czwartek, 15 września 2011

trochę spraw organizacyjnych na przyszły tydzień:)

Kochane, dzisiaj post traktujący o nieco innej tematyce niż zazwyczaj. Ot tak, postanowiłam podzielić się z Wami tym, co dzieje się w moim życiu i wyjaśnić trochę moją nieobecność na youtubie.

Przede wszystkim czeka mnie baaaaaaardzo intensywny tydzień. Na pewno tego nie wiecie, ale w wakacje, kierowana różnymi pobudkami, podjęłam decyzję o zmianie mojej pracy. Dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani z rekrutacji i we wtorek o 9:00 zaczynam pierwszy etap całego procesu kwalifikacyjnego. Będę pisać jakieś dziwne testy, a cały interview potrwa 2 h! Trzymajcie za mnie kciuki!

Następnego dnia, tzn. w środę o godzinie 8:45 odbędzie się mój pierwszy egzamin na prawo jazdy (praktyczny oczywiście, teorie zdałam już szmaaat czasu temu:) Z jednej strony jestem mega podekscytowana i głęboko wierzę w to, że wreszcie będę miała to za sobą, jednak z drugiej strony nie chcę się nastawiać jakoś super pozytywnie i niestety mam przeczucie, że nie będzie to moje ostatnie podejście :P

Last but not least, w piątek mam urodziny i bez względu na to jak potoczą się sprawy z pracą i prawkiem, mam zamiar ostro poimprezować :D

Co do youtuba, kochani, koniecznie muszę się wziąć w garść i w końcu coś dla Was nakręcić, dostaję od Was wiadomości prywatne a propos tego kiedy pojawi się kolejny filmik, a ja rozleniwiłam się straszliwie i zupełnie nie mam weny na nową produkcję. Więc moja prośba do Was jest następująca: o czym konkretnie chciałybyście zobaczyć kolejny filmik? wszelkie propozycje i sugestie wpisujcie w komentarzach, czekam niecierpliwie, bo na pewno da mi to powera i inspiracje :)


ściskam Was mocno,
asia

19 komentarzy:

  1. Kolejny filmik? Hmm, może takie kosmetyczne podsumowanie lata? Czyli kosmetyki, które pozytywnie Cię tego lata zaskoczyły i te, na których się zawiodłaś. :) Sama planuje zrobić taką notkę na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia zarówno w pracy jak i na egzaminie na prawko;P no i udanych urodzin :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę trzymać kciuki za pomyślny finał starań o pracę, jak również egzaminu na prawko.
    Co do urodzin - życzę spełnienia marzeń i świetnej zabawy na imprezie:D
    Co do filmików - lubię oglądać Twoje filmiki, zawsze są "naładowane" pozytywną energią - jednak jakoś przeczekam - jak trudny tydzień minie może pomysły same się pojawią ;)
    PS.miło spotkać kolejną pannę ja urodziny 14.09 :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki wielkie dziewczyny!
    @soallina: tak naprawdę brak filmików to nie efekt braku czasu, a braku weny właśnie :)a co do znaku, to ja już waga jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki, żeby wszystko szło po twojej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooooo to wszystkieto najlepszego Kiedisiu, żebyś dostała super pracę i powera do nagrywania filmów... a egz pewnie już zdany hyhy... a jak nie to równeż zdanego egzaminu Ci życzę :-* :-* :-*
    Radzia

    OdpowiedzUsuń
  7. Sisko moja Kochana zycze powodzenia na rozmowie i na egzaminie pamietaj podejdz na luzie a wszystko sie uda :**** a zyczenia to zloze Ci w Piątek :)

    duzaaaaaa buzia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. w zasadzie - co tam znak zodiaku ;) liczy się dobra zabawa i spełnienie marzeń ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. a moze cos o zabiegach kosmetycznych? korzystalas z czegos w salonie? bylas zadowolona lub nie? polecasz? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z pracą i z prawkiem :) Jestem Twoim stałym odbiorcą na YouTubie :) Może coś o Twoich włosach - zmiana koloru / zmiana pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko interviu 2h ... widzę, że też z pod znaku panny :P Ja mam urodzinki dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego! Pomyślnej realizacji wszystkich Twoich projektów, będę zdalnie trzymać kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki :) Tylko nie denerwuj się tak bardzo ;) wiem łatwo powiedzieć.
    Kolor włosów nadal zabójczy - zazdraszczam ;) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam urodziny 23 września :D pozdrawiam i życzę powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia! Niech Ci się wszystko pomyślnie ułoży. Udanej imprezy urodzinowej również! Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://belezanena.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie-na-rozkrecenie.html


    Zapraszam na rozdanie do siebie..:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!