środa, 8 lutego 2012

śniadanko!

Witajcie!

Daaaaawno temu pojawił się u mnie post śniadaniowy i tak mi przyszło do głowy, że może znowu Wam pokażę, co takiego pałaszowałam z samego rana :-)

Ostatnio mam dużą fazę na jajka - pod każdą postacią :-) tutaj akurat "na twardo".


lubię "miksować" smaki, nie wyobrażam sobie nie doprawić posiłku. Sól i pieprz to podstawa, czasem też sypnę kminkiem :-) tutaj akurat posmarowałam jajka pesto. Ostatnio piję trochę mniej kawy, staram się 2 maksymalnie. Dzień zaczynam od ciepłej herbaty, a godzinę później (już w pracy) budzę się kawą. 


A Wy co dobrego dzisiaj jadłyście? :-) 

buziaki,
asia

29 komentarzy:

  1. smaka narobiłaś;p
    ja dziś dość niezdrowo;p
    pizza na śniadanie;p wiem wiem karygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jajek z pesto chyba jeszcze nie próbowałam ;) jestem u rodziców, więc mnie rozpieszczają strasznie - świeżo wyciśnięty sok, rogalik i bawarka. śniadanie, które uwielbiam. Aż strach pomyśleć, że w poniedziałek wstanę rano u siebie w domu i lodówka będzie pusta. znowu - jak zwykle - nic nie zjem aż do obiadu, bo jestem zbyt leniwa i niezorganizowana, żeby ogarnąć rano śniadanie :)Pozdrawiam i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, a ja nienawidzę jajek, nie pamiętam kiedy ostatnio je jadłam. Oczywiście mogę zjeść je wtedy kiedy ich nie widać np w naleśnikach albo plackach ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja codziennie robie sobie budyń hjehje;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dzisiaj jadłam tatar z chlebkiem i był pyszny ale wiem, że wielu ten fakt jedzenia surowego mięsa nie uszczęśliwi :) Jajka także lubię a pesto nigdy w takim połączeniu nie próbowałam. No i obowiązkowo co śniadanie herbata zielona albo czerwona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również uwielbiam tatar , zresztą nie tylko :) zawsze gdy robię kotlety mielone zjem połowę przed smażeniem ;p

      Usuń
  6. ja jadłam akurat kanapki z razowca z pastą jajeczną:)uwielbiam jajka na twardo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja preferuję śniadania na słodko: dżem, miód, nutella, muesli to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. UWIELBIAM Pesto!
    Hmm.. ja dziś tak delikatnie - płatki kukurydziane z mlekiem i chlebem z dżemem malinowym. Do tego, oczywiście herbatka z cytrynką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię pesto:) Jestem weganką więc każdy dzień zaczynam od porcji owoców, dziś były gruszki, na drugie był razowiec, awokado, czerwona papryka i kiełki rzodkiewki mmmm pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  10. co prawda śniadania raczej jem na słodko, ale to jajko na twardo z pesto wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgrzeszyłam i na śniadanie zjadłam gofry z bitą śmietaną i bananami. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio odżywiam się niezdrowo - drożdżówkami, dzisiejsza akurat była z budyniem i również z herbatką.
    Jeśli chodzi o jajka, polecam pastę jajeczną z mascarpone i szczypiorkiem - pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gorące tosty z dżemem kiwi + płatki kukurydziane + kawka z mlekiem = PUCHA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbaim pesto, ale to robione przez Włochów smakuje najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja jeszcze niedawno miałam manię na jajecznicę z cebulą, szynką i pieczarkami a do tego chrupiące świeże bułeczki i surową czerwoną paprykę oraz oczywiście gorącą herbatę z miodem i cytryną

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jestem uzależniona od sera pleśniowego... roztapiam go w miklrofalówce i taki lejący na bułkę/chleb mhmmm pychota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam serek feta. Mamo, mogłabym go jeść, jeść i jeść. :) Pesto nigdy nie jadłam, muszę spróbować.
    A teraz mam ochotę na kawę latte z aromatem piernika.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na śniadanie płatki z activią lub bułeczka z serkiem ze szczypiorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jajka są pyszne i sycące:) Ja dziś jadłam na śniadanie sałatkę z ryżem, kurczakiem wędzonym i ananasem - zrobioną na wieczór. Zawsze jakoś jadam takie nietypowe śniadania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. pyyyszne :) ja na śniadanie uwielbiam owsiankę, którą sama robię z mieszanki otrębów pszennych, jęczmiennych, żytnich, rodzynek, płatków kukurydzianych, suszonej żurawiny, suszonych jabłek oraz bananów no i mleka :) a jak były mrrrrrozy to dodawałam niewielką ilość miodu :) pyycha :) rozgrzewa i syci na dłuuuugi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. po miniaturce myślałam, że jakieś dobre ciacha pałaszowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. w temacie śniadań nie będę oryginalna jeśli wskażę na owsiankę... ale uwielbiam! :)
    czasem też ciemny chlebek z twarożkiem wpadnie.

    Asiu jestem też przeciekawa dlaczego w Twoim profilu pod zakładką "moje blogi" znajduje się ten o to http://modaurodastyl-diamoundgloss.blogspot.com/ blog?? chyba nie masz z nim wiele wspólnego? a może się mylę :>
    ot tak pytam z ciekawości :)

    pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja śniadania (szczególnie zimą) preferuję słodkie, tak więc dziś zajadałam się domowym ciastem drożdżowym :D Nie pogardzę też np. chałką, a do tego koniecznie filiżanka herbaty. Kawa mogłaby dla mnie nie istnieć :) A pożywne śniadania naprawdę dużo dają, warto je jeść! :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi dzisiaj nie było dane zjeść śniadania (zalecenie lekarza przed badaniem..) :((( A jak zobaczyłam te twoje jajka, to obśliniłam całą klawiaturę :D
    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. @Ola: kiedyś dostałam jakieś zaproszenie, kliknełam przez przypadek no i jest jak jest teraz :-P muszę to w końcu odkręcić

    ja też lubię tatar, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!