piątek, 10 lutego 2012

A jak Alverde - recenzja pudru matującego


Ostatnimi czasy zauważyłam, że coraz więcej youtubowiczek i blogerek poświęca swoje filmiki i posty dzieląc  się z nami swoimi wrażeniami na temat kosmetyków firmy Alverde. Jakiś czas temu miałam okazję zakupić trzy produkty tej firmy - balsam do ciała, krem do rąk i puder matujący. Balsamu i kremu do rąk już dawno nie ma, ale puder nadal leży sobie w kosmetyczce i dlatego postanowiłam, że i ja podzielę się moją na jego temat opinią.

Z założenia kosmetyki firmy Alverde mają charakteryzować się dwiema nadrzędnymi cechami - mają być naturalne i tanie, i to się zgadza. Ale czy są dobre? 

Wspomniałam już o kosmetykach pielęgnacyjnych. Krem do rąk był fantastyczny, świetnie natłuszczał ręce, był niezwykle wydajny. Z balsamem męczyłam się natomiast niemiłosiernie, miał bardzo specyficzny zapach (dla mnie nie do przełknięcia, a człowiek smaruje się jednak po to by zapach sprawiał przyjemność) i niezwykle wolno się wchłaniał, przez co czas pielęgnacji ciała wydłużał się w nieskończoność. 

A puder? 






jest to puder prasowany, matujący. Mój jest w bardzo naturalnym odcieniu, świetnie komponuje się z moją cerą, nie odcina się. Posiada w swoim składzie turmalin, który należy do grupy krzemianów.


Puder sam w sobie jest lekki, na pewno nie zrobicie sobie nim krzywdy i nie wyjdziecie z maską na twarzy. 
Niestety ma on jedna, podstawową jak dla mnie, wadę - nie matuje. Mogę poprawiać nim makijaż 25060020 razy dziennie (co jest procesem niezwykle uciążliwym, zważywszy na to, że opakowanie nie posiada ani lusterka ani miejsca na gąbeczkę czy płatek do aplikacji), ale to i tak nic nie da. Czasem nawet mam wrażenie, że efekt świecenia się skóry jest przez puder wzmożony. 


Podsumowując, puder może być świetny dla cer suchych i normalnych. Myślę, że nawet cery mieszanej by nie ogarnął, o tłustej nie wspominając. 

używałyście tego pudru? jakie są Wasze wrażenia?

ściski,
asia

30 komentarzy:

  1. cieakwiy chociaz puder ktory nie matuje? dośc dziwnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chodziło mi o to że pudry są zwykle po to oby zmatowić nam cerę :) i chyba bym nie wytrzymala 213345 poprawek dziennie :)

      Usuń
    2. to taka hiperbola była

      Usuń
    3. no wiem przecież kto by poprawiał makeup tysiące razy ;p

      Usuń
  2. Asia, polecam Ci ten puder, jest super dla cery mieszanej i tłustej http://djorsfashion.blogspot.com/2012/01/beyu-catwalk-compacy-powder.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana, przyjrzę się mu :-D

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam nic z Alverde. Chętnie spróbowałabym kilku produktów, ale nie mam do nich dostępu. Puder raczej nie dla mnie skoro nie matuje :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale skoro nie matuje to kompletnie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. złożyłam zamówienie u koleżanki z Niemiec i czekam na paczkę wypchaną kosmetykami alverde i balea. mam nadzieje, że się nie zawiodę. Balsamu żadnego nie zamówiłam, tylko jakieś masła. mam nadzieję, że będą się wchłaniały szybciej.

    Pozdrawiam Ciepło (bo mi tam nadal zimno :()

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudru nie miałam, co do balsamu mam identyczne odczucia, a najbardziej jestem zachwycona olejkami z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałaś kiedyś o OCM? podobno jest świetny dla skóry tłustej i mieszanej(a sama taką posiadam) ;) stosuję tę metodę dopiero od 5 dni, ale twarz już mi się nie świeci. kiedyś musiałam pudrować twarz kilka razy dziennie, nawet pudrem bambusowym, a dziś wystarczy mi tylko zmatowienie jej po nałożeniu podkładu. mam nadzieję, że skusisz się na to i Ci pomoże, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tłusta cerę więc u mnie by się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki Alverde zdecydowanie stają się coraz bardziej popularne, ja czekam na większą ilość recenzji różnych produktów :)
    jeśli masz ochotę to zapraszam Cię Asiu na przegląd trendów nadchodzącego sezonu, może Cię zainteresują :) http://cynamonoweprzemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie można kupić kosmetyki Alverde Asiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie w Polsce :( to niemiecka firma

      Usuń
    2. Alterra tez jest niemiecka, a mozna kupic je w Polsce:P

      Usuń
  11. Dziękuję za odpowiedź :) poszukam wśród znajomych,kto mógłby mi je przysłać,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że u nas kosmetyki niedostępne, bo o niektórych słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki alverde są dostępne jedynie w Niemczech, prawda?
    Czasami też mam wrażenie, że przez kosmetyki stricte matujące, moja buzia świeci się jeszcze bardziej.
    Jeśli szukasz jakiegoś dobrego pudru matującego to ja polecam z czystym sumieniem, puder sypki transparentny z Jadwigi lub Essence fix&matte, są tanie, a naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli nie matuje to u mnie niestety się nie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakiś czas temu zakupiłam sporą ilość kosmetyków Alverde i testuje. Wiele mnie zachwyciło. Ale jeszcze trochę poużywam i pewnie napiszę kilka słów o każdym na moim blogu. Na ten puder też się czaiłam ale chyba sobie odpuszczę skoro nie matuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na post o alverdowych zachwytach :-)

      Usuń
  16. Jak puder matujący nie matuje, to jest to dla mnie zbędny wydatek :) Nie używałam nic tej marki, przede wszystkim dlatego że nie ma jej w UK. Może w Polsce poszukam jakichś dobrze ocenianych perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam cerę normalno-suchą, więc może by się nadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziwny puder który nie matuje XD ja zazwyczaj po to ich uzywam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że umieściłaś tą recenzję bo miałam ochotę zamówić ten puder. Testowałam kilka innych kosmetyków z tej firmy, nawet dobre, pisałam o nich wcześniej swoją recenzję ale nie próbowałam kosmetyków kolorowych. Dzięki jeszcze raz, mam zaoszczędzoną kasę i zaczynam szukać w takim razie innego pudru. Pozdrowionka. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie kosmetyki super Balea również zachwyca. Zaopatruje się w drogerianiemiecka.pl mają super ceny i spory wybór polecam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie kosmetyki super Balea również zachwyca. Zaopatruje się w drogerianiemiecka.pl mają super ceny i spory wybór polecam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!