poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Akcesoria dnia :)

Hej kochane!
Dzisiaj mam wyjątkowo dobry humor :) Nie wiem tak naprawdę czym jest to spowodowane, bo ani nic ciekawego się nie wydarzyło ani pogoda nie dopisuje, jednak cały dzień mija mi z bananem na buzi :) Z tej okazji parę fociaszek dodatków :) Powiem Wam szczerze, że nigdy nie nosiłam opasek... natomiast w tej z H&Mu zakochałam się bez pamięci, jest cudowna!



od niedawna zakochałam się tym serduszkowym kwiatku z Mohito (kosztował 19,99). Uwielbiam wielkie pierścienie!

A Wy macie swoje ulubionego dodatki? :) 
buziaki!


21 komentarzy:

  1. super.ja jestem wielką fanką wszelakich dodatków do włosów, kolczyków, pierścionków, bransoletek ale najbardziej lubię mieć designerską torbę. aa i cudne okulary :)


    innalajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiaaaa a gdzie chusta/apaszka? :P
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Okularki świetne:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dodatki, hmmm... na pewno kolczyki, pierścionki najlepiej duże, a właściwie szeroki, bransoletki, czasem coś na szyje najlepiej albo coś na krótkim rzemieniu albo długi łańcuch z przywieszką ;D, a czasem nic, tak zupełnie bez ozdób - wszystko zależy od nastroju, pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna ta opaska")Ja generalnie uwielbaim wszelkiego rodzaju kolczyki, branzoletki, wisiorki, pierscionki od jakiegos czasu. Lubie tez wszelkiego rodzaju chusty, szaliki i apaszki niezaleznie od pory roku i pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierścionek jest super! ja najbardziej lubię chyba kolczyki i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bez kolczyków nie wyjdę z domu :D a ostatnio polubiłam naszyjniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Asia ;*
    Zostałaś prze zemnie oTAGowana :)
    zapraszam : http://x33paulina.blogspot.com/2011/08/hello-piekne-dzisiaj-tag-30.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Sisko moja slicznotko :))) nie uwierzysz ale mam identyczna opaske :)

    :*****

    OdpowiedzUsuń
  10. Moj pierscionek i kolczyki to sa rzeczy bez ktorych sie nei rusze z domu :)

    mika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, taka rozpromieniona :)
    A mam pytanie, czy Ty zamawiałaś tą torebkę z RI na ich stronie? Bo ja kiedyś też chciałam zamówić, ale odpisali mi, że oni nie wysyłają do PL i można zamówić niektóre egzemplarze przez stronę Asos. Buźka :*

    malyelf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. @mały elf: kochana, ja kupiłam tę torebkę w sklepie River Island we Wrocławiu. Wiem, że na Asosie są ich rzeczy, ale tej torebki nie kojarzę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś świetna!
    zapraszam również na blog http://pixxv13.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. opaska super, pierścionek w miarę:)
    pozdrawiam
    http://swiat-kuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny pierścionek, też uwielbiam takie :)

    zapraszam do siebie aagniieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam opaski do włosów :) co prawda wyglądam w nich jeszcze bardziej dziecinnie niż zwykle, ale co mi tam... :P tą z h&m też już miałam w łapkach, ale w końcu nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznie wygladasz!
    Probowalam wiele opaskek ale zadna nie trzyma mi sie prawidlowo na mojej jajowatej glowie...a od uscisku niektorych dostaje bolu glowy:)

    moje ulubione to pierscionki mimo ze niepraktyczne w mojej pracy :/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!