czwartek, 3 listopada 2011

mój pierwszy pędzel z Ecotools

Hej piękne!

Wybaczcie, że tak rzadko się pojawiam, zarówno tu jak i na youtubie, nie odpisuję na wiadomości i komentarze, ale od paru dni mam urwanie głowy :( zaczęłam pracę, muszę wstawać o 6 (:((((((((((((((((((((((() i póki co ciężko jest mi się przestawić na ten barbarzyński tryb życia :))

Ale do rzeczy :) Wczoraj przy okazji podstawowych zakupów typu szampon i pasta do zębów, zauważyłam, że w Rossmannie w Galerii "Tęcza" (w Kaliszu:) wprowadzono markę Ecotools. Od długiego czasu "chorowałam" na te pędzle (zwłaszcza kabuki, którego niestety nie było :(), więc po prostu nie mogłam odmówić sobie przyjemności zakupienia choć jednego z nich :) Doszłam do wniosku, że najbardziej optymalnym wyborem będzie dla mnie pędzel do różu. Wygląda on tak:


Póki co, użyłam go raz, przy okazji makijażu porannego, i szczerze Wam powiem, że myślałam, że włosie będzie ciut delikatniejsze :) jest miękkie, natomiast odnoszę wrażenie, że jest baaaardzo sztywne, takie mało giętkie - nie wiem jeszcze czy do wada czy zaleta :) Sam róż aplikowało mi się bardzo dobrze, o ile dobrze można nakładać róż z zamykającymi się oczami :P całe szczęście, że nie narobiłam sobie plam :)




29 komentarzy:

  1. pędzle z ecotools są naprawdę bardzo fajne. ja również ostatnio zachwycam się pędzlami z pierr rene :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem szczęśliwą posiadaczką pędzla Eco Tools do brązu , używam go ze sławnym Soleil Tan de Chanel i sprawdza się wyśmienicie. Swój nabyłam w Super Pharm. Do różu używam pędzla z E.L.F. i jestem nim zachwycona, podobnie jak Flat Topem idealnym do nakladania podkladu ( mam już drugi i obkupują się powoli w niego wszystkie moje przyjaciółki )

    OdpowiedzUsuń
  3. mam do tej pory dwa pędzelki - do cieni i do kresek - jestem zachwycona! planuje zakupki w iherb, więc jakbyś chciała to daj znać :)
    p.s. gratuluję pracy - rozumiem, że przeszłaś ostatni etap castingu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeden pędzelek tej firmy do cieni i należy do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również od tego pędzla zaczęłam i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, używam i zachwycam się. Ja akurat stosuję pędzel od różu do nakładania pudru, bo u mnie tak najlepiej sie sprawdza. Nie zauważyłam by był jakiś szorstki, sztywny, lub coś w tym rodzaju. U mnie sprawdza się fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubieńcem jest pędzelek z ecotools w metalowej obudowie chowany , mam go zawsze przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam parę pędzli z tej serii, ale też najbardziej czają się na kabuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już od jakiegoś czasu rozważam kupno jakiegoś z tych pędzli, i nie wiem który wybrać. Jeszcze trochę pomyślę. U mnie w mieście wybór dość skromny może w większym sklepie coś sobie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można wiedzieć ile płaciłaś za niego ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te pędzle, chociaż wolę kupować je na iherb.com. Tam dostaniesz komplet pędzli w cenie jednego z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pędzelki śnią mi się po nocach.;) Muszę zakupić kilka, bo słyszałam o nich mnóstwo pozytywnych opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Caly czas przechodzę obok nich w Bootsie obok mnie ale jeszcze sie nie skusiłam...może najwyższam pora? Daj znać jak ci sie go uzywa po jakims czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, widzę, że też masz Vaio? :P
    Hehe no ale dobra... pędzel jak pędzel, ważne żeby dobrze i równomiernie nakładał produkt. Ten z Ecotools chyba się do tego nadaje dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ecotools są świetne, ale powiem Ci, że na początku nie mogłam się przyzwyczaić... ale jest już ok:))

    PS: ostatnio (przypadkiem) wpadłam do Tęczy niewiedząc że dzień wcześniej ją otworzyli i miałam problem gdziekolwiek się dopchać nie tylko w rossmanie;p straszną kichę zrobili z parkingiem, ciasnota okropna;/ no ale to tak nawiasem, ogólnie pędzle warte zakupu, po pewnym czasie używa się ich idealnie:) pozdrawiam.
    imienniczka:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ten pędzel i sprawdza się dobrze. Oprócz niego posiadam jeszcze kilka, ale poluję na ten duży do bronzera. Nie rozumiem tylko, dlaczego wszystkie dziewczyny, które o nich wspominają, mają problem z otwarciem opakowania... Przecież one mają bardzo wygodne zamknięcie wielokrotnego użytku (jak w niektórych przyprawach :P)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też niedawno kupiłam ten pędzel - nie tylko pierwszy z EcoTools, ale mój pierwszy w ogóle, i naprawdę nie wiem, jak mogłam wcześniej bez niego żyć. Już się czaję na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ma ten pedzelek i tez twierdze ze jest za mlao gietki,natomiast mam rowniez ich pedzel do linera i jest za bardzo gietki i wg mnie nei nadaje sie robienia kresek :)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jak tylko zdobędę trochę pieniędzy to kupię na pewno :) muszę zrobić porządek ze swoimi pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szlag mnie trafia jak ktoś narzeka że wstaje o 6.00:)...ja wstaje do pracy o 02.40 i to jest dopiero masakra:((( wszytsko zalezy od punktu widzenia, dla mnie teraz szczytem marzeń jest wstawać chociaż o 5...a 6 to dla mnie już środek dnia. Więc życze powodzenia, napewno szybko sie przyzwyczaisz, w moim przypadku to niestety niemożliwe...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusisz, też czaję się na jakiś ECO pędzel ;) A miałam oszczędzać :D chociaż do różu nic nie mam. Ale potem będę jęczeć... Agrr w niedzielę lecę do Rossmanna! Niedobra Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj może kiedyś spotkamy się w Tęczy;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochanie gratuluje pracy:))) Jesli chodzi o pedzelki z ET to polecam ten do bronzera i ten zamykany taki srebrny swietny do rozu i do torebki:)))))

    Buziaki:*****

    OdpowiedzUsuń
  24. Szukam, obserwuje, ale nie mogę sie skusić, aby je kupic.. Może dlatego, że również czekam na kabuki, ktorego nigdzie nei widziałam..:( A co do porannego wstawania to też to uwielbiam.. ;d o takiej porze najlepsze co może być to KAWA ! :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. ja na początek kupiłam pędzelek do cieni i jestem zachwycona!:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio poszłam po ten pędzel do rossmana i akurat nie było :( Ale w końcu będzie mój :P

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana uwielbiam CIĘ na filmikach są super a ten pędzelek z eco ....zakochałam się w nim jest świetny mięciutki ...pozdrawiam obserwuje i zapraszam do mnie..:)

    OdpowiedzUsuń
  28. tez poluje na te slawetne pedzle. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten pędzel i dokupiłam do niego jeszcze ten do cieni i uważam że są świetne.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!