wtorek, 18 października 2011

help!

hej dziewczyny,

dzisiaj post nietypowy, bo zwracam się do Was o pomoc! przy okazji porządków w szafie wygrzebałam taką oto "narzutkę" z Topshopu. Kupiłam ją już jakiś czas temu i totalnie o niej zapomniałam. Niewątpliwie jest to jedna z najładniejszych rzeczy jakie posiadam i trochę mi smutno, że tak zalega w szafie :( Natomiast mój problem polega na tym, że totalnie nie mam na nią pomysłu, nie wiem z czym ją zestawić, jak dobrać do niej kolory innych ciuchów żeby wszystko ładnie się komponowało. Może Wy macie jakieś pomysły?




Jak widzicie, narzutka ma naprawdę przepiękne zdobienie na plecach, jest ono wykonane z delikatnej koronki, której łączenia stanowią urocze kwiatki. Materiał na rękawach i przodzie jest bardzo delikatny, dokładnie nie wiem co to, dawno wycięłam już metkę. 

Zupełnie nie mam pomysłu na ten ciuch, nie wiem na jakie okazje się nadaję i mam wrażenie, że totalnie nie pasuje do ubrań, które mam. Może Wam wpadnie do głowy jakaś ciekawa propozycja? 


czekam!
asia

12 komentarzy:

  1. Próbowałaś miksować to wdzianko z ubraniami w kolorach nude/czerń/biel i złotą subtelną biżuterią?

    OdpowiedzUsuń
  2. albo narzuć to na zwiewną romantyczną sukienkę. całość przewiąż cienkim paskiem wokół talii i dodaj do tego buty typu biker boots i też będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Elżbieta: miałam taką dziwną tendencję, żeby wybierać do tego ciuchy wyłącznie czarne... no i wychodziło żałobnie, a ja nie przepadam za czernią od stóp do głów. nie mam totalnie żadnych sukienek romantycznych, ale wpadł mi do głowy jeden pomysł dzięki Twojej sugestii, będę dzisiaj próbować:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem świetnie by ta narzutka wyglądała do czarnej, ołówkowej spódnicy do kolan i zwykłego, białego, podstawowego podkoszulka ;) Albo jeansy rurki i też właśnie jakiś najprostszy biały albo beżowy top, na takim najładniej będzie widoczny wzorek na plecach, do tego jakaś apaszka/szaliczek i jest perfect. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały albo w kolorze nude koszulka na ramiączkach?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś pokazywałaś w filmiku takie spodnie fioletowe z hiszpani.. Do tego biały top i to ,wdzianko" :) Strój do pracy , na zakupy , na codzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym założyła ciemne rurki, czarną bokserkę tą narzutkę, baleriny i tą neonową torbę ( chodzi o tą niebieską ) . Skromnie ale ładnie. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie ta narzutka pasowałaby do materiałowych spodni (w sensie nie jeansów, tylko takich "bardziej eleganckich"), zwykłej jasnej koszuli włożonej do środka, do tego fajny pasek ze złotą klamrą i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja bym spróbowała nosić ją trochę na rockowo, z takim na przykład ciuszkami
    http://polki.pl/moda_zestawy_galeria.html?galg_id=10009269

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej asia,musze ci powiedziec,ze ta narzutka jest very very super,szczegolnie,ze matakie niby kwiatki niby z daleka gwiazdki!!co w tym sezonie jest mega modne,skomponowalabym ja z sukienkami ,z roznych tkanin(welne bym tylko odpuscila)w kolorach nude, cegla,musztarda,braz,kobalt itp.do tego rajtuzy 100 koniecznie, a jesli chodzi o spodnie to skomponowalbym ja z czarnymi lub jeansowymi rurkami plus czarne szpili lub cos w tym klimacie do tego bym dodala ciezka bizuterie,najlepiej zlota wtedy by poszlo troche w strone glamour,pod narzutke chyba jakis top,bo nie mam innego pomyslu:)ale bizuteria do niej musi byc .!:)oki pozdrawiam i zycze milego noczenia tego cudenka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bym pod to założyła najzwyklejszy top, do tego rurki (mogą być kolorowe) i poszalała z dodatkami. i butami przede wszystkim. wyznaję zasadę, że buty tworzą strój :) na przykład wysokie czarne kozaki na obcasie. albo botki. charakterne żeby były :)
    A tak poza tym, to już od taaaaak długiego czasu się zbieram, żeby Ci powiedzieć, że uwielbiam zarówno Twojego bloga jak i kanał na YouTube. za tę cudownie zachowaną zasadę decorum, że tak to sobie pozwolę ująć ;) pozdrawiam i tak trzymaj! :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!