środa, 19 października 2011

małe i duże zakupy

Co to dużo mówić? Lubię zakupy :)))))))

sweterek ze Stradivariusa, zabił mnie kolor :) oprócz niego był również w odcieniu wściekłego różu. Kosztował ok 100zł. 

malutka torebeczka z New Looka w trudnym do określenia dla mnie kolorze. Pięknie wygląda do mojego jesiennego fioletowo-chabrowego płaszczyka. Kosztowała 49zł. 


pierścionek z Parfois. Według mnie jest przepiękny. Kosztował 19.90 zł. 


wreszcie jest! moja ukochana cytrynka :) wczoraj pierwszy raz zaparkowałam w naszym garażu (do którego wjazd jest mega trudny), nawet nie wiecie jak mnie duma rozpierała :) Uwielbiam jazdę samochodem!

Jak Wam się podoba mój mini haul? W nocy będę wgrywać nowy filmik, gadam w nim trochę o rozdaniu i pokrótce recenzuję żelowy podkład Rimmel. 

buziaki,
asia

21 komentarzy:

  1. torebka i sweterek świetne :) bardzo mi się podobają, gratuluje prawka i samochodu :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje prawa jazdy :) Ja od piatku przesiadam sie do samochodu mojego chlopaka bo on bedzie jezdzil sluzbowym i mam przez to poczucie jakbym od teraz zdawala egzamin przy kazdym odpaleniu stacyjki:) Napisz koniecznie jaki masz lakier na pazurach PIEKNY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor sweterka piękny<3 uwielbiam takie soczyste kolory ;) ja wkrótce wybieram się na kurs prawo jazdy;) więc ostrzegam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama pamiętam jak zdałam prawko, najlepsze uczucie na świecie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczy piękne, zwłaszcza torebka mnie urzekła :) ja również uwielbiam jeździć samochodem i jako kierowca i jako pasażer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie tyle czasu czaje do zrobienia prawka że aż wstyd tobie Gratuluje bardzo,Pozdrawiam;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham jazdę samochodem. Pamiętam jak nie wyobrażałam sobie, że będę w stanie to ogarnąć, a teraz mam za sobą już kilka dalekich podróży i jestem bardzo dumna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś pokazać swoje autko?

    OdpowiedzUsuń
  9. sis sliczny kolor sweterka :)) i jaka piekna torebka :)))) i autooooo ale superrrr:)))

    buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana pokaż swoje autko :D kluczyki nam nie wystarczą!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne rzeczy.:) a torebka wygląda na bardzo drogą a tu takie zaskoczenie:)
    Droga Asiu, kiedyś pod jednym mailem zapowiadałam, że zamierzam wysłać Ci maila z zapytaniem o polecane przez Ciebie książki z tematyki gender. Przy czym widziałam, w filmach na yt, że jesteś zajęta bo przygotowywałaś się do rozmowy kwalifikacyjnej, więc nie chciałam Ci zawracać głowy swoją osobą, ale teraz muszę skorzystać i zapytać (korzystając z okazji) otóż czy możesz coś powiedzieć mi o książce Gender dla średnio zaawansowanych? byłabym wdzięczna.
    pozdrawiam Ci serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyny, z tym autkiem to nie wiem czy to do końca dobry pomysł.

    @agaton8701: kochana, najlepiej będzie jakbyś wysłała do mnie maila bezpośrednio na skrzynkę co konkretnie Cię interesuje... bo geneder to szeroki temat. Może wtedy umiałabym pomóc

    OdpowiedzUsuń
  13. Czym sugerowalas sie przy wyborze auta? Francuskie auta slyna z tego ze szybko sie psuja, a czesci do nich sa koszmarnie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  14. @polin: wybacz, ale dla mnie to totalny mit :) moja koleżanka jeździ citroenem 6 lat i zupełnie nie miała z samochodem żadnego problemu, mój tata ma volkswagena który non stop się psuję i nissana,w którym co chwilę problem jest ze sprzęgłem. Citroeny od zawsze mi się podobały, poza tym nie są wg mnie zabójczo drogie.

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterek rewelacyjny ! :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta torebka strasznie mi się podoba, ma taki unikatowy kolor, przynajmniej taki wydaje się na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweterek i pierścionek też super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!