wtorek, 14 lutego 2012

mmmmmmmmmm...Macadamia!

hej laski!


powiem Wam, że jest pysznie :-D dawno już chyba nie byłam TAK zadowolona z zakupionego produktu, szykuje się ulubieniec miesiąc, a może i nawet objawienie roku!


O czym mowa?


Mowa o olejku z orzechów Macadamia, który podpatrzyłam u Pauli , znanej również jako xWomanLand.
Kupiłam go na stronie fryzjerski-sklep.pl , dokładnie pod tym linkiem -> klik. Za 30 ml zapłaciłam wraz z kosztami przesyłki 50 zł - DUŻO :( 








Jakie obietnice składa nam producent? 

  • Dostarcza intensywne odżywienie, wygładzenie i długotrwały efekt bez kręcenia i plątania się włosów.
  • Włosy są ultra-gładkie, lśniące i łatwe do ułożenia
  • Błyskawiczne wchłanianie oraz lekka formuła serum powoduje, iż włosy nie są przetłuszczone
  • Wzbogaca i wydłuża żywotność koloru zapobiegając jego bladnięciu
  • Naturalna ochrona przed promieniami UV
  • Redukują czas suszenia o 40–50%

  
Wiece doskonale o tym, że dość radykalnie rozjaśniłam włosy. Takie zabiegi są dla włosa zabójcze, nie ma się co oszukiwać. W najgorszym stanie, w moim przypadku, były końcówki - może nie jakoś tragicznie rozdwojone, ale bardzo przesuszone. Jedwabiu nie lubię używać, więc potrzebowałam skutecznej alternatywy, najlepiej nienapakowanej sylikonami, no i znalazłam! Olejek jest FANTASTYCZNY, radzi sobie z przesuszeniem włosa, nie przetłuszczając go (za to m.in. nie lubiłam jedwabiu!). 

Ponadto, ZAPACH. Olejek pachnie obłędnie, trochę kojarzy mi się z zapachami kadzidełek, jest taki lekko korzenny, ciężkawy (ale nie dominujący), orientalny - przepyszny! 

Włosy są fajnie ODŻYWIONE, niezwykle GŁADKIE, nie ma mowy o puszeniu się. Nakładam go, w minimalnej ilości, mniej więcej na całe włosy. Na początku bardzo bałam się, że włosy będą po prostu przetłuszczone, na szczęście absolutnie nic takiego się nie stało, powiedziałabym nawet, że włosy są super elastyczne, fajnie uniesione, nieprzyklapnięte, bardzo podoba mi się taki efekt :-)

Jeżeli macie wątpliwości lub pytania dotyczące olejku, polecam tę stronę -> FAQ Macadamia Natural Oil 


Podsumowując, o tym produkcie mogę wypowiadać się właściwie w samych superlatywach. Jedynym mankamentem jest cena, następnym razem poszukam innych sklepów internetowych, może w ich ofercie olejek będzie tańszy. 





Wracając jeszcze do olejku, używałyście go kiedyś?
A może macie inne sposoby na regenerację włosów?
buziaki,
Asia

25 komentarzy:

  1. ładna ta "paszcza":D, ciekawe czy to taki czysty olej makadamia czy wzbogacony dodatkowo jakimiś składnikami,bo czysty olej makadamia 50 ml na Ecospa koszt. 9,60:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak wygląda skład, nie jest jakoś przeciążony silkonami? Bo nic nie wiem o tym olejku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, przecież piszesz, że naturalny ;) Cofam pytanie.

      Usuń
    2. kochana, nie jest w pełni naturalny, zagalopowałam się. polecam stronę z FAQ (umieściłam w notce) :)

      Usuń
    3. Dzięki, już idę czytać o tym dobrodziejstwie :))

      Usuń
  3. :)) Asiu bardzo się cieszę, że Ci przypasował :) niestety cena jest dość wysoka.. I denerwuje mnie to, że zawsze bardziej opłaca się kupić większą pojemność :D i trzeba wyłożyć więcej kasy na raz..
    Jak Coś na blogu mam kod na 5% off w ich sklepie :)
    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie dziewczęta mam pytanie do Tych które mają lub miały ten olejek, czy przypomina Wam on jakieś perfumy?, bardzo spodobał mi się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używałam nigdy tego olejku, cena jest przerażająca ;D Aktualnie używam olejku z Alterry, chociaż dopiero od niedawna także nie mogę o nim za dużo powiedzieć, ale wydaje mi się, że stan moich włosów trochę się po nim poprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena troszke wysoka jak za 30 ml ale czego my kobietki nie zrobimy dla naszych wlosow;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Cie lubię w takich włosach. Sama swoje jakiś czas temu rozjaśniałam i dlatego wiem, jak to niszczy szczególnie końce. Nie próbowałam tego olejku, który pokazujesz, ale oczywiście olejków do włosów używam. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również spróbowałam, użytkuję olejku od ok. 1 m-ca, tylko jeszcze mniejszą wersję.
    Również jestem zadowolona z efektu:) Zostało mi jeszcze z pół buteleczeki, a głowę myję prawie codziennie, więc wydajność rekompensuje tę cenę:) Pozdróweczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten olej nie jest naturalny, to same silikony z kropelką oleju macadamia i witaminy e. Zdecydowanie lepiej kupić czysty olej macadamia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, moje niedopatrzenie, nie jest w pełni naturalny :-)

      Usuń
  10. Ja też wolę Cię w takich jasnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja go dostalam w swoim Glossybox i tez jestem nim zachwycona!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czaję się na ten olejek od dłuższego czasu ale jestem twarda, muszę wykończyć zapasy jakie mam!:) U mnie świetnie sprawdziło sie olejowanie włosów Sesą i teraz Vatiką. 3 miesiące już tak robię i efekt super! Ale ja włosów nie farbuję więc specjalnie nie mam ich tak bardzo zniszczonych. U mnie też super sprawdza się co jakiś czas cement z Kerastase, ich olejek - zapach obłędny i seria L'Oreala żółta - maska + szampon. Regeneracja natychmiastowa, szczególnie kiedy wracam z żagli latem i mam włosy po wietrze maksymalnie wysuszone. Nic mi tak nie pomaga jak ta seria. Choć w odróżnieniu do olejków - niestety nie są to produkty naturalne i wiele w nim badziewia:( Ale błyskawicznie doprowadzają moje włosy do witalności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :) A co do olejku to niestety nie używałam jeszcze żadnych tego typu kosmetyków do włosów. Jak zużyję te wszystkie specyfiki, które już mam to pewnie kupię coś oleistego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, z tą fryzura wyglądasz rewelacyjnie. na filmikach i zdjęciach wcale nie widać, że są przesuszone, jeśli to zasługo tego olejku to biorę go w ciemno! Przekonał mnie też tekst o skróceniu czasu suszenia włosów. To prawda? Suszenie moich trwa wieki! haha kiedyś wrzucę na blog zdjęcie, jak wyglądają po suszeniu! przestraszysz się :P

    co do włosów, ja ostatnio testuję mythic oil z l'oreal i muszę przyznać, że jestem w szoku. pięknie pachnie i jest naprawdę świetny. za 120 mln zapłaciłam chyba 45-50 zł, ale jest tak wydajny, że to przyzwoita cena. nie obciąża i nie przesusza włosów jak jedwabie do włosów. Też podobno ma jakieś naturalne olejki.
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna "paszcza":) Ja bym bardzo chętnie wypróbowała maski macadamia ale cena mnie zabija...

    OdpowiedzUsuń
  16. no to i ja pędzę po olejek bo czegoś takiego własnie szukam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawiam w takim razie z " zaglebia" orzeszkow macadamia hehr czyli Queensland! Same orzechy tez sa pycha zwlaszcza w nugacie mniaaaam! Buzki

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem posiadaczką tego cudeńka :) właściwie to została mi już tylko pusta butelka :D ale również jak Ty byłam z niego zadowolona :)
    Kochana, chciałam Cię serdecznie zaprosić na mojego raczkującego bloga, będzie mi bardzo miło jak będziesz go odwiedzać i komentować :) www.ania-recenzuje.blogspot.com
    Pozdrawiam Anka :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!