środa, 26 października 2011

eko powidła - eko pycha!

Hej kochani,

dzisiaj post trochę z innej beczki, a mianowicie z beczki kulinarnej :) jestem typem człowieka, który wprost uwielbia różnorakie dżemy, marmolady, konfitury, powidła itp. Będąc dzisiaj w Carrefourze nie mogłam nie udać się do działu właśnie z tymi przysmakami i zupełnie przypadkiem moją uwagę przykuły ekologiczne powidła śliwkowe firmy Symbio.


jak widać skład jest naprawdę super, żadnych ulepszaczy i konserwantów. Jedynie śliwki i cukier trzcinowy :)



mniam, nic tylko pałaszować :) chleb razowy + powidła śliwkowe = pycha!

Jedynym minusem jest cena. Przy gramaturze 240 gramów zapłaciłam za powidła prawie 8 zł, to naprawdę bardzo dużo. Smutne jest to, że dzisiejszym świecie człowiek musi płacić krocie za produkty naturalne, a firmy produkujące żywność ekologiczną zbijają na nas niezłą fortunę :( 

lubicie żywność eko? 

ściskam,
asia

14 komentarzy:

  1. najlepsze są konfitury domowej roboty :) wszelkiego rodzaju dżemy zrobione wg domowych przepisów.... o matko... lecę po herbatę z konfiturą malinową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten zestaw: razowiec i powidła ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj a ja takie robię w domu. Mam spory zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow cena rzeczywiście powala na kolana

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już tych dżemów ze sklepów nie jem, szkoda żołądka

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam powidła, szczególnie te domowe. Niestety w tym roku nie udało mi się takich zrobić. Szkoda. A taki chlebek opieczony w tosterze i na to powidełka, pycha...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam dżemy, do tego stopnia, że w domu nazywają mnie..."dżemojadem". Nie wyobrażam sobie śniadania na słono, mój żołądek rano przyjmuje tylko słodkie śniadanka. Co do dżemów i powideł to mam ten komfort, że rodzice i ja robimy je sami,np ostatnio robiliśmy powidła dyniowo-jabłkowe i dżem z pigwy:) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam zrobienie konfitur samodzielnie:)pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zdecydowanie jestem fanką domowych przetworów

    OdpowiedzUsuń
  10. domowe dzemy, sa najlepsze i najbardziej eko eko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie jem rzeczy eko są za drogie a i tak mi się wydaje że nie ma produktów eko w dzisiejszym świecie ..pozdrawiam danka,,

    p.s byłaś już mnie odwiedzić zostawiłam ciacho dla ciebie z okazji moich urodzin. pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie próbowałam i będąc wczoraj w supermarkecie nie widziałam go :) Niestety nie jeżdżę do Carrefoura ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię tylko dżemik mojej mamy i cioci:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Kochana!! Kurcze to moje najbardziej ulubione powidła:)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!