czwartek, 15 września 2011

jesienno-ciuchowy zawrót głowy.

Jesień nadchodzi wielkimi krokami. Czuć i widać to wszędzie. Lubię tę porę roku, jest pewnego rodzaju wyciszeniem po intensywnym lecie, niemniej, nadejście jesieni oznacza jedno - za jakiś czas przyjdzie zima, a to już takie fajne nie jest :( Ale póki co, nie ma sensu narzekać! kolory jesienne są soczyste i piękne (choć zawsze myślałam, że nie dla mnie), a poza tym w tym roku moda jesienna przyniosła ze sobą fantastyczne trendy (wzory azteckie, metalik, głębokie, musztardowe żółcie i bogate fiolety), które gorąco zachęcają do zakupów.

ten sweterek z Vero Mody kupiłam podczas naszego weekendowego wypadu do Krakowa. Kolor mnie powalił, jest przepiękny! a poza tym, jest super cieplutki, idealny na nadchodzące zimne wieczory  :) Kosztował mnie 99 zł.

Motywy azteckie podbiły moje serce, może dlatego, że od kiedy pamiętam zawsze marzyłam o podróży do Ameryki Południowej. Przepiękne wzory świetnie wpisujące się w jesienne kolory czekoladowego brązu, bordo i musztardowej żółci. Do żółtego swetra i niebieskich dżinsów pasują idealnie! Kupiona w New Yorkerze, za ok. 50 zł. 

ta bluzeczka już nieco bardziej elegancka, z cudownym ornamentowym zdobieniem. Jest dość luźna, ma ściągacz i przez to sprawia wrażenie nieco bluzowanej. Piękna, oryginalna i efektowna. Zauroczył mnie również tył bluzki - stonowany, fenomenalny kolor fioletowego bordo idealnie współgra z żywiołowym printem na przodzie. Kosztowała 99 zł i kupiłam ją w Bershce. 

prostotę i minimalizm cenię ponad wszystko. Bluzka ecru, która zastosowań może mieć wiele, powinna znaleźć się w każdej szafie. Bershka, 59 zł. 

Uwielbiam kurtki, mogłabym je kupować co miesiąc, ale to byłoby szaleństwo;)) Według mnie dobrze skrojona, fajna i modna kurta to przepis na udany outfit, następnie to już tylko kwestia dodatków :) Tę kurtkę kupiłam w Kapphalu i zapłaciłam za nią coś w okolicach 170 zł. Wykonana jest z poliestru, choć z daleka wygląda na delikatną skórkę. Bardzo dobrze leży i fajnie "robi" talię, więc dla osób o figurze jabłka będzie idealna. 
a to już ostatni zakup. Nigdy nie lubiłam brązów (patrząc na ciuchy z tego haulu trudno w to uwierzyć, nie?:), ale odkąd rozjaśniłam włosy wydaję mi się, że w brązach nawet jakoś wyglądam. Oczywiście nigdy nie przekonam się do ciemnych, przytłaczających odcieni tego koloru (wolę czerń lub granat), ale takie 'sraczkowate' naprawdę przypadły mi do gustu. Tę niepozorną listonoszkę wyhaczyłam w New Yorkerze, kosztowała ok. 70zł. 

Oto moje zakupy, mam nadzieję, że spodobały się Wam :)

PS. Przed chwilą wywaliłam do ogrodu wszystkie swetry, pościel, narzuty, chusty i szaliki i doszłam do wniosku, że mogłabym otworzyć sklep z chustami właśnie... jest ich stanowczo za dużo! może powinnam wystawić je gdzieś na sprzedaż? 

buziaki,
asia 

15 komentarzy:

  1. Tak, tak - chusty możesz sprzedawać :P Pewnie wybrałabym coś dla siebie, co tam, że też mam już ich tonę, hihi :D

    Zakupy świetne! Ja też ostatnio buszowałam po sklepach i muszę jakąś notkę o nich dodać w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy :) pomyśl o wystawieniu gdzieś niepotrzebnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z całych zakupów najbardziej przypadła mi do gustu kurtawa i torebka :) są piekne :)

    PS. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten żółty sweter jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter mi się bardzo podoba, a reszta świetnie do niego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i torebka - to moi bezkonkurencyjni faworyci :D, chociaż bluzeczka z ornamentem też jest fajna :D, Nie ma to jak udane zakupy ;D, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajaj też mam słabośc do kurtek!:D I powiem Ci Asiu, że na YT przyuważyłam, że mamy tą samą szarą (ja nazywam ten kolor słoniowatym) eko-skórkę z bershki, uwwwwielbiam ją! Ale nadaje się reczej na lato, niż na polską jesień, muszę poszukac czegoś cieplejszego i już mam pretekst, żeby wybrac się na zakupy!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki dziewczyny za komentarze :))

    @domin1ka: o tak, ta kurteczka zdecydowanie na lato, bądź bardzo wczesna jesień:) ruszaj na zakupy, w Bershce jest super fajnych ciuszków

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter i torebka baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek i torebka są booosskie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!