poniedziałek, 21 listopada 2011

żyję!!

hej kochane :)

dzisiaj tak na szybko, chciałam Wam jedynie zakomunikować, że żyję i mam się dobrze :) Dodatkowo, mam mnóstwo pomysłów na filmiki dla Was, jednak czas to mój wróg i totalnie nie potrafię dojść z nim do porozumienia, czego efektem jest to, że z niczym się nie wyrabiam :)

a już za jakiś czas na blogu pojawi się recenzja kremu Enzymion z Lusha. Nie ma chyba sensu robić o nim filmiku, natomiast nie chciałabym pozostawiać tego produktu tak zupełnie bez komentarza. Zdradzę jedynie tyle, że na caaaaaaałe mnóstwo obietnic złożonych przez producenta, które, nie ukrywam, tak skutecznie zachęciły mnie do kupna tego kremu, nie spełniło się właściwie nic. A szkoda. 


A poza tym, chciałam Wam ogromnie podziękować za wszystkie wiadomości, które od Was dostaję!! Obiecuję, że sukcesywnie będę starała się na wszystkie odpisywać :)
ściskam Was mocno,
Wasza Asia

14 komentarzy:

  1. no to czekamy na kolejne filmiki i wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na nowe filmiki i nowe wpisy ;) Ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z nas jest zabiegany, takie czasy niestety...Trzymaj się, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Cie widzieć,czekam na filmiki i posty.Pozdrawiam;

    OdpowiedzUsuń
  5. oj Asiu, Ty nawet jak zmęczona to i tak urocza i kochana :) Życzę więcej czasu na wszelkie przyjemności :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bądź spokojna, my cierpliwie czekamy i rozumiemy, że masz teraz znacznie poważniejsze sprawy i przede wszystkim swoje życie poza you tube i blogiem.
    Życzę powodzenia i wytrwałości, na pewno wkrótce wszystko się unormuje i będziesz miała odpowiednią ilość czasu.
    Swoją drogą przeczytałam Nieznośną lekkość bytu i konkluzja jest taka, że proszę o więcej propozycji książkowych...:)))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. czekamy, czekamy, czekamy!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale Cie rozumiem bo tez cierpie na ubytek czasu ;/
    Tak czy inaczej wpadlam by napisac Ci:
    Witaj wsrod zywych!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bardzo lubię ten krem. Przy mojej mieszanej skórze sprawdził się idealnie, nawet jako baza pod makijaż (nie świeciłam się).

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za zbieg okoliczności bo ja od 3 dni używam tego kremu:) Pewnie jak na razie ciężko wydawać opinię ale po 3 dniach jak na razie jestem bardzo na tak. Przede wszystkim zauważyłam, że mniej się świecę - bardzo ładnie matuje ale nie tępo, bo skóra jest matowa a rozświetlona - taki efekt jest super. Do tego pięknie się krem wchłania i rozprowadza migusiem i bardzo mało go trzeba. Chyba na wieki mi starczy i dobrze bo nie należy do tanich. Czuje też dobre nawilżenie a aktualnie jestem w czasie kuracji kwasami BHA więc nawilżenie jest mi b. potrzebne. Trochę dziwny ten zapach - specyficzny:) No ale to dopiero 3 dni - testuje dalej. Ale jak do tej pory mogę powiedzieć też, że świetnie na nim trzyma mi się makijaż i pięknie rozprowadza podkład - a zwykle z kremami matującymi jest tu problem. Mam nadzieję tylko, że mnie po nim nie zapcha bo akurat ostatnio sporo kremów nawet jak aptecznych - zapychało mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czesc Asiu, Czekam no nowe filmiki. Wygladasz jak zwykle - slicznie. Goraco pozdrawiam z juz zimnego Chicago.
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!