niedziela, 31 lipca 2011

nowe torebunie :-)

Wiem, wiem... TOREBUNIE, ale ja lubię to słowo i o ile z reguły raczej nie zdrabniam, to zauważyłam, że mam pewne inklinacje do zdrabniania wszystkiego co związane z ciuchami i dodatkami :) Ale do sedna... w tym poście chciałam podzielić się z Wami moimi najnowszymi torebkowymi zdobyczami. Torebka z Reserved była zakupem zupełnie nieplanowanym, wpadła mi w ręce przypadkiem i tak jakimś dziwnym, tajemniczym trafem nie chciała już z nich wypaść :P.  Natomiast beżowa torebka z River Island jest dokładnie tym, czego szukałam  od dobrych paru tygodni - poręczną, niezwykle pakowną, śliczną małą torebeczką pasującą do każdego stroju - idealną na szybkie wypady, gdzie niepotrzebna jest ogromna torba!  :-)))) Uwielbiam ją!



na pierwszy ogień - torebko-worek z Reserved. Jest super pakowna i przez te dżeto-ćwieki taka trochę rockowa, czyli idealna dla mnie :) Kosztowała mnie 29 zł i była przeceniona bodajże z 59 zł. Jedynym jej mankamentem jest to, że nie jest zapinana, więc każda niepożądana rączka (np. w autobusie) ma do niej ułatwiony dostęp :( Muszę jeszcze dodać, że jestem pod wrażeniem tego jak ta eko-skórka się prezentuje - kiedy ją ujrzałam po raz pierwszy aż nie chciało mi się wierzyć, że nie została wykonana z prawdziwej skóry. 

A oto moja ukochana torebeczka z River Island. Podoba mi się w niej wszystko i autentycznie nie ma absolutnie żadnej wady. Dodatkowym atutem był fakt, że udało mi się ją kupić przecenioną o 100 zł. W regularnej cenie kosztowała 180, ja natomiast zapłaciłam za nią 80 zł. Głupek ze mnie, że nie dobrałam sobie żadnej innej rzeczy z przeceny (np. pięknego wisiorka z jaskółkami), bo wówczas zapłaciłabym za niego 50 procent taniej. czyli coś ok. 10 złotych. BUUUUUU!

Jak Wam się podobają moje zdobycze? Chciałybyście zobaczyć filmik z moją kolekcją torebek? Nie ukrywam, że torebki to chyba moja największa słabość :)

ściskam Was ciepło :)
asia

20 komentarzy:

  1. Naprawde fajne te torebki,musze też sie wybrać na przeceny może coś sobie upoluje;

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdobycze! I jakie ceny :O Koniecznie zrób strój dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta torba z River Island! Zapraszam do mnie :)Też dzisiaj pokazałam swoja torebusie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebka z River island jest boska:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam kilkanaście torebek, ale używam tylko czterech, reszta to jakies niemodne starocie. Mamy podoby gust jesli chodzi o ubrania i dodatki, także jeśli kiedyś będziesz wystawiała jakąś torbeka na allegro, to poproszę o link do Twoich aukcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba z River Island o wiele bardziej w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. TAK! Koniecznie filmik z torebkami :D
    I pokaż proszę jak wygląda na ramieniu ta torebka z Reserved :) Ona jest w moim klimacie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze Asiu ja chodzę koło tej czarnej torby i chodzę a ta szara jest super.

    innalajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocza jest ta torebeczka z River Island :)
    Oczywiście czekam na filmik z kolekcją torebek!!

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie pokaż swoje torebunie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. River Island robi świetne torby ale są za drogie na moją kieszeń :( Twoja jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście że chcemy filmik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, mi szczególnie przypadła do gustu ta druga torebka. Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz świetny blog i kanał na YouTube pozdrawiam i zapraszam cię do mnie http://juliax96-make-upandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja właśnie zachorowałam za torebke z Zary zakupową skórzaną piękną....aaaaa ;( muszę ją mieć, rozumiem Twoje szaleństwo torebkowe w 100% :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebki klimatyczne ale osobiście uważam, że w Polsce mamy tak wielu wspaniałych, nieznanych i niedocenianych projektantów, których pomysły o niebo przewyższają to cym zalewają nas światowe koncerny. Chociażby Marta Ignatowicz i podobni jej "artyści" zajmujący się rękodziełem.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!