sobota, 23 lipca 2011

poranna kawa i czytanko

Wspominałam wielokrotnie - lubię czytać. Czytanie to chyba jedna z tych form spędzania czasu, która najbardziej mnie relaksuje. Mogę spokojnie popijać sobie kawę, niczym się nie przejmować, delektować się słowem i analizować sens. Na moje gendery mam do napisania pracę na egzamin i w poszukiwaniu natchnienia zdecydowałam się na prace Adrienne Rich i bell hooks. Sądzę, że bliżej przyjrzę się tej drugiej pani, bo choć problem rasizmu w feminizmie mnie bezpośrednio nie dotyczy, to sama kwestia wydaję się być niezwykle ciekawa. Ale hej! żeby nie było za poważnie i za nudno, kupiłam sobie wczoraj Twój Styl (oprócz Pani i Wysokich Obcasów to właśnie po TS sięgam najczęściej). Za Panią Dereszowską nie przepadam szczerze mówiąc (choć jej kreacja w Lejdis była bombowa, taka skrajnie brzydko-feministyczna chciałoby się rzecz :P :)))))), to wpadło mi w oko parę ciekawych artykułów.

 A Wy czytacie coś teraz? Macie swoje ulubione gazety :-)
buziak!




mój maaaaaaaciupki stoliczek nocny, ale i tak wszystko się na nim mieści! :))

taki kubek dostała moja mama na dzień mamy od mojego brata.... komentarz jest chyba zbędny, nie? :) najbardziej lubię fragment o 24godzinnym dogadzaniu :D o nieeeee, mamy też mają SWOJE życie!

7 komentarzy:

  1. Kubeczek jest uroczy, ja zamiast gazet wole książki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. kubek boski :D ja jestem na etapie sagi Zmierzch naprzemiennie z książka Korea Północna - u źródeł sukcesji władzy :D miszmasz totalny. a z gazet to Glamour od czasu do czasu bo mają fajną rubrykę urodową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam czytać! jak robię to np. w autobusie to cały świat dookoła znika i jestem tylko ja i bohaterowie książek. uwielbiam to uczucie zatracania się w treści ;))

    a co do pani Dereszowskiej, to mimo że pochodzi z mojej miejscowości też za nią nie przepadam ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytujemy to samo :D Ale na pierwszym miejscu zawsze Wysokie Obcasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. co to znaczy genderka?

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć Anonimie, jestem Asia. przedstaw się, to pogadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten kubeczek ;D
    moje ulubione to Uroda, a w czasie podróży pociągiem najczęściej sięgam po Party ;)
    z książek to lubię lekką literaturę- najczęściej tą ''na obcasach'' lub ''w spódnicy' ;D
    ostatnio przeczytałam Prosto z mostu Jane Green.. bardzo fajna i kobieca :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!