czwartek, 28 lipca 2011

śniadanie u kiediski :)

Oglądając wczoraj pyszny post śniadaniowy u nissiax83, zapragnęłam pokazać Wam jak ten pierwszy i najważniejszy posiłek dnia wygląda u mnie. Dzisiaj jest totalna rozpusta - sałatka mojej własnej roboty i chleb orkiszowy z benecolem ( u mnie w domu nie używa się masła). Generalnie staram się nie jadać chleba - bo to straszny zapychacz- ale po prostu  nie mogłam się oprzeć chlebkowi orkiszowemu, który tak uwielbiam,:) Wczoraj natomiast zrobiłam sobie pyszną owsiankę z pestkami dyni, rodzynkami i nasionami słonecznika - było sycąco, zdrowo i w miarę dietetycznie :-)

A co Wy lubicie jadać na swoje śniadania? U mnie jadłospis jest raczej zmienny, ale jedna rzecz pozostaje ta sama - nie ma u mnie poranka bez dużego kubka kawy!






20 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam jajecznice z pomidorami :)albo kanapki z serem, pomidorem, ogórkiem zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA na śniadanie uwielbiam jogurt naturalny danone z własnymi dodatkami:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko jem normalne śniadania... a jak już to lubię jogurt owocowy z muesli :) gdybym ja popiła śniadanie kawą to mój żołądek by tego nie zniósł... kawę piję minimum godzinę po śniadaniu i to nie codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja czesto zmieniam moj jadlospis :)

    Musli wlasnej roboty, salatki, jogurty...itp. + obowiazkowo kawa, bo z moim za niskim cisnieniem nie da sie inaczej przezyc dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana http://halloyellow.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html :) zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kocham bułki i jak tylko mi się chcę to lecę do sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  7. http://merczens.blogspot.com/2011/07/73-tag-makeup-blogger-award.html zostałaś otagowana :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kawy w ogóle nie piję :D
    A aktualnie od ok. miesiąca jem sałatę, jajko i pomidora i polewam to łyżką oleju lnianego :)
    Ogólnie jednak jem to co nissiax, czyli płatki owsiane na mleku z bananem :D Kocham to! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda smakowicie :)
    Ja też urozmaicam śniadania, czasami jem jakąś warzywną sałatkę, czasami musli, zdarzają się tosty, owoce a czasami zwyczajne kanapki ;) I do tego obowiązkowo zielona herbata. Od kiedy zaczęłam ją pić zdecydowanie lepiej się czuje. Może to placebo... ale działa :D Za to kawy nie lubię. Denerwuje mnie i zapach i smak. Od zawsze. ;P A wracając do śniadań to uwielbiam je jeść kiedy jeszcze wszyscy domownicy śpią, na ulicy jest cisza i miasto nie obudziło się jeszcze do życia. Kocham te chwile, niestety nie zawsze udaje mi się tak wcześnie wstać. ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, patrząc na mój wcześniejszy komentarz tak sobie pomyślałam, że ludzie mają rację, że jestem gadułą. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mogę zjesc wszystko , bo kocham jeśc ! najczęściej na moje śniadanie składają się płatki :)

    http://thanhpaulo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kazdego dnia jem cos innego... staram sie aby bylo sycace i wartosciowe ale jedno co sie nigdy nie zmienia to wlasnie WIELKI KUBEK KAWY!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawa to podstawa :D
    A śniadanko.. jak mam czas to owsianka z mielonym lnem i bananami A jak nie mam czasu to pełnoziarniste tosty z tym co mam najbardziej wysunięte na wierzch w lodówce xD
    Uwielbiam też jajecznice na bekonie (tak bardziej grzesznie :D).
    Lubię oglądać Twoje filmiki na YT, zawsze ciekawie opowiadasz :)
    Przesympatyczna z Ciebie osoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    www.spark3250.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja kawy nigdy rano nie pijam, w zasadzie bardzo rzadko to robię ;)do śniadania zazwyczaj sączę herbatę albo sok ;]
    sałatka wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominuję Cię do One Lovely Blog Award :)
    Szczegóły: http://magda12022.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewczyno ! jesteś dla mnie MEGA inspiracją. ciuchy, kosmetyki, książki. WSZYSTKO ! gdybyś jeszcze wspomniała o ulubionych/interesujących filmach... znając życie znowu byś coś dla mnie wynalazła ;-)

    wydajesz się być przemiłą i ciepłą osobą. wydaje mi się, że miałybyśmy o czym pogadać przy kawie ;-)

    blog to był strzał w 10 ! powodzenia w dalszej pracy nad blogiem i YT !
    keep it up ! ;-)

    pozdrawiam serdecznie ! xxx I.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale mi ślinka poleciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie śniadanie to podstawa,bez niego nie wychodze z domu...Jeśli chodzi o kawe to mam tak samo :)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mniam ;)

    Widziałaś już najnowszą kolekcję TOPSHOP'u na sezon jesień/zima 2011/2012? Jeśli jeszcze nie to zachęcam do sprawdzania mojego bloga ;)
    www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!