niedziela, 5 lutego 2012

zimo! przepadnij!

Hi-ho!

Co tam u Was? ja, powiem szczerze, mam już dość tej zmarzliny. Perspektywa ograniczeń wynikających z tej wszechogarniającej lodowatej aury okazała się być dla mnie przytłaczająca. Niewiele chce mi się robić, najchętniej to w ogóle nie wychodziłabym z łóżka, a świadomość, że jak już się z niego wyjdzie to trzeba  nałożyć na siebie tonę  ubrań przyprawia mnie o drgawki. Idź sobie mrozie!!!

Coby  trochę humor sobie poprawić, pomalowałam paznokcie (szczyt aktywności życiowej jak na dzisiaj).


Jedyne co w świecie wiecznej zmarzliny do gustu mi przypadło to NIEBO w nocy. Lubię czasem popatrzeć sobie na to piękne, złowrogie, upstrzone gwiazdami niebo. Myśli wtedy wędrują daleko, a poczucie, że ma się kawałek ciepłego kąta sprawia, że na sercu robi się lżej i cieplej. W końcu do szczęścia potrzeba naprawdę niewiele.

Nie sądzicie, że ten lakier z Catrice (oficjalnie mojej nowej obsesji kosmetycznej :) wygląda trochę jak niebo zimą? groźnie i przenikliwie lodowato :-)


nazywa się Out of Space, nie wiem z jakiej jest kolekcji, dorwałam go w Naturze, stał sobie samotnie nieopodal kasy :-)

ciepłe ściski dla Was!
asia

24 komentarze:

  1. kolor piękny!
    a zimo już odejdź proszę!:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do apelu - spadaj, zimo! A kolor fajny, taki... zimowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolorek ;D jednak fajnie byłoby przerzucić się już na wiosenne kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, lubię tak czasami - drapieżnie. Byłam właśnie w Krynicy na feriach i tam to było baaardzo zimnooo.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, u mnie w Naturze też sobie stał i zastanawiam się czy nie wziąć... Szkoda, że nie kupiłam, bo teraz widze, że jest faktycznie cudny :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niemal identyczny efekt (zimowego) nieba nocą uzyskuję za pomocą lakieru z Miss Selene nr 229 (czarny z bardzo,bardzo malutkimi drobinkami) i nałożonego na niego lakieru Bell z kolekcji French Maniciure nr 09 (taki bezbarwny z mikrodrobinkami).

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam nic przeciw takiej zimie, a jak jeszcze jest śnieg to właściwie nogę nawet powiedzieć, że lubię taką pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, zupełnie w moim typie:) też niecierpię tej zmraźliny, zwłaszcza, że w moim bloku pękła rura i nie mam wody:(

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny,ale kochana ja troche nie w temacie powiedz mi uzylas juz tej henny do wlosow blond??bylabym wdzieczna za odpowiedz :)buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie specjalnie przypadł mi do gustu ten kolor..

    OdpowiedzUsuń
  11. @ilovemakeup: kochana, jeszcze nie użyłam, boję się, że zrobię sobie krzywdę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek ,trzymaj sie cieplutko ,pozdrawiam;

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem, że się znasz na kosmetykach, dlatego chciałam się Ciebie spytać jaki tusz polecasz? Taki od 20-35, pogrubiający.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest, ja ostatnio też zachorowałam na Catrice, kupiłam już słynny duochrome catrice c'mon chameleon i lakier nr 600 after eight i są po prostu boskie, cały czas ich używam, polecam oba te produkty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś otagowana http://the-beautyoffashion.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    Serdecznie zapraszam do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj ja unikam takich ciemnych kolorów, ale cudny jest :)
    p.s. zimo spadaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym dziś nie była w stanie nawet pomalować paznokci. Jestem tak przemarznięta, że wciąż mam sztywne dłonie - zachciało mi się spaceru ;) DUŻY BŁĄD. Do końca mrozów nie wyjdę z domu, jeśli nie będę musiała - to moje postanowienie na najbliższe dni.

    PS. Asiu, usuń z blogrolla mój blog elburda. Szkoda, żebyś miała tam blog, który już nie istnieje. Niestety blogspot mi go przyblokował, a potem przywrócił bez większości treści i zdjęć. Zdecydowałam się założyć nowy blog na nowym koncie. Mam nadzieję, że 2. raz nie będę miała takiego pecha ;)

    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor, faktycznie przypomina mroźne niebo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor! A w ramach przypomnienia sobie że niedługo powinna zapanować już ciepła i pełna życia wiosna zapraszam jeśli masz ochotę, na przegląd trendów nadchodzącego sezonu :)
    http://cynamonoweprzemyslenia.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę fajny lakier, choć przyznaję, że osobiście nie mam w swojej "lakierowej kolekcji" ;) takich z Catrice.
    Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy, a jeszcze bardziej na filmiki na YT ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na swojego bloga... jest nowy, dopiero zaczynam, także miło będzie otrzymać jakieś wsparcie ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!