wtorek, 9 sierpnia 2011

fuksja na ustach

Ostatnio smęciłam, że na ustach tylko delikatne róże i szminki w odcieniu nude. Dzisiaj szaleje z mocną, chłodną fuksją (na zdjęciach kolor nie wyszedł intensywnie, na żywo to bardzo mocny kolor). Oczy bardzo delikatne, jedynie pociągnięte tuszem do rzęs. Jak tylko wrócę do domu, napiszę Wam cóż to za odcień, bo teraz niestety nie mogę sobie przypomnieć :) A sama szminka jest nową zdobyczą z...wczoraj:)
buziaki!




I jak Wam się podoba? Powiem szczerze, że ja o wiele lepiej czuję się właśnie w takich delikatnych makeupach, mocny makijaż jest dla mnie opcją wyłącznie wieczorowo/imprezową :)

a tu fotki samej szminki, jak widzicie - nie oszukiwałam, kolor jest zdecydowanie mocniejszy niż wyszedł na fotkach powyżej.




A szminka nazywa się Maybelline Hydra Extreme z kolagenem. Kosztowała mnie coś ok 17 zł i muszę przyznać, że po jednym dniu używania już wiem, że będzie to niezwykle trwała i niewysuszająca ust szminka :)

28 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz ;)
    A powiedz mi jaki masz podkład na sobie, wydaje się jasny?

    OdpowiedzUsuń
  2. chochlik: mam na sobie ziaję, zdjecie robione jest pod swiatlo, w rzeczywistosci nie jest jasny :) mam tu np. dosc intensywnie zaznaczone policzki różem, czego w ogóle nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Natalia: to buziak dla Was :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, bo dla mnie ziaja zdecydowanie za ciemna :(

    OdpowiedzUsuń
  5. @Chochlik: no dla mnie też, zdecydowanie za żółta, mówiłam o tym w recenzji :) ale chcę ją skończyć, nie lubię wyrzucać kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w nim, ale co tu dużo mówić, Tobe w każdym jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @p.Dod: bardzo Ci dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie nie tyle za żółta, co dużo za ciemna.. Poza tym wiem, oglądam Twoje filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. eee, to chyba jeszcze nie fuksja;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio lubię mocniej podkreślać oczy w ciągu dnia niż usta :) Kolorek bardzo ładny i twarzowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. @Mizz Vintage: tak jak napisałam, zdjęcie nie oddaje koloru, w rzeczywistości jest duuuuuuużo mocniejszy ;) jak wrócę do domu, umieszczę fotkę szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna śliczna ! też ma podobną przynajmniej tak mi się wydaje ;p
    z sally hansen ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. im mniej tym lepiej :D
    Pasuję Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moim zdaniem to nie jest fuksja, ale taki kolor Ci bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już na filmiku zauważyłam i przepięknie Ci w tym kolorze , muszę sprawdzić jak będzie u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. @TheBertka: kochana, chyba nie mogłaś jej jeszcze u mnie widzieć, bo kupiłam ją dwa dni temu :P myslę, że u Ciebie wyglądałaby super :)) buziak

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor, także na taki poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten sam odcien, i potwierdzam, w rzeczywistości zdecydowanie bardziej intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolorek :) bardzo taki jaśniutki róż do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor:) Taka odmiana od nudziaków.

    OdpowiedzUsuń
  21. Można wiedzieć, gdzie kupiłaś tą szmineczkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ladna szminciaa :) jutro sobie ja obejrze blizej :)
    jak zwkle piekna:*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!