środa, 15 lutego 2012

dzisiaj widzę na biało :D

Hej,


a czemu widzę na biało? no bo nieźle popadało! Śnieg zasypał chyba całą Polskę. Fajnie kiedy siedzi się w domu i nie trzeba stawiać czoła niesprzyjającym warunkom atmosferycznym, gorzej jednak kiedy próbujemy dostać się do pracy, modląc się by nie wpaść w poślizg lub nie zakopać się w śniegu. 


A jak się człowiekowi w końcu uda... to tak wygląda śnieżnobiały świat zza okna :-) 




nawet kawałek mojego samochodu się załapał :-)

Nie lubię zimy, z chęcią bym się już z nią pożegnała. Mam dość tych kurtek, czapek, rekawiczek, swetrów, ciężkich butów... wiosno przybywaj! 

Myślę, że dobrym sposobem na odegnanie zimy jest kolor i humor w naszych stylizacjach. Prawdę mówiąc nie mam za bardzo czasu by o 6 rano stroić się w Bóg wie jakie wymyślne outfity (szczęście takie, że u mnie w pracy nie obowiązuje surowy dress code), wieć jak już zamarzy mi się nieco rozweselić strój, stawiam na dodatki. A wiecie, że kiediska uwielbia....


motyw czaszki :) nie wiem, może jest ze mną coś nie tak, ale naprawdę BARDZO lubię czachy :D. Ponadto, niezwykle spodobało mi się to połączenie kolorystyczne - mięta i fuksja - przepysznie wiosenna mieszanka :) Chusta jest super pozytywna (mimo tych czach:D) i naprawdę bardzo ożywia stonowane stroje :) Kupiłam ją w New Yorkerze za 35 zł. Może kiedyś uda mi się kupić oryginał do którego ewidentnie nawiązuje, czaszkowa chusto Alexandra McQueena, kiedyś będziesz moja!


Myślę, że nieźle pasuje do mojej torby z Promodu. Torba jest najzwyczajniejsza na świecie, ale przez te dżety zyskuje fajnego rockowego pazura. No i ma ponad 7 lat, a trzyma się właściwie bez większych usterek :) 

Jak Wam mija dzień?
ściskam!
Asia

25 komentarzy:

  1. U mnie też biało, ledwo przyszłam ze szkoły ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez na biało i dalej pada i wieje zapraszam do siebie nowa nota

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sypie od wczoraj, a od 5 rano bez przerwy:) ale ja akurat lubię zimę i mi się to podoba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, śnieżnie . Podoba mi się kolorystyka twojej chustki, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  5. no zawierucha dzis niezla :( ja tez juz chce wiosne :)))

    buziaki Slonce i uwazaj na drodze :****

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też pełno śniegu napadało, na nieszczęście dzisiaj czuje się kiepsko, ale już nie umiem się doczekać kiedy wyjdę z psiakiem na spacer!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię, że jeździsz samochodem w taką pogodę! Ja mam stracha nawet w deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No pogoda jest straszna, ale trzeba stawić jej czoła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie!
    Jeszcze wczoraj był odwilż a przez noc tyle napadało, że bałam się, że nie dojadę do pracy.
    A teraz przez cały dzień sypie i jest dziwnie szaro i ponuro :(

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie podobnie:) Na całe szczęście mam dziś wolne i nie muszę nigdzie wychodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta chusta, choć czach nie noszę i kolor kompletnie do mnie nie pasuje, ale u innych lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też biało :D w końcu

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, Ty rzeczywiście masz coś z tymi czachami, ale masz rację - fuksja z miętą wygląda świetnie, nawet jeśli są czaszki ;)

    Próbuję dobrnąć do domu. Śnieg sparaliżował chyba całą komunikację miejską w Warszawie, a ja już tam bardzo chcę pod ciepły koc! :( Też nie znoszę zimy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Wam zimy, u mnie słonko i +10 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do konkursu:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html
    Jeśli bierzesz w nim udział prosze napisać że Cie zwerbowałam "Lilianaa blog":)
    Tu więcej informacji:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. osobiście nie przepadam za czaszkami, ale na tym różu nawet nie rzucają się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazwyczaj nie przepadam za motywem czaszek, ale ta chusta wygląda naprawde fajnie:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ech, ja też już mam dość zimy...

    OdpowiedzUsuń
  19. zostałaś zatagowana do : TAG: Perfect Woman

    http://www.lifeturkus.blogspot.com/2012/02/tag-perfect-woman.html


    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przykro mi bardzo, zostalas otagowana:)
    http://londonblondee.blogspot.com/2012/02/tak-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana, fajny tag :)

      Usuń
    2. Bardzo fajny tag i też Cię otagowałam. http://freshlinenblog.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html
      Jak znajdziesz chwilę, to czekam na Twoje odpowiedzi :) Jestem ciekawa, co wybierzesz :) Buziaki!

      Usuń
  21. Naszczęście w Poznaniu już po śniegu, a dziś zawitała do Nas wiosna :)))

    Zapraszam na mojego raczkującego bloga: maluutka90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!