niedziela, 24 lipca 2011

Rzeczy bez których nie wyobrażam sobie mojej szafy :)

Wiem, że to próżne, ale czy nie macie w swojej szafie takich rzeczy, które po prostu kochacie?? Ja mam i nie wyobrażam sobie moich zasobów ubraniowych (hahahahaha:) i strojów (nie tylko dnia:) właśnie bez tych oto rzeczy:


Marynarki!!! ubóstwiam je! mam kilka, a te należą do moich ulubionych: z lewej strony marynarka z H&Mu (ok 120zł), z lewej strony marynarka z Zary (ok 200zł)
Kolejną częścią garderoby, którą bardzo lubię jest koszula. Koszule są niezwykle funkcjonalne, w zależności od tego jak noszone, są w stanie zmienić charakter całego stroju. Ta jest z Mango, kupiona na przecenie za ok 40 zł.


Uwielbiam bluzki i koszulki - gładkie, z nadrukami, jakiekolwiek! Ta koszulka z Zary jest moją ulubioną już od ok. 3-ech lat. O ile nie wszystkie ciuchy z Zary cieszą się dobrą jakością, o tyle ta bluzka jest naprawdę świetnie wykonana! Również kupiona na przecenie za 39 zł (pierwotnie kosztowała chyba 100 zł więcej).


Dla mnie czarne spodnie-rurki to podstawa (zwłaszcza, że nie noszę ani sukienek ani spódniczek) - pasują do wszystkiego, a nogi dobrze się w nich prezentują. Mam 2 pary :) Te akurat są z Cubusa, kosztowały ok 100 zł. 

A to moja ulubiona neonowa bluzka. W komplecie do niej była biała koszuleczka, ponieważ ta jest delikatnie prześwitująca. Mój typ na lato (może niekoniecznie polskie:). Prezent od mojej mamy na dzień dziecka. :)Lubię takie prezenty!!!


A to mój zdecydowanie ulubiony "set" na wyjścia. Piękna pomarańczowa bluzka z Zary zgapiona od Misi3006 :)))), kosztowała ok. 160 zł (cena-tragedia:( i stara eko-skórka z Bershki, rok temu nosiłam ją właściwie codziennie:) Niestety nie pamietam już ile kosztowała. Widzicie na zdjęciu również moją ukochaną i jedyną broszkę (nie lubię broszek - niszczą ubrania). Jest to prezent sprzed paru lat, muszę koniecznie wrzucić jej fotkę z bliska, papużka jest urocza!

Jak wiecie, uwielbiam różnego rodzaju sweterki, a przede wszystkim te kolorowe :) Mam manię na punkcie sweterków z Zary - są w miarę dobre gatunkowo i niedrogie. Za ten różowy zapłaciłam ok 50zł. 

Kiedy mam ochotę na nieco bardziej romantyczny look, zawsze sięgam po tę oto bluzkę z Zary. Jest naprawdę wyjątkowo i nawet zostałam kiedyś zaczepiona o nią na ulicy! Koszt. ok 100 zł.


W każdej szafie powinna się znaleźć zwykła, biała basicowa bluzka. Dobra na każdą okazję - jako top, lub coś pod spód. Moja akurat jest z Reserved, koszt to ok 20 zł.


Kurtki dzinsowe to według mnie kolejny basic. Dobre na każdą okazję, myślę, że można wyczarować z nimi świetne outfity i naprawdę pasują do wszystkiego - nawet do szpilek (testowane:). Ta kurtka jest z Mango (ceny niestety mnie pamiętam), a ta przecudna chusta zakupiona została w Massimo Dutti i był to mój prezent od mojego chłopaka :)


Tyle jeżeli chodzi o te najbardziej strategiczne części garderoby, a to moje ukochane dodatki: 


Chusty!!! kocham kocham kocham :) może na filmikach nie pokazuję się w nich zbyt często, ale jeżeli chodzi o dodatki to chusty u mnie plasują się na pierwszym miejscu. I jak widzicie... mam ich dość sporo...


Moja najukochańsza torebeczka ever. Mam ją tyle lat i nic, absolutnie nic, się z nią nie dzieję. Super wytrzymała, super pojemna, ożywi każdy outfit. Zara, niestety nie pamiętam ile kosztowała. 


A oto cała moja szafa, malutka niestety, więc efekt jest taki, że ciuchy zamiast wisieć sobie ładnie są na maksa upchane :) wiem jedno, ban na zakupy ciuchowe do końca roku!


Uffffff, no to się uporałam ze wszystkim! Znalazłoby się jeszcze na pewno parę innych ciekawych ciuszków, jednak myślę, że te zaprezentowane tutaj stanowią dla mnie bazę i kiedy nie wiem w co się ubrać, najczęściej własnie sięgam po te rzeczy. 

Czy myślicie, że dałoby się zrobić z tego TAG? Uważam, że byłoby ciekawie :) Pokazujemy światu nasze torebki, to czemu by nie pokazać naszych szaf?? :)

Buziam Was!


20 komentarzy:

  1. mi by było wstyd pokazać swoją szafę bo mam w niej okropny bałagan :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Marysiu, masz teraz motywację, żeby posprzątać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam spartańskie warunki :) jak będę na swoim za jakiś.. rok ;D to pewnie też będę miała tak pięknie poukładane :)
    Cmokam ;D ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł;) piękna ta koszula z MAngo i marynarki ;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

  5. Oh, you ve got such a beautifull blog.))
    Love your post.)

    Can you help me?
    I am doing a poll and I need answer only one question.

    "What are your favorite clothing firms?"

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaa próba... choć wydaje mi się, że pwinno się udać zamieścić ten komentarz hyhy...
    więc ja podzielam Twoją miłość do tej krótkiej skórzanej kurteczki... ja bez mojej z Camayeu, która przewija się w co drugim filmiku nie wyobrażam sobie życia hyhy ;-)
    Buziaki :-***
    Radzia
    www.radzka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. @Mary - I would go for Zara, H&M, Promod, Mango and Cubus :)

    @Madziu - udało się, ale się ciesze:)) tak, te kurteczki są świetne:) nagrałam już filmik, powinien pojawić się jutro :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh moje ulubione ciuchy to akurat jestem w stanie zliczyć na palcach jednej ręce, no może przesadzam - na dwóch :P Te rzeczy nosiłabym dosłownie codziennie. Nie dość, że są wygodne to świetnie na mnie leżą. Zawsze w sklepach szukam tylko takich ubrań, ale wiadomo, zdarza się, że coś kupujemy z myślą, że może się przyda, że może będzie pasowało do tego i tamtego. A okazuje się to być pomyłką.
    Muszę powiedzieć, że mamy podobny styl ubierania. Na filmikach widzę zawsze elegancko ubraną kobietę, która fajnei dobiera dodatki i ja również przepadam za taką kombinacją. Typowy dresik akceptuję jedynie na urlopie na działeczce :P Kobieta moim zdaniem powinna wyglądać schludnie, kobieco, elegancko i zawsze pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mamy podobny gust! Swietny pomysł na TAG! :)

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że założyłaś bloga :) Witaj więc w blogowo-urodowym światku ;) Na pewno będę Cię obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na bs jestem od dawna a tutaj trafiłam przez yt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kocham również chusty <3 kurtki dżinsowe a sweterków kolorowych jestem wielką fanką !;) aa a rurki czarne ooo..;)

    Pozdrawiam

    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem masz swietne rzeczy w szafie

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba każda z nas ma takie rzeczy, które bardzo lubi ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Cię oglądać! i jestem bardzo zadowolona że założyłaś bloga! gorąco pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej! oglądam Twoje filmiki na Youtube od samiutkiego początku!
    Również, tak jak Ty jestem molem książkowym:)
    Zapraszam do siebie choć tematyka nieco inna:)
    Pozdrawiam grąco!
    Karolajna

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie że założyłaś bloga!!!:))
    teraz mogę obserwować Ciebie też tutaj :)
    co do posta też tak mam ;p że jest kilka rzeczy bez których ;p nie mogę żyć zapraszam do mnie :)
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka filologie studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. polin: skończyłam angielską.
    Katrin: dzięki, zajrzę na pewno :)
    Karolino: już Cię obserwuję
    Kamyczku: dzięki!
    Yasminella: dzięki!
    Bezimiennaa: w takim razie mamy podobny styl:)
    lusterko-em: dzięki:) piekne kolczyki z Parfois:)
    kosmetyczne-przyjemnosci: w takim razie czekam na Twoja odpowiedz na ten tag! byloby mi bardzo milo!!!
    dziunku: dziękuję Ci kochana :** chociaz ja sieibe do konca jako elegantki nie widzę:)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!