czwartek, 24 listopada 2011

małe zakupy

Hej dziewczyny :))

Czasu nie mam za wiele, jednak nie zmienia to faktu, że na małe zakupy czas znajdzie się ZAWSZE :)
a oto co zakupiłam:

 od lewej: 
* szary komin z H&Mu (polowałam na kominy od dawna, przerażały mnie przede wszystkim ceny, tj. 60 zł wzwyż, przegięcie), ten jest idealny, nie ma zbyt wielu warstw, dzięki czemu nie czuję się jakbym zaraz miała się udusić, a jednocześnie jest cieplutki i bardzo funkcjonalny. Kosztował ok 22 zł. 
*rękawiczki ze Stradivariusa z futerkiem. Długo się wahałam, były bardzo drogie (49zł), jednak to zdobienie w postaci futerka totalnie podbiło moje serce, nie mogłam ich nie wziąć :) są mega mega ciepłe!

od lewej:
*krem do rąk Beauty Milky z Bielendy, zupełnie nie pamiętam ile kosztował, natomiast na bank mniej niż 10 zł. Bardzo przyjemnie pachnie, tak "budyniowo" :)

* Facial Radiance Powder z witaminą C z The Body Shop (w sumie nie wiem czemu powder skoro to płyn:).   Ostatnio kieruje mną jakieś dziwne przeświadczenie, że mojej skórze brak witaminy C. Parę dni temu kupiłam sobie tonik z witaminą C z Bourjois (fantastyczny zresztą) i jakoś od  tej chwili mam mega ciśnienie na tę właśnie witaminkę :) Zobaczymy czy ten specyfik coś zdziała, podobno ma rewelacyjnie rozjaśniać i nawilżać skórę twarzy. Kosztował ok 70zł

*Niedawno skończył mi się krem pod oczy z AA. Lubiłam go, ale poszukiwanie i testowanie nowych kosmetyków to coś ci uwielbiam i rzadko odmawiam sobie tej przyjemności :) Zdecydowałam się na krem pod oczy z serii Nutriganics (która w 98% ma składać się z wyłącznie naturalnych ingredientów), a celem kremu jest wygładzić pierwsze zmarszczki (chlip,chlip:(). Póki co, jestem zadowolona, fajnie się wchłania i jest lekki, dodatkowo lekko odświeża okolice oczu. Koszt. ok 45 zł

Kocham zakupy, tylko niech tej mamony przybędzie!!!
ściskam Was!
asia

18 komentarzy:

  1. Świetne zakupy:) Muszę wypróbować ten krem do rąk :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki komin tylko jasny beż i rzeczywiście jest cieplutki i taka cena to aż szkoda nie wziąć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiś czas temu kupiłaś parę "egzotycznych" kosmetyków w TkMaxx (egzotycznych - mam na myśli kosmetyki takich firm, które raczej bardzo ciężko spotkać w PL poza TkMaxx'em albo allegro). Czy mogłabyś zrobić ich recenzje albo zamieścić chociaż krótką notkę na blogu? zawsze korci mnie kupienie tam jakiś kosmetyków, natomiast nieznajomość tych marek zdecydowanie odpycha... (tym bardziej, że raczej nie są to sprawy groszowe). Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A używałaś serum Auriga Flavo-C? Moim zdaniem jest o niebo lepsze od tego z TBS, a cena taka sama (w promocji można go kupić za ok 50zl). Ciekawa jestem jednak Twojej opinii o tym serum z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę dorwać ten komin z H&M :) Mam taki szary z zeszłego roku. Teraz przydałby się inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez musze kupic jakis komin :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://tashasstyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękawiczki są cudaśne, tak samo jak i ich cena:)
    Pozdrawiam cieplutko:)i czekam na jakiś filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio chodziłam po sklepach w poszukiwaniu rękawiczek i nie znalazłam żadnych, które podbiłyby moje serce. Zawsze tak jest. Mogę się założyć, że jak już kupię jakieś "byle były", to na sklepowe półki zawitają te, które mam urojone w głowie. ;)Cóż...
    Twoje są śliczne, ale to jeszcze nie "to". Ach, jestem wymagająca. :P
    Komin fantastyczny, nawet nie wiedziałam, że w H&M dostanę coś takiego, w takiej cenie!:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię przeglądać Twój blog ! :) szkoda tylko że tak rzaadko pojawiają się posty ( z drugiej strony rozumiem - doba jest o wiele za krótka) ;)
    Pozdrawiam Cię Kochana ! :)

    P.S. te rękawiczki mnie też by urzekły!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam ten komin z hm i uwielbiam go szczerze.
    Udane zakupy jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja straciłam nadzieję na znalezienie idealnego komina dla mnie, szukam, szukam i nic... Wracam ze sklepu z czymś innym w torbie;) Rękawiczki świetne, przymierzałam w sklepie i kusiło mnie strasznie, żeby je kupić, ale zdrowy rozsądek zwyciężył;) Mam kilka par, które leżą w szafce, a ja i tak wciąż chodzę w jednych i tych samych:D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne rękawiczki! a z tą mamoną to tak jest... przychodzi i odchodzi nie wiadomo kiedy. ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten krem do rąk. Zapach boski, ale mało nawilżał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy nowy filmik ?
    zapraszam do mnie
    www.sharooone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy! mam ten komin i tak jak Ty długo szukałam tego taniego i idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem jak ci sie ten TBS wit.C. sprawdzi. poluje na niego ale jeszcze mysle.

    OdpowiedzUsuń
  17. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić tanie recepcje kosmetyczne, wyposażenie salonu kosmetycznego opis i podnajme stanowisko fryzjerskie kraków. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!