wtorek, 26 lipca 2011

przyszły melisski!!!

aaaaaa, są boskie!!!! a ja jeszcze w piżamie, lol!


25 komentarzy:

  1. Aaaaa...! Są boskie! Chodź w nich Asia i mów mi czy są wygodne :))
    ślicznotki z nich :) czekam na ootd z nimi w roli głównej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. meliski kiediski ;D fajne, acz drogawe... daj znać, jak komfort noszenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są :D a piżama jaka słodka hehehe

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkieeee! jak piżamka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super:) gdybys nie napisala, ze to pizama to pomyslalabym ze tak ma byc heheh

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, jaka Ty zwiariowana :) śliczne, ile za nie dałaś :) ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czad kiedys dziewczyne widzialam w nich i tak strasznie mi sie podobaly ona miala pudrowo różowe no boskie !!!!!rewelaaaaa!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. łaadne ! :) obserwuję :)

    http://thanhpaulo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne.. ale moje szerokie stopy by odebrały im całą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, z piżamą komponują się idealnie! :) Ale jeżeli kupiłaś tak drogie buty aby nosić je do piżamy to ja Ci kochana mogłam coś innego polecić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahahahaha no to pięknie :-) to czekamy na jakiś zesatwik :-)
    Radzia

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie od zawsze ciekawi czy w tych butach masakrycznie nie poca sie stopy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super butki! Zapraszam do mnie: myszaksz.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczniutkie;) ciekawe jak będą prezentować się w zestawie?
    Zapraszam do mnie: www.glowsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. są przeurocze :D ciekawa jestem tylko czy nóżki w nich się nie pocą

    OdpowiedzUsuń
  16. czadowe :) ja kupiłam sobie meliskowe podróby, ale rozmiar za małe :(( i sobie stoją na półce z butami nie noszone. pewnie siostrze dam.

    innalajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sa naprawdę cudne prześliczne daj namiary gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!