czwartek, 22 marca 2012

Nowy podkład i nowe ulubione biżu :-)

Cześć!

Pamiętacie jak ostatnio narzekałam na podkład Catrice? Poszłam za Waszą radą i doszłam do wniosku, że nie będę się dłużej z nim męczyć - oddałam go mamie. Będąc jakiś czas temu w Douglasie, dostałam parę próbek podkładu "True Magiq" z Dermiki. Potestowałam i postanowiłam kupić. Ja (tradycyjnie) mam wersję kryjącą i matującą w odcieniu 02 Light Beige.


Stosuję go już od dwóch tygodni i muszę przyznać, że jestem nim zachwycona :-) krycie jest fantastyczne (bez obciążania twarzy i tworzenia efektu maski), pięknie pachnie (to też jest ważne) i mimo, że jest kryjąco-matujący pozostawia na buzi fajny "glow" przez co twarz wygląda na wypoczęta i zdrową. Matuje mi buzię na 2-3 godziny, w porównaniu z nieszczęsnym Catrisiakiem, to naprawdę całkiem zadowalający wynik :-) Kupiłam w Douglasie za 59 zł. Pojemność to 30 ml.


Wiecie, że lubię biżu, prawda? No ok, która z nas nie lubi....


a to nabytek sprzed paru dni. Jest to długi złoty (chociaż na zdjęciu wyszedł srebrny) wisior zwieńczony kłem wysadzanym czarnymi i złotymi cyrkoniami. Kupiony w New Looku za 29,99 zł. Podoba Wam się? bo ja jestem zachwycona, noszę go do wszystkiego i codziennie :-)

24 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym podkładzie ale chętnie poczytam recenzję przy dłuższym stosowaniu. Jednak najbardziej mnie interesuje czy zapycha pory??

    http://fifijka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżu :) podkład ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam próbkę podkładu i był spoko , porów mi nie zapychał- ale wiadomo to indywidualnie każdy musi sprawdzić ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem jak widzę 'matuje buzię na 2-3 godziny', to aż mi szczęka opada z przerażenia ;)) W takich chwilach jestem wdzięczna naturze, że mam suchą jak wiór skórę. Wystarczy, że lekko przypudruję się około 8 rano i mam spokój na caaały dzień, aż do momentu demakijażu, który wykonuję około 22. Nawet jeżeli podkład się ściera, to twarz się nie świeci. Obce jest mi noszenie ze sobą pudru :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiesz nawet jak Ci zazdroszczę

      Usuń
    2. Gdybym tylko mogła, to chętnie bym się z Tobą podzieliła :D

      Usuń
  5. Również mam słabość do wisiorów - mam ich całkiem sporo w kolekcji. Twój kieł bardzo ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kły są super, byleby nie były prawdziwe :-)

      Usuń
  6. Bardzo fajny wisiorek :) A co do podkłądu, to ja mam swojego ulubienca z firmy Rimmel :)
    Pozdrawiam. Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję podkładu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. "doszłam do wniosku, że nie będę się dłużej z nim męczyć - oddałam go mamie" hehehe świetna jesteś Asiu! uchachałam sie przeokrutnie :D
    Co do Dermiki, ja tez dostałam jego próbkę w Douglasie, ale jakoś nie zapałaliśmy do siebie miłością wiec dalej szukam swojego ideału (chyba spróbuje minerałów). Ostatnio moja skóra zrobiła mi psikusa w postaci "ukwieconej" brody :] nie dość ze mam nieciekawy kolor skóry (jakaś taka oliwka sraczkowata, przepraszam za wyrażenie) to jeszcze te wulkany na brodzie. No cud miód i orzeszki :D chyba se peeling pumeksem trzasnę :D i tym pozytywnym akcentem kończę wywód życząc dobrej nocki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mama nie ma takiej tłustej cery jak ja :-D

      nie mów mi o ukwieconej brodzie... to moje najbardziej newralgiczne miejsce, brody śnią mi się po nocach! ściskam:)

      Usuń
  9. ps. a wisior rzeczywiście, złoty po zbóju :D poluje na coś podobnego ale z imitacja kości słoniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o takim podkładzie. Testuj i dawaj znać czy warto.
    A już Mac i Rimmel odeszły w nieznane? Bo bardzo je chwaliłaś.

    Wyłącz te obrazki! Błagam!:) Przestanę komentować bo mnie szlak bierze!:) Aśka, Aśka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba udało się wyłączyć :) Rimmel nadal super, ale miałam chyba 4 opakowanie i znudził mi się po prostu :-) Maczek - ok, ale myślę, że można znaleźć tańszy odpowiednik :)

      Usuń
  11. Hej, na swoim blogu zaproponowałam nowy (chyba) TAG: Bez czego nie zasnę, czyli co trzymam obok łóżka. Jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi, więc Cię otamowałam. Mam nadzieje, że znajdziesz chwilkę, żeby wziąć udział w zabawie :) Buziaki!
    http://freshlinenblog.blogspot.com/2012/03/tag-bez-czego-nie-zasne-czyli-co.html

    OdpowiedzUsuń
  12. stylowy wisior:) wiesz może w ilu odcieniach jest ten podkład?

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny ten wisior! Szkoda,że w Krakowie nie ma New Look'a :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko ja mam taki ogromny problem ze świeceniem się skóry... podkładu z Dermiki nie próbowałam, ale całkiem dobrze się u mnie sprawdza Manhattan Powder Mat.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten podkład, jeden z lepszych który miałam okazję używać ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!