środa, 7 marca 2012

TAG: Perfect Women


Zasady:

1. Wybierz idealne, Twoim zdaniem, kobiety w 3 kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie
- ideał urody
- perfekcyjny styl, elegancja

Jeśli chcesz, dodaj zdjęcia i uzasadnij swój wybór.

2. Umieść na swoim blogu obrazek z tagiem Perfect Women. 

3. Podaj informację kto Cię otagował. (LifeTurkus)

4. Przekaż zabawę kilku innym bloggerkom. 




Perfekcyjna w swoim zawodzie





prof. Magdalena Środa. W jej nazwisku i mądrych oczach zamyka się moja definicja sukcesu. Jej kariera zawodowa stanowi dla mnie wręcz modelowy przykład spełnienia i realizacji własnych aspiracji i marzeń. Jest piekielnie inteligentna, odpowiedzialna, konsekwentna, merytoryczna i odważna. Nie boi się głosić niepopularnych w Polsce poglądów, działa niekonformistycznie. Jest feministką i aktywną działaczką na rzecz kobiet. Imponuje mi, ponieważ w świecie w którym politycy stają się celebrytami, pani Magda nie kryguje się i nie lukruje tym, którzy mogliby w światku politycznego showbizu zasunąć jakąś opłacalną propozycją. Bardzo mądra i piękna kobieta, mam głęboką nadzieję, że kiedyś uda mi się zamienić z nią chociaż słowo. 

Ideał urody



Tej Pani chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Anielsko piękna. Niepokojąco intrygująca. Dama chłodnego powabu. Angelinę albo się kocha albo nienawidzi, nie jest to typ kobiety, w stosunku do której można być neutralnym. Jest w niej coś niebywale magnetyzującego, nietuzinkowego, silnego. Uwielbiam patrzeć na zdjęcia pięknych kobiet, jednak jej zawsze przyglądam się najdłużej. Chłodny, niedostępny ideał. 


Perfekcyjny styl, elegancja



Uwielbiam Gwen, nieskończenie i bezkrytycznie. Jestem bardzo sentymentalna jeżeli o nią chodzi, bo pamiętam jak niezwykła inspiracją była dla mnie jako dla nastolatki. Wokalistka No Doubt jest dla mnie ikoną mody, kocham jej kontrolowaną nonszalancję, eklektyzm, ustawiczne eksperymentowanie ze swoim wyglądam przy jednoczesnej konsekwencji i integralności własnego wizerunku (platyna na głowie i czerwona szminka - to Gwen :). Podoba mi się jej chłopięcy styl (nikt chyba tak nie rozpromował boyfriend jeans jak Stefani właśnie), który łączy  fenomenalnie z atrybutami typowo kobiecymi (szpilki, ultrakobiecy makijaż, etc.). Pójść na zakupy z Gwen Stefani... byłabym chyba najszczęśliwsza na świecie!


Nawet nie wiecie jaką frajdę sprawił mi ten TAG. Warto jest mówić o wspaniałych kobietach, które podziwiamy. Zapraszam Was wszystkich do zabawy!

a taguję....
i

ściskam!
Asia

9 komentarzy:

  1. nie wierze:)))) ja tez uwielbiam Gwen i uwazam ze jest tak sexownie sliczna, bardzo lubie Jej styl :) Uwielbiam Jej tajemniczy zniewalajacy wzrok :)))

    buziaki moja kochana :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest prześliczna:-) kochana, zrób ten tag jeśli masz ochotę i czas - proszę, proszę:))

      Usuń
  2. Kochana, dziękuję za TAG :D Podobają mi się Twoje odpowiedzi. Magdalena Środa w Twoim zestawieniu mnie nie dziwi zupełnie :)
    Angelina - ehh też nie potrafię jej się oprzeć. Podoba mi się w każdej produkcji, nawet najbardziej kiczowatej. Największe wrażenie zrobiła na mnie jednak w filmach Gia i Przerwana Lekcja Muzyki.
    Gdybyście poszły z Gwen na zakupy, wykupiłybyście wszystkie czachy w mieście :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wszystkie postacie ujęłaś. Z wielką przyjemnością czytało mi się Twój post. Postawiłaś wysoko poprzeczkę:)
    Dziękuję Asiu za tagowanie mnie. Postaram się w najbliższym czasie zrobić ten TAG. Choć dla mnie nie będzie to łatwe. Wybór u mnie jednej osoby z każdej kategorii będzie niezwykle ciężki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym odpowiadała na ten tag, nasze odpowiedzi pokryłyby się chyba w 2/3- Angelina i Gwen, zdecydowanie ikony!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu ;) typy w 2/3 nie moje. Pani Środa działa na mnie delikatnie alergicznie, szanuje jej poglądy ale w żadnym razie nie nazwałabym ich niepopularnymi. Wręcz przeciwnie, obserwując to co się dzieje mam wrażenie że jej poglądy są obecnie bardzo "modne".A może to ja odbieram to w ten sposób, bo moje poglądy są kompletnie przeciwne. Angelina do mnie nie przemawia, mówie oczywiście tylko o urodzie, bo na ekranie oglądać ją lubię ;) Zawsze intrygowały mnie eteryczne, chude i odrobinę pokraczne blondynki w typie Kate Moss :))
    Natomiast za Gwen - masz mnie. Sportowa bluza, wysokie szpile, czerwona pomadka <3.
    I to jest fajne, lubisz kompletnie inne rzeczy, ale i tak prowadzisz na tyle fajnego bloga że będę tu zaglądać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh Angie...boska. Ostatnio ciagle oglądam na you tube filmiki z nią , wywiady itp. Jest w niej cos tak niezwykle magnetyzującego, tajemniczego i eleganckiego, nawet jak ma jeansy i zwykły t-Shirt... Jej uroda może jest dosyć kontrowersyjna, wiele osób zarzuca jej "żabie" usta (przynajmniej naturalne) czy obecnie, nadnierną chudość. Ale moim zdaniem ona zawsze będzie olśniewać i chyba nie ma faceta, który nie zwróciłby na nią uwagi. A z Bradem tworzą chyba najpiękniejszą parę wszechczasów. Jest taki filmik na you tube gdzie Angelina jest porównywana do Jennifer Aniston. Po prostu niebo i ziemia. Aniston ( z całą sympatia dla niej) wygląda przy Angelinie tak pospolicie, po prostu brzydko....Na jej miejscu miałabym ogromne kompleksy batrząc na obecna partnerkę byłego męża....Ale o gstach się nie dyskutuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. co do pani Środy (choć za nią nie przepadam), najbardziej podobał mi się zasłyszany komentarz/pytanie, kiedy chyba przestała być Pełnomocnikiem Rządu ds. Równego Statusu Kobiet i Mężczyzn - ktoś zapytał>"czy teraz tydzień będzie miał 6-dni?"

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :D
    Ja trochę nie na temat, ale przeczytałam przed chwilą, że pisałaś o Lolicie Nabokova... Jest to moja ukochana książka - dosłownie obcowałam w niej z językiem - brudne czyny opisane nieskazitelnymi zgłoskami... Tak mnie ten kontrast pochłonął, że czytałam 2 razy pod rząd. Poza tym czytałam z Twojego polecenia "Łaskawe" i "Sputnik Sweetheart". Zrobiły mi taką sieczkę z mózgu (w sensie ciągłe rozkminy pod kopułą), że muszę odpocząć i czytam teraz "Grę o tron" :D:D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sowelo23 (nick z YT)

    PS. Zamierzam tu wpadać częściej! :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!