niedziela, 9 października 2011

jesienne paznokcie

Wiecie co, lubię jesień... ten moment wycofania, moment spokoju, kiedy człowiek nie ma poczucia marnotrawienia czasu i energii kiedy leży na łóżku z kubkiem gorącej herbaty. A żeby nie było tak totalnie bezczynnie dzisiaj, pomalowałam paznokcie :)

Podoba Wam się? to jakiś stary lakier Astor (nr 15), ładna zgaszona czerwień opalizująca na złoto. Bardzo podobny widziałam niedawno w Inglocie, już już miałam go kupić, ale rozsądek kazał mi się powstrzymać :) i jak się okazało - dobrze! dziewczyny, nie kupujcie nowych lakierów, przeszukujcie swoje kolekcje, może ich czeluści kryją w sobie takie odcienie, które ładnie zagrają z obecnie panującymi trendami ? :)

Poza tym przeglądam sobie Asos i poszukuję jakiegoś fajnego szalika/komina, którym można się opatulić, póki co ten przykuł moją uwagę: 

źródło: Asos.com

co o nim myślicie? :)


ściskam Was,
asia

12 komentarzy:

  1. Asieńka Ty jeszcze bardziej jesteś pretty niż ta Pani na obrazku.

    Też szukam jakiegoś ładnego, ciepłego szaliczka chociaż chyba bardziej przypadłby mi do gustu komin :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta "pretty" modelka zapewne wieszaczek potrzebowałaby tyle szalików, kurtek i czapek, że pewnie całą ją by zakryło!
    Głupoty piszesz, zgadzam się w 100% z Martą ;)

    Co za lakier! Jak mamy nie kupować, skoro takie rzeczy pokazujesz?! A potem nie wiem, na który mam się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja szukam szala w jakieś fajne etniczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty Asieńko jesteś stokroć bardziej pretty ;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny :) coś dzisiaj jakiegoś dołka złapałam
    buziiia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, Ty jesteś bardziej pretty :) Fajowy ten szalik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak o wiele ladniejsza , bardziej elokwentna z bardziej twarzowym kolorem na wlosach wersja Rozalii Mancewicz moze nie czuc sie pretty?
    :D

    Asiu obojetnie w jaki szalik sie nie opatulisz bedziesz super wygladac:)

    P.S. Jak ty to robisz ze ci tak rowno wychodzi malowanie paznokci? pijesz przed tym duzo kawy?

    OdpowiedzUsuń
  8. nie gadaj głupot jestes duzo ladniejsza od tej pani. a co do szala kominowego moj się robi tzn moja kochana babcia robi mi go na drutach xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kominy widziałam dziś w New Yorkerze, może tam warto zajrzeć? ;) A kolorek świetny, właśnie zastanawiałam się czym sobie pomalować pazurki i chyba pójdę w podobne odcienie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje!!! najpierw trzeba przejrzeć swoje lakiery do paznokci a potem ewentualnie kupić lakier. Właśnie mi to uświadomiłaś :))
    :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oszalała! przecież ty taka ładna dziewczyna jesteś:) kolor bardzo fajny taki akurat na jesień. Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się szalik. Pani też ;) Jeśli nie jest koszmarnie drogi, to kupuj koniecznie - bardzo ładnie będzie na Tobie wyglądał. Hmm ja ostatnio przeglądam Asosa jakoś tak beznamiętnie i nic nie mogę dla siebie wybrać. W sumie dobrze - miałam oszczędzać ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!