wtorek, 6 września 2011

Wielkie żarcie ;)

Oglądałyście film? dla mnie był on przeżyciem traumatycznym, nie mogłam patrzeć na jedzenie w normalny sposób i (ze skutkiem pozytywnym dla mojej sylwetki) miałam jadłowstręt przez kilka dni :) niemniej, jeść uwielbiam (z gotowaniem już nie jest tak kolorowo), ale mam momenty, że chce mi się posiedzieć chwilę w kuchni i trochę pokombinować :)do tego dania zainspirowała mnie emamija która dodała wczoraj fotki dania a'la pizza z dodatkiem rukoli. Już mi ślinka cieknie, czuję, że to będzie kulinarna rozpusta :)

Oczywiście przy okazji zakupów spożywczych musiałam dokupić sobie coś 'kobiecego' :) HOT już na mnie czeka :D oprócz pomidorów dodaliśmy również kiszonego ogórka, czosnek i żółtą paprykę.

 Do obiadu lubimy popijać sobie wino (z mojej inicjatywy przeważnie półsłodkie, jakoś nie przepadam za wytrawnym :P).  Do kupna właśnie tego wina skłoniła mnie przede wszystkim rozsądna cena (20zł) i wyjątkowo dziwna forma butelki, sama butelka wygląda jakby jej wieczko było od słoika po ogórkach, pierwszy raz coś takiego widziałam :)



mniam!

Zabieramy się do pałaszowania,
buziaki!


13 komentarzy:

  1. Aśka ,ślinka mi leci ,kurde musze to wypróbować,pozdr;

    OdpowiedzUsuń
  2. mniamiiiiiii Asia zrób mi takie jedzonko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej,ale bym takie cuś zszamała... , ale cóż, skoro nie mogę ;(((( Ale spoko, spoko, jeszcze mi się to opłaci ^^
    Buziaki, zanciol13 ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, jak nie jedna to druga kusi tak dobrym jedzeniem :( nie lubię was, hihi :P Chyba muszę pomyśleć o jakimś 'pizza party' z przyjaciółmi w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Atrevete: no "Wielkie Żarcie" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie wiedziałam, że jest taki film :P

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm chyba się skuszę na taką pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi teraz ochoty na pizzę :) Dodaję do obserwowanych! Oglądam Cię też na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniamiiiii ale pysznie wyglada :***

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!