sobota, 15 października 2011

tajemnica dobrego humoru

Często pytacie mnie co robię, że jestem pogodna, wesoła, tryskam energią, mam pozytywne nastawienie do świata. Rzecz jasna to nie jest tak, że Asia chodzi 24/7 uśmiechnięta od ucha do ucha, o nie nie :) Mam swoje ups and downs - tak jak każdy. Podczas tych gorszych chwil, zawsze próbuję się uspokoić, odrzucić emocje, marazm i skupić na zdaniu, które powtarzam niczym mantrę: "będzie dobrze". W uzyskaniu takiego spokoju i harmonii pomaga mi jedna z najpiękniejszych piosenek Led Zeppelin. Oto i ona The Rain Song  :)  najlepszy sposób na poprawę humoru :) powodzenia!


ściskam,
asia

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. I piosenka już w ulubionych :) Podsyłaj nam częściej takie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej witam cię Asiu moja ulubienico z yt..zapraszam cię do siebie na mojego blog.
    Często do ciebie zaglądam i komentuje pa pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Zostałaś tagowana! Mam nadzieję, że dasz się zaprosić do wspólnej zabawy :) Szczegóły znajdziesz tutaj: http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!