czwartek, 13 października 2011

pierścionkowo :)

Hej :)

Lubię biżuterię, jestem typową biżuteryjną gadżeciarą i może nie obwieszam się milionami ozdób, ale nie lubię wychodzić z domu zupełnie bez żadnej pierdółki. Jeszcze rok, dwa lata temu byłam totalnie antypierścionkowa, nie lubiłam, uważałam to za mało praktyczne, natomiast chyba odkąd zaczęłam oglądać filmiki na youtube i obserwować różnorakie precjoza na dłoniach dziewczyn zobaczyłam jak pięknie mogą prezentować się pierścionki. Moja kolekcja nie jest zabójczo obszerna, ale zapewniam Was, jej rozmiary ustawicznie rosną :))))
a jak je przechowuję? muszę je widzieć, w przeciwnym wypadku zapominam, że w ogóle je mam :)



a Wy jak przechowujecie swoje skarby?

buziak,
asia


18 komentarzy:

  1. ) Zostałaś otagowana :) Zapraszam do zabawy
    http://upaskudy.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem anytpierścionkowa ale jak widzę coraz to piękniejsze pierścionki, jakie dziewczęta pokazują na blogach i youtube to powoli przekonuję sama siebie, że może jednak dałabym radę jakieś takie cudeńko nosić na palcu ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, charakterystyczne :). Ja tez mam mnóstwo ozdób - chyba nawet więcej niż Ty ;) Z tym że od jakiegoś czasu idę raczej w klasykę. W każdym razie mam tych moich skarbów ze trzy skrzynki i właśnie w rozmaitych kuferkach je przechowuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałości... :):):) osobiście nie jestem zwolenniczką trzymania wszystkiego na wierzchu, czuję wtedy że moje rzeczy są w nieładzie... ja swoje skarby trzymam w szkatułce i ozdobnym pudełeczku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne "pierdzionki", ja bez pierścionka na palcu czuję się dziko, ostatnio kupiłam nowy i dostałam na jego temat dużo komplementów.Bardzo lubię duże pierścionki , które można dostać w sieciówkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja do pieroscionkow podchodze dokladnie jak Ty dawnej. uzywam tylko srebrnych :) inne do mnie nie przemawiaja:)) - jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubie i zawsze nosilam nie zdejmujac ich z palcow ( srebrne ) natomiast gdy w pracy myje rece co 5 min i wkladam i zdejmuje rekawice to lezakuja w domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam kilkanaście szkatułek, gdzie chowam swoje błyskotki...niestety często o nich zapominam. ;-P

    zachęcam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. są śliczne <3
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam w szkatułce i zawsze o czymś zapominam pomyśle jak je wydobyć na światło dzienne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. swoją biżuterię też przechowuję w kuferkach albo wiklinowych koszyczkach- chyba najlepszy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pierścionki, ale jest to miłość jednostronna. Niestety mam rozmiar 8 (przy wzroście 171cm!) i - mówiąc delikatnie - ciężko mi znaleźć pierścionek, którego nie zgubię po 3 dniach. Nawet mój zaręczynowy powędrował do zmniejszenia ;) Chciałam jeszcze coś napisać, ale to już w wiadomości prywatnej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pierścionki, ale sztuczne niestety szybko u mnie czernieją :(

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!