piątek, 16 marca 2012

pistacjowe paznokcie :-)

Witajcie moje piękne :-)


Na zewnątrz wiosna pełną parą, więc czemu by nie zaszaleć z wiosennymi paznokciami? :)


zieleń to kolor nadziei, a wiosna to czas odrodzenia. Paznokciowa symbolika? ok, trochę przegięłam:) kolor jest boski, bardzo energetyzujący! 


jedyne co mi nie pasuje to to, że nie jest matowy. Myślę, że połysk przy takim mocnym kolorze może zalatywać lekką tandetą :-( ale i tak go lubię!
wybaczcie mi tego serdecznego palucha, ale zawsze mam z nim problem, nie umiem go pomalować tak aby nie wyjechać :-D

nazwa równie ciekawa co kolor :-D. Kupiłam, standardowo, w Naturze, zapłaciłam niecałe 10 zł. 

A wy szalejecie na wiosnę z pazurkami?

buziaki!
Asia

38 komentarzy:

  1. świetny kolor Asiu! przy okazji zapraszam na konkurs Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiosenny kolor:) Ja poluję na miętowy lakier :)

    http://fifijka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie skojarzył się ten kolor z groszkiem albo trawą :)
    Ja ostatnio też poszalałam z kolorkami na paznokciach np. mandarynka z błękitem lub mięta z różem, które można zobaczyć u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Catrice ma genialne nazwy! Oj, szalejemy szalejemy - u mnie głównie pomarańcz i róż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek :) Kiedy nowy filmik ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwą może chcieli nawiązać do zespołu rockowego AC/DC :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie to taka część mnie, która nie zmienia się względem pory roku czy obecnie panującej mody. Zawsze królują czerwienie, brązy, szarości, czarny a od czasu do czasu lekko różowy. Bardziej stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor fajny, ale wydaje mnie sie troche taki bez pomysku...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    Klaudia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BEZ Pomysły czy bez połysku? ;-))

      Usuń
  9. fajny kolor ale za mną bardziej chodzi mięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o miętka też spoko, ostatnio mam fazę na niestandardowe paznokcie:-)

      Usuń
  10. Błagam o wyłączenie weryfikacji obrazkowej...
    Cholery z tym można dostać...

    OdpowiedzUsuń
  11. prześwietny kolor! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem nudna jak flaki z olejem i najbardziej gustuję w klasycznej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do apelu o wyłączenie weryfikacji obrazkowej!:)
    Ja dostaje przy tym więcej niż cholerę!!!:)

    Aśka, Aśka gdzie tu masz pistacje?:) Patrzę, gapię się i pistacji nie ma. Jest zmielony groszek konserwowy z łyżką śmietany:)
    Drugie skojarzenie - mój sąsiad kiedyś miał taki płot:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja mam jakąś weryfikacje obrazkową? ale szajs....
      mam pistacje!ostatnio łupałam sobie własnoręcznie orzeszki pistacji i to był taki kolor, identico! :-P

      Usuń
  14. Piękny kolor, ale do pistacji mu trochę daleko:P

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny lakier, namierzam się na niego!

    OdpowiedzUsuń
  16. mi sie kolor wcale nie podoba, ale nie musi :) a i tak cie uwielbiam :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor! jestem ciekawa, jak te drobinki wyglądają na żywo, ale kolor super - shrek :D też rozglądam się za czymś w tym odcieniu, ale wcale nie ma teraz w drogeriach tak dużo zielonych lakierów w rozsądnej cenie :( a OPI ani essie zielonego nie kupię, bo wiem, że mi się szybko znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, kupować taki kolor w wysokiej cenie to bezsens, ja myślę, że pomaluję nim paznokcie góra 5 razy :D buziak

      Usuń
  18. w drogerii natura mozesz kupic lakier matujacy za jakies 7zl. jest takze w inglocie ale tam kosztuje 26zl

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze skojarzenie to groszek D:

    Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazową? Utrudnia życie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super nazwa i kolor :D Ja zamierzam sobie kupić z Catrice Iron Mermaiden (jestem dziwna i ze względu na nazwę muszę go mieć xDDD)... Zwłaszcza, że te lakiery nie są wybitnie drogie ;)

    Po przeczytaniu tytułu notki myślałam, że będzie to rozbielony zielony w stylu tego z Revlonu, a tu taka żywozielona niespodzianka- zdecydowanie wiosennie ;)

    Sowelo23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie wiem co Wy macie z tą pistacją, przecież sam orzech pistacji jest groszkowo zielony :-DD

      Usuń
    2. Może mi się kojarzy z lodami pistacjowymi :D moje ulubione :D:D

      Sowelo23

      Usuń
  21. Piekny lakier, w sam raz na wiosenne dni :)

    http://color-face-aleks.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale groszek:) Uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!