyłu oraz w zgięciu buta :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne ciekawe hak beda sie sprawdzac

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana pewnie będą wygodne!:) a u Ciebie tak serduszkowo! :p buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. dziuniek, Ty potworze, nie kracz bo Cie pogryze normalnie:PPP

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne, ale cena zabójcza ;/ Pozdrawiam serdecznie :)
    P.S i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze są :). Nie wiem czy jest jednak sens kupować buty za 300zł które na bank za rok już nie będą modne, to typowe sezonówki. Nie poci się w nich noga :)? Ja miałam swego czasu fioła na punkcie tych szpilek w kolorze nude z wisienkami Vivienne Westwood, ale mówie to nie jest klasyka zebym dała za nie 650zł :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Joanno, według mnie to buty na lata, to czy będą modne za rok czy nie mało mnie interesuje, ważne, że mi się podobają. Noga absolutnie się nie poci, są wykonane ze specjalnej gumy, pięknie pachną i chodząc w nich mam wrażenie jakbym miała bose stopy :)Poza tym, kto co lubi, klasyka jest fajna, jednak bywa śmiertelnie nudna :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!