piątek, 23 września 2011

preeeeeeeezenty :D

Kto nie kocha prezentów, powiedzcie?? zwłaszcza tych na maksa udanych :) tak pięknych niespodzianek to chyba jeszcze nie miałam, jestem mega szczęśliwa i muszę się tym szczęściem z Wami podzielić :)


To są moje perfumy, najukochańsze, najwspanialsze, najlepsze na świecie, przynajmniej dla mnie :) KOCHAM!

Jaki jest najlepszy prezent dla kiediski? kupić jej płytę kiediska i spółki :D Rhcp, my love love love :)))))


a tu mój przystojniak :) tylko po co mu te wąsy???


a tu coś co marzyło mi się już od długiego czasu :) torebka z czachą od Paul's Boutique. Jest piękna, super pakowna, szykowna i niesamowicie oryginalna :) no a poza tym są czachy!!! :DDDD prezent od mojego ukochanego:)


A poza tym, chciałam się Wam pochwalić, że ten tydzień był dla mnie wyjątkowo łaskawy :) zdałam prawko za pierwszym razem i zakwalifikowałam się na drugi etap rozmowy kwalifikacyjnej :) Nawet jeśli nie przejdę dalej, to nie będę zadręczać się, że łajza ze mnie i nie przeszłam pierwszego etapu :P

Ściskam mocno,
asia

23 komentarze:

  1. Oh, ja też uwielbiam RHCP! :) A z dobrych rzeczy w tym tygodniu, wreszcie się obroniłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!Ja też niedługo będę miała egzamin na prawko:) Zazdroszczę płyty- mam nadzieję ,że pojawi się recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zdać prawko za pierwszym razem to nie lada wyczyn ;) Ja zdałam za...piątym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To rzeczywiście udany tydzień, super! Nie ma jak dobre wiadomości! ;) Gratuluję prawka i zazdroszczę takich prezentów, torebka wymiata! ;) Też bym chciała wreszcie się gdzieś zaczepić, bo to szukanie pracy i rozmowy kwalifikacyjne stają się już nudne, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję iiiiii uwielbiam takie posty naładowane pozytywną energią:) A poza tym sama wzdycham do torebek Paul's Butique, Twoja jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim bądź razie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) i łądne prezenty - najwazniejsze,że Ciebie cieszą :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia, sto lat!! spełnienia marzeń i gratulacje:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję prawka! Bardzo pozytywny post:)
    A tak poza tym to nie znam tych perfum, ale ich nazwa tak mile mi się kojarzy, że będę musiała je "obadać".

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, motyw czaszek ostatnio atakuje, zwłaszcza na apaszkach. Torebka fajna.

    Cinemę tęż lubię, jednak na mnie strasznie nietrwała jest, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prezenty :) też uwielbiam te perfumy (btw. dlaczego je wycofali, dlaczeeegooo?!) i rhcp również wielbię ;)
    gratuluję prawa jazdy ;) i trzymam kciuki za powodzenie w drugim etapie rozmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyjątkowa ta torebka :) OODT z czachą chcę ;) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prezenty i... gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezenty :) Gratuluję zdanego prawka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje zdanego Testu!
    Prezenty najbardziej cieszą jak sa od najblizszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne prezenty ! :) i gratulacje ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę taką torbę <3 piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, wszystko Ci się swietnie układa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję Wam kochane za tyle wspaniałych słow, buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anthony!!! <3 Też uważam, że w tych wąsach wygląda paskudnie ;P O ile ktoś taki może wyglądać paskudnie, co nie ? ^^ Torbę Ci kiedyś ukradnę, więc... uważaj ^^ wystarczy chwila nieuwagi, a zanciol się zakradnie ;PP ;*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!