piątek, 5 sierpnia 2011

Fioletowe smokey eyes

Hej kochane :)
Od wczoraj dostałam multum wiadomości na temat mojego makijażu z filmiku o recenzji podkładu Mac. Makijaż bardzo Wam się spodobał więc postanowiłam nakręcić tutorial z jego wykonaniem :) Filmik za parę godzin powinien pokazać się już na youtube, natomiast póki co, zapraszam Was na zerknięcie na parę fotek prezentujących właśnie fioletowe smokey w moim wykonaniu :)

Tych produktów użyłam do wykonania makijażu:

TWARZ

Oczy

Efekty mojej ciężkiej pracy :P 






Mam nadzieję, że Wam się podoba. Makijaż jest naprawdę banalny, szybki do wykonania, a uważam, że jednocześnie całkiem efektowny. Dla mnie zdecydowanie na wyjście, nie preferuje mocnego makeupu na co dzień :) 

buziaki :*,
asia

17 komentarzy:

  1. przepiękny makijaż uwielbiam fiolety

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! Czekam na tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ śliczne spojrzenie :) można się zakochać :) albo wszystko Ci wybaczyć :P
    Piękny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękniaście!!! już się nie mogę doczekać filmiku, Ulubiona Youtubowiczko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz w takim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten makijaż miałaś w filmiku prawda? Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ukochany fiolet :)
    Piękny makijaż, na ślicznej dziewczynie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż!Kreska idealna!Zapraszam do mnie na makijaż:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny makijaż:) Oglądam Cię na you toubie i sprawiasz wrażanie bardzo sympatycznej i miłej dziewczyny:) Śliczna jesteś i nagrywaj jak najwięcej filmików:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, tak patrzę na te zdjęcia i utwierdzam się w tym, że pięknie Ci w takiej długości włosów, idealna dla Ciebie;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny ten makijaż ;*
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż i bardzo do Ciebie pasuje :)
    Zostałaś otagowana http://motylek023.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz takie błyszczące, uśmiechnięte oczy:)

    kokosowa-panna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. slicznie wyglądasz w ciemniejszym makijazu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola guapa!

    Zazdroszczę wyjazdu!Ja zbieram kase na kurs hiszp. w Hiszpanii :) również zaniedbałam ten język ...eh...jest piękny! Myślałaś o takim kursie? ;d
    Saludos!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!