poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Hiszpania, my love :))

Wrzucam parę fotek z naszego wypadu. Powiem Wam tylko jedno - wiem na 100 %, że Barcelona to najpiękniejsze miasto świata i, że warto czasem się w niej zgubić :) już zaczynam zbierać kasę na wyjazd do Katalonii za rok :)


port w Blanes

widok z ogrodu botanicznego w Blanes na piękne morze :)

dzieło Gaudiego - Sagrada Familia

Estacio de Franca, tak powinny wyglądać dworce!!!

La Pedrera, majstersztyk!

cudowna i niezwykle urokliwa dzielnica gotycka :)

La Rambla

w okolicach portu w Barcelonie :)
muzeum Daliego w Figueres (tu się urodził i zmarł), na samej górze widać ogromne jajka, a do budynku "doklejone" są bochenki chleba (choć mnie tak naprawdę wcale z chlebem się nie skojarzyły :P)

mistrz z rybą:)

Gala, muza. 

"Wesz i Pchła", ta rzeźbo-instalacja Daliego powaliła mnie na kolana!

Bogini :)


a to ja przed wypadem do Barcelony, okularów właściwie z nosa nie ściągałam :)

Jutro postaram się pojawić z filmikiem zakupowym z Hiszpanii, mam nadzieję, że uda mi się go nakręcić :)
 ŚCISKAM!

21 komentarzy:

  1. Ahhh Hiszpania! Chciałabym tam pojechać, ale tylko ze względu na język! Kocham hiszpański!
    A z państw to ubóstwiam Chorwację. Marzy mi się tam pojechać i mimo, iż boję się podróżować i nawet nie wyrobiłam sobie jeszcze paszportu (ale wstyd a mam 24 lata! :P) to pojadę tam choć nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu...mam pytanie Ty skończyłaś iberystykę (hiszpański)? Można wiedzieć jak potoczyły się Twoje losy jako filologa uczysz w szkole czy jesteś tłumaczem? Jaką uczelnię skończyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Barcelone, a najlepsze imprezy to tylko w Lloret de Mar :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rok temu przebyłam dokładnie tą samą trasę :)
    tylko mieszkałam w Lloret :) ale Barcelona też mnie urzekła:) cudo!:)
    Niestety trafiliśmy na najbardziej upalny dzień od 100lat wtedy :D więc ciężko było zwiedzać :(
    Buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  5. @dziunek: aaaaaa, Chorwacja też cudna, pamiętam Dubrovnik, przepięknie tam było:)

    @dagna15: ja iberystykę? ojoj, nie nie :) anglistykę skończyłam. Nie pracuję ani jako nauczyciel ani jako tłumacz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękny kolor włosów :) to naturalny czy farba rozjaśniona promieniami hiszpańskiego słońca ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam twój filmik z wakacji.... bajeczne miejsce :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na filmik:) A w Hiszpanii naprawdę można się zakochać!:)


    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę, zawsze chciałam jechać do Barcelony!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Widać, że wakacje Cię naprawdę zrelaksowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przespacerować się La Rambla - moje marzenie! Ale wszystko przede mną, inne kraje o których marzyłam już udało mi się odwiedzić, więc myślę, że i na Hiszpanię przyjdzie czas :D
    Wyglądasz rewelacyjnie w tych koralowych spodniach! Coś niesamowitego!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, zazdroszczę :) Byłam tam 3 lata temu i tęsknię strasznie! Widziałam też rejony północne i całe Costa del Sol ale nic nie dorówna Katalonii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że świetne wakacje, w przyszłym roku moim celem na wakacje jest właśnie Hiszpania, Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Barcelone,dla mnie najwspanialsze miasto świata :)
    Zazdroszczę takich wakacji!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham ten jezyk, kiedys sie go naprwde naucze, a co do hiszpani to kusi mnie ten kraj. poki co do hiszpani nie jade za to odpowiedzialam na twoj tag, makeup-tibby.blogspot.com POZDRAWIAM :* czekam na kolejne filmiki i posty

    OdpowiedzUsuń
  16. tęsknie za Barceloną i odludną Minorką :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cuuuuuuuudownie! mam nadzieję, że kiedyś też tam się zjawię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Asia najbardziej Ci zazdroszcze Cudow Gaudiego !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostalas oTAGowanana na moim blogu. Zapraszam do zabawy - 30 pytan kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja byłam w tym roku - widziałam praktycznie te same miejsca i muszę się zgodzić - Hiszpania, Barcelona są cudowne!! ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!