sobota, 1 października 2011

:DDD

Miałam dzisiaj naprawdę fantastyczny dzień, pozwiedziałam sobie trochę, poshoppingowałam i poznałam super uroczą Radzię :)) była pyszna kawka,a jutro spotkania ciąg dalszy - mam nadzieję, że uda nam się to udokumentować:))) Póki co podzielę się z Wami moimi pierwszymi zakupami w TK MAXXIE, jakoś wcześniej nigdy nie mogłam tam nic upolować, dzisiaj natomiast popłynełam i wyhaczyłam parę interesujących kosmetyków :)

od lewej: krem matujący na dzień Jeunesse, żel na wypryski Skin By Monica Olsen i krem pod oczy firmy Coryse Salome kupiony dla mojej mamy. Żadnej z tych firm nie znam, kupowałam totalnie w ciemno, ale uwieeeeelbiam próbować nowości, dam Wam znać jak się sprawdzą. 

a tu przepuściłam większość mojej kasy... echhhhh!!!



w Parfois kupiłam sobie piękne zamszowe (mało praktyczne wiem :() mokasyny, cudowne są! wczoraj kupiłam inne, z New Looka, ale kiedy wróciłam do domu i trochę w nich pochodziłam okazało się, że są potwornie niewygodne:( oddałam je i zdecydowałam się na wygodniejsza opcje z Parfois :)


i kawę też zaliczyłam, mniam


wrocLOVE!

Ściskam Was,
asia

13 komentarzy:

  1. W Renomie mogłabym zamieszkać :P A co nasza kochana Asia robi we Wro? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałaś się z Radzią?? :)) wow ale zazdroszczę, fajnie byłoby zobaczyć Was razem chociaż na zdjeciu :) buziaki i miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze śliczna ta twoja torebka ;]
    pozdrawiam
    eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  4. W Gdańsku dopiero jakieś dwa tygodnie temu otworzyli TK MAXa, muszę się tam w końcu wybrać ;) Do tej pory bywałam tylko w tym w Bielsku-Białej, ale jakoś nigdy nic nie wpadło mi w oczy. To niecierpliwie czekam na zdjęcie mokasynów! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych kosmetyków ;) Ja rzadko kiedy kupuję coś w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty i Radzia??? :D Koniecznie dodaj jakieś video! Dwie pozytywnie zakręcone wariatki w jedym filmiku to coś, czego polski youtube bardzo porzebuje :)

    P.S. Jak Ci poszła rozmowa o pracę?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, też chciałabym mieć TK MAXXA u siebie;P

    OdpowiedzUsuń
  8. tak kochane, spotkałyśmy się z Radzią, było superowo, latałyśmy cały dzień po sklepach i nie udało sie porobić żadnych fotek niestety :(( będą na pewno następnym razem :)
    a mokasyny pokażę w filmiku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu Kochanie ale szkoda ze nie wiedzialam ze bylas we Wrocku:(((( odwiedzilabym moja siostre i z mila checia wybralabym sie z Wami na zakupki ;))))

    buziakkkkkkk

    OdpowiedzUsuń
  10. Misiu, nic straconego :)) odbijemy sobie może jeszcze w październiku?? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. serioooo???? juz sie zaczynam cieszyc :D :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!