piątek, 29 lipca 2011

Takie tam... :-)

Dzisiaj totalne poplątanie z pomieszaniem - po trochu wszystkiego :) Najpierw pojechaliśmy z Jarkiem do Gołuchowa w celu nakręcenia filmiku z ulubieńcami Lipca. Jak wiecie pierwszą jego wersję wykasowałam i nie chodziło tu o negatywne komentarze, bynajmniej. Chodziło przede wszystkim o to, że jak człowiek palnie głupotę i głupio mu przed sobą samym najlepiej się z owej głupoty wymiksować i sprostować parę spraw. Tak też zrobiłam, a nowy filmik już się wgrywa :)

Następnie wstąpiliśmy do Galerii i jak tylko weszłam do sklepu w oka mgnieniu zidentyfikowałam najpiękniejsze buty z całego Reserved :) oto i one:
niestety cena powala - 250 zł:(

Po moim wielkim zachwycie nad tymi butkami i równie wielkim bólem serca wynikającym z tego, że na ich kupno pozwolić sobie nie mogę, niepocieszona wróciłam do domu. Na szczęście czekały na mnie przepiękne kolczyki, które parę dni temu zamówiłam z Asos i humor natychmiast się poprawił :)




19 komentarzy:

  1. Faktycznie, kolczyki są zabójcze! A buty może uda się upolować na wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAA piękne te kolczyki, super kurcze cudowne!!!!! Jak to możliwe.. prawie codziennie wchodzę na Asosa i ich nie widziałam ;-) jakieś zaślepienie hyhy ;-) są naprawdę piękne i duże, na bogato... coś co lubię :-)
    Radzia

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się buty średnio podobają, ale kolczyki super!

    OdpowiedzUsuń
  4. w poprzednim filmiku wcale nie palnęłaś żadnej głupoty, tylko cześć osób chyba nie potrafi słuchać ze zrozumieniem :)

    mieszkasz gdzieś w pobliżu Gołuchowa? Za miesiąc jadę tam do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @ema: mam nadzieję, że uda mi się je dorwać na wyprzedaży :)))
    @Madzia: radziuuuu, krejzolko Ty moja:) a wiesz o kim myslalam klikając na te kolczyki? guessssss :*
    @princetonxgirl: kolczyki dają radę, tylko z czym je nosić!:)
    @atrevete: oo, to fajną okolicę sobie wybrałaś :) ja mieskam blisko, w Kaliszu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie Aśka to ja nie wiedziałam, że moja ukochana youtubowiczka mieszka tak blisko mnie! Ooo matko!

    Teraz banan od ucha do ucha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty mi się totalnie nie podobają, natomiast kolczyki piękne :)

    http://fashionstylecosmeticsandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie tak mi się zdawało że był Twój filmik z ulubieńcami a za pożniej że tak powiem zniknął...czekam na drugi w takim razie:) nie wiem co powiedziałas a filmiku ale nie przejmuj się komentarzami nie każdemu da się dogodzić, mi w każdym razie "dogadzasz" :) co do zakupów to kolczyki boskie! buty nie w moim stylu:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo Aśka ja mieszkam w pobliżu Kalisza - Ostrów Wlkp. ale jutro wybieram się do Kalisza :P Pierwsza YTbowiczka, która mieszka blisko mnie :P

    innalajna.blogspot.com
    twitter.com/#!/innalajna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te kolczyki ;) a co było nie tak z filmikiem? obejrzałam cały i nic strasznego nie zarejestrowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś oTagowana http://so-smooth-life.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne buty :) Gratuluję zakupu :)


    http://thanhpaulo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne kolczyki, odrazu powedrowalam na strone asosa, ale jak narazie sie powstrzymuje przed kupnem:)

    http://maggismind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne te kolczyki! chyba muszę wejść nas stronkę Asos ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też byłam dziś w reserved i jak je zobaczyłam to wiedziałam, że już je gdzieś widziałam i przypomniałam sobie o twoim poście.. są świetne ale cena stawia na nogach ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam bardzo podobne buty, ale beżowe i kupiłam za 99zł ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!