piątek, 12 sierpnia 2011

wielkie pakowanie :)

Barcelona, here we come!
Kochani, nie udało mi się nagrać w tym tygodniu filmiku - niestety nawał obowiązków przed-wyjazdowych plus jeszcze parę innych, wszystko to nie pozwoliło mi skupić się, usiąść przed aparatem i pogadać do Was :( ale jest post! :) jak widzicie, pakowanie jeszcze się nie skończyło, mam czas do 21, bo pół godziny później wyjeżdżamy do Katowic. Pierwszy raz będę lecieć z Pyrzowic i jestem niesamowicie podekscytowana :)))))))

a tak wygląda mój wakacyjny pedicure, nie wiem co to za kolor, wiem jedynie, że to lakier z Sally Hansen

Mam bzika na punkcie dbania o stopy i pedicure to chyba mój ulubiony zabieg kosmetyczny :)

Całuję Was ciepło i do zobaczenia za dwa togodnie :***

15 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu Asiu !:* opal sie tam i za mnie :) ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych wakacji. Ładny lakier, ciekawe czy przetrwa 2 tygodnie;) Ja obstawiam, że tydzień :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Latałam z Pyrzowic kilkakrotnie i nigdy nie było problemów :) Na pewno wszystko będzie dobrze! Zazdroszczę Barcelony....

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu ! Pedicure to tez moj ulubiony zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze Kochana. Na urlopie we Włoszech miałam fioletowy lakier z Sally Hansen na stópkach i wytrzymał mi prawie 2 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu bawcie sie dobrze :)))) buziaki sisko:****

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo ale macie super... ja dzisiaj nad ranem wróciłam, a wy wylatujecie :-) meeeega zazdroszczę bo wakacje w innym zakątku świata (Europy) to świetna sprawa :-)))) bawcie sie dobrze, łap słonko i mnóstwo inspiracji :-)
    Radzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę okrutnie Hiszpanii i to jeszcze przez DWA tygodnie!
    Ja niestety już o swoim urlopie zdążyłam zapomnieć!

    Dużo słońca i niezapomnianych (ale tylko pozytywnych) wrażeń!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wypoczywaj Kochana a jak wrócisz... zostałaś otagowana! http://sauria80world.blogspot.com/2011/08/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ci fajnie:)

    zapraszam do mnie na rozdanie!
    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Barcelona jest jednym z miejsc które koniecznie chcę zobaczyć więc czekam na wieści i zdjęcia z wyprawy :)

    http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!