środa, 7 września 2011

lakierowe szaleństwo, czyli błyskiem po paznokciach :)

Od czasu do czasu lubię pomalować sobie paznokcie. Z jesiennych paznokciowych trendów chyba najbardziej zaintrygował mnie look metaliczny, czyli lekko połyskujące, lekko opalizujące lakiery do paznokci. Dzisiaj zaszalałam sobie z lakierem Golden Rose, z serii Classics Metallic o numerze 09. A prezentuje się on tak:
kolor jest naprawdę bardzo ciekawy, wpada lekko w zieleń i ma w sobie przepiękne srebrne drobinki



będzie idealnie pasował do mojego najnowszego biżuteryjnego nabytku - srebrnego węża z Kappahl'a. Swoją drogą, Kappahl ma naprawdę bardzo fajną biżuterię, zawsze tam zaglądam głównie przez wzgląd na akcesoria :)

a tak wężutek prezentuje się z bliska, prawda, że przesłodki? :D

Dziewczyny, poluję także na lakiery typu duo-chrome, jeśli widziałyście gdzieś takie (cena preferowana do 10zł:), to prooooooszę dajcie znać!

Ściskam!

24 komentarze:

  1. jeżeli chodzi o tani lakier duo chrome to essence - where is the party? jest bardzo ciekawy :) taki fioletowo-zielony kolor. ostatnio się nawet nad nim zastanawiałam ale ostatecznie wybrałam brokatowy top coat it's purplicious ;) coś jednak czuję że się w końcu na niego skuszę :p

    OdpowiedzUsuń
  2. na prawdę przesłodki wężyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Bardzo mój, w ostatnim czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek:)
    Jeżeli chodzi o Duochrome to buszujac po stronie Hean widziałam ze wkrótce bedzie dotepna w sprzedaży seria lakierów duochrome. Kolory są boskie, tylko czekam na ich premiere i kupie kilka:D Zajrzyj na ich strone w zakładce nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedyny GR, który jakoś daje radę... Wąż super - widziałam ost. podobne w Stradivariusie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor i chyba łatwy do noszenia. Cudowanie wyglądałby w połączeniu z klasyczną białą koszulą i rockowymi dodatkami!
    Zapraszam Cię do udziału w moim rozdaniu:
    http://el-burda.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! Bransoletka mnie zachwyciła, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bardzo ładny, również podoba mi się ten kolor, a co do bransoletki nie odważyłabym się, ale u Ciebie fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt! Ten metaliczny trend jest bardzo fajny! Wąż też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, ja ostatnio zaopatrzyłam się w piękny GR nr 68:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zaczynają mi się podobać takie lakiery... Chociaż ja najbardziej marzę o takich "lustrzanych" ;) I nie ma to, jak powiedzieć o wężu, że jest słodki :D Boska bransoletka, jakbym taką pokazała jednej przyjaciółce to by uciekła ode mnie z krzykiem.

    PS. Zapraszam do mnie, jestem tu nowa ;)
    www.koleandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki dziewczyny za propozycje lakierowe :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio byłam w naturze i Catrice ma właśnie taki lakier, ja biegnę jutro po niego bo się zakochałam :D przypomina mi kolor chanel 531 peridot ten nowy :D wiadomo, nie ma co tak dokładnie porównywać bo się różni troche, ale jak wczoraj zobaczyłam ten lakier w szafie Catrice to od razu nasunęło mi się chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś się nie mogę przekonać do duo-chrome, ale pewnie niebawem to nastąpi. A bransoletka genialna, odpowiednio zestawiona naprawdę może robić szał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. TAK! TAK! TAK! Oszalałam na punkcie metalicznych lakierów, i też sprawdzę propozycje lakierów z komentarzy pod Twoim postem :)

    Twoja pizza również wyglądała bardzo apetycznie!


    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Również bardzo podoba mi się moda na srebro i złoto :) W najnowszej notce u siebie pokazuję srebrny lakier z Essence - Icy Princess :) Jak masz ochotę, to zerknij :)

    A duo-chrome ma Catrice, kolor 490 Iron Mermaiden, ale jak dla mnie - solo trochę za jasno wygląda na paznokciach :) (ale ja preferuję ciemne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo wąż cudowny... uwielbiam dużą, ciekawą biżu, a wąż na jesień i zimę idelany :-) no i oczywiście pasuje do pazurków ;-)
    Radzka

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny lakier ( to 1 wartswa?) ale i tak moją uwagę przede wszystkim zwrócił na siebie ten cudny wąż :)))
    Z resztą wszystkie Twoje akcesoria które widać na blogu czy na yt są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Na stoisku Flormara mają lakiery duo...byłam dziś i 3 lakiery z dowolnej kolekcji można kupić za 18 zł :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!