czwartek, 12 kwietnia 2012

czas na tag! 50 pytań!

Witajcie!

Właśnie skończyłam przeglądać blog Marysi-merczens , a w szczególności odpowiedzi (ach, ta nasza ciekawska natura) na pytania zamieszczone przez czytelniczki w tagu 50 pytań. Jako, że Marysia otagowała wszystkich chętnych, poczułam się zobowiązana, zwłaszcza, że chętna jestem, a jak :-D




1/ Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.



2/ Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.

3/ Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.

4/ Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Zapraszam wszystkich chętnych!


Czekam na Wasze pytania,

ściskam,

Asia

57 komentarzy:

  1. :))))

    to ja mam pytania:
    1. kawa z mlekiem czy czarna? słodka czy gorzka?
    2. czy jesteś narzeczoną/żoną/mamą ? :D
    3. Twój ulubiony ostatnio zapach?
    4. Ulubiona książka?

    :D jeszcze może coś wymyślę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. z mlekiem i gorzka :-)

      2. ani narzeczoną, ani żoną, ani mamą :)

      3. niezmiennie Cinema YSL :)

      4. uuuuu, pytanie morderca dla mnie. Trudny wybór. Postawię chyba jednak na Łaskawe :)

      Usuń
  2. Czym się zajmujesz, gdzie pracujesz, jakie studia skończyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuję w firmie budowlanej, jestem specjalistką do spraw promocji i rozwoju i kosztorysantką, w przyszłości mam również objąć obowiązki z zakresu BHP (ufff). skończyłam filologię angielską i podyplomowe gender studies.

      Usuń
  3. 1. Jaki sport sprawia Ci największą frajdę?
    2. Czy lubisz gotować?
    Pozdrawiam:)!

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. uwielbiam jogę :)

      2. Nie! :)

      pozdrawiam!:)

      Usuń
  4. Co o sobie myślisz gdy spoglądasz rano w lustro? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie o Twoją genderową działalność: to część Twojej pracy zawodowej, a może działalności społecznej? Napisz coś więcej na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jest to część mojej pracy zawodowej, a szkoda. Póki co wyłącznie hobbistycznie :-)

      Usuń
  6. Kiedy będzie następny filmik na yt? :D
    Czego używasz aktualnie do zmywania makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Mam nadzieje, że już niedługo:-)

      2. Aktualnie zmywam się Biodermą, a do oczu używam płynu do demakijażu z Bourjois :-)

      Usuń
    2. Ooo... ja też używam tego płynu, a Bioderma nie sprawdza się do zmywania oczu?

      Usuń
  7. 1. Co skłoniło Cię do nagrywania filmików na YT?
    2. Jakie są Twoje ulubione YouToubowiczki z PL?
    3. Myślałaś może o takiej formie prezentacji podkładu jak "przed i po"? w formie zdjęcia, filmiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. nie wiem, ciekawość chyba. filmowanie siebie i puszczanie tego w eter pomaga spojrzeć na siebie z boku i nabrać dystansu, przynajmniej tak zadziałało to u mnie.

      2. wszystkie, które subskrybuje rzecz jasna :)

      3. z moją cerą? nie ma takiej opcji póki co, internet jest okrutny, nie wiedziałaś? :)

      Usuń
  8. Kochana z takiej okazji nie mogę nie skorzystać.. Bardzo mnie intryguje:
    1. ile lat ma Twój TŻ i jak ma na imie? Strasznie mnie fascynuje jego rola jako statyw, czasem coś powie, a nic o nim nie wiemy :)
    Oczywiście "ukrywanie" doskonale rozumiem, ja też nie rozpowszechniałabym aż tak prywatnych spraw, ale tyle chyba zdradzić możesz? :*
    2. Jaką książkę w tej chwili czytasz?
    3. Ulubiony korektor pod oczy?
    Buźki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. ma tyle lat co ja, czyli 25 skończone i na imię mu Jarosław ;-)

      2. kończę Trans Gretkowskiej :)

      3. nadal poszukuję :-(

      Usuń
  9. Dziękuje Kochana :) Jarki to fajne chłopaki..
    próbowałaś może Mac Pro Longwear korektor pod oczy? ja właśnie zamówiłam i czekam na dostarczenie, strasznie jestem go ciekawa :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz jaaaaa! :)
    1) co robisz, żeby naładować akumulatory po męczącym dniu?
    2) masz jakieś zwierzęta?
    3) jakie cechy w sobie lubisz, a których chciałabyś się pozbyć?

    Nałogowa czytelniczka pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) a banalnie, długa kąpiel z książką, drzemka, youtube :-)

      2) całe życie (no prawie całe) miałam koty. Niedawno pożegnałam się z moim ukochanym mruczkiem, póki co czekam na kolejną znajdę (zawsze biorę koty z ulicy, przenigdy nie kupiłabym żadnego zwierzaka).

      3) lubię w sobie spontaniczność, energię, brak zrzędliwości, wiarę w to co mówię i myślę. nie lubię: bałaganiarstwa, lenistwa, niezdecydowania (w błahych sprawach), niepunktualności.

      :-)

      Usuń
  11. ja też chcę ! :)
    1. Wspominałaś,że Twoja cera to cera trądzikowa czy coś koło tego . Od jakiego czasu walczysz z niedoskonałościami? Znaczy ile miałaś lat gdy zaczął się ten horror :)
    2. Czy w walce pomogły jakieś antybiotyki? Czy też dałaś radę bez nich ?
    3. Ile masz wzrostu ? :DDD bo nie mam już pomysłu, a 3 to taka fajna cyfra :DD

    Taka jedna co zagląda tu co godzine choć i tak wie że nie dużo się tu zmieniło ;DDD;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) od dawna, myślę, że zaczeło się jakoś w liceum i tak trwa z przerwami wiekszymi lub mniejszymi.

      2) tak, brałam antybiotyki.

      3) 170 cm mam :)

      Usuń
  12. Wyczytałam, że uwielbiasz joge. Cwiczysz w jakieś szkole, czy sama w domku? I jak długo? Właśnie myślę o tym, żeby się zapisać na kurs dla początkujących ale w ogóle, nie jestem porozciągana. Myślisz, że sobie poradze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz ćwiczę sobie sama (takie podstawowe konfiguracje), na studiach przez 4 lata chodziłam do szkoły jogi :) na pewno dasz radę, byle sie nie nadwyrężyć :)

      Usuń
  13. Jak wyglada dzien w Twojej pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy, czasem mam prawie cały dzień na luzie, a czasem siedzę po godzinach i jeszcze zabieram robotę do domu :-)

      Usuń
  14. I gdzie planujesz wakacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe odpowiedzi :) To ja też mam pytania:)

    1. ulubiony rodzaj czekolady (przepraszam, wszystkich zawsze o to pytam, bo uważam, że to wiele mówi o człowieku :P)
    2. używasz na co dzień filtrów UV?
    3. kiedy przyjedziesz do Warszawy i pójdziemy na kawę?:P
    4. Gdybyś mogła kupić jedną rzecz luksusowej marki, co by to było?

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. wiesz co, nie mam jakiejś wielkiej fazy na czeko, lubię gorzką i taką z okienkiem z orzechami :-)

      2. tak, staram się :)

      3. KONIECZNIE MUSIMY SIĘ UMÓWIĆ!! może jak już w końcu zrobi się ładna pogoda? :)

      4. myślę, że postawiłabym na torebkę Chanel lub Prady :-)

      Usuń
    2. 1. czekolada z okienkiem jest kultowa, a próbowałaś tej białej z okienkiem? fantastyczna! :)

      2. kurcze, ja o filtrze czasem zapominam :P

      3. bardzo bym chciała :)

      4. dobry wybór :)

      Usuń
  16. oooo ja też mam jedno:) skąd wziął się twój nick?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od mojej pierwszej wielkiej miłości - wokalisty Red Hot Chili Peppers - Anthoniego Kiedisa :)

      Usuń
    2. uhh! podbiłaś moje serce:) no niestety, teraz się w ejgo wąsiku zakochać nie da, ale kiedyś...

      Usuń
  17. 1. Jaki kosmetyk kupujesz od lat i nie zamierzasz go zmieniać? O ile takowy masz:)
    2. Mieszkasz sama/ z facetem/ z rodzicami?
    3. Jakie jest Twoje największe "dziwactwo"?:)

    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. nie mam takiego, uwielbiam eksperymentować i poszukiwać i nawet kiedy jestem zadowolona z danego produktu, to prędzej czy później sięgnę po coś innego - łatwo się nudzę :-P

      2. Przerabiałam już wszystkie opcje. Obecnie z parentsami :)

      3. hmmm, dziwactwo..nie wiem, nałogowo patrzę na tablice rejestracyjne i rozkminiam kto skąd przyjechał, czy to jest dziwne? :)

      Usuń
    2. 3. tak, to jest trochę dziwactwo ;) Ja nawet nie umiem rozpoznać pochodzenia po tablicach:P

      Usuń
    3. No to ja też jestem dziwna, bo robię to nałogowo :)
      Buziak!

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. W takim razie jest nas więcej ;) bo ja też :D

      Usuń
  18. 1. (mam nadzieję, że to nie zbyt osobiste;)) Jakie jest twoje największe marzenie?
    2. Gdzie najchętniej byś zamieszkała?
    3. Masz jakieś wyjątkowy talent? ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Chciałabym zostać pisarką, choć to mega nierealne, no ale co, marzyć można!

      2. Wszędzie - jest tyle miejsc w których chciałabym pobyć choć przez chwilę, począwszy od wielkich metropolii, skończywszy na bezludnych wyspach ;-)a że mam naturę nomady, mogłabym się przemieszczać średnio raz na rok :)

      Usuń
  19. zapomniałam o talencie... hmm, nie wiem, pewnie mam jakiś tam zalążek talentu jeśli idzie o uczenie się języków. Przychodzi mi to dość łatwo. No ale leń ze mnie mało pachnący :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. czy lubisz swoją pracę?
    2. Jaki masz sposób na naukę dużej ilości słówek( studiuję filologię hiszpańską-stąd to pytanie- jestem ciekawa:))
    3. W jakim mieście mieszkasz?

    Pozdrawiam
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. i tak i nie, nie lubię jej za to, że muszę wcześnie wstawać, poza tym jest ok :-) coraz lepiej.

      2. jako dziecko dosłownie zasypiałam ze słownikiem, czytałam go jak książkę. Oglądam mnóstwo filmów w danym języku, tłumaczę piosenki, czytam książki po angielsku. Jakoś tak wchodzi do głowy samo, nie mam listy słówek i nie wypisuję sobie by później wkuwać i powtarzać przed snem :-)

      3. Mieszkam w Kaliszu (woj. wielkopolskie).

      Usuń
  21. 1. Czy bylas kiedys w Stanach Zjednoczonych (ja mieszkam w okolicy Chicago)?
    2. Kto jest Twoim ulubionym aktorem / aktorka?
    3. Czemu nie pracujesz w swoim wyuczonym zawodzie? Czemu nie kontynujesz znajomosci jezyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie byłam, ale bardzo bardzo bym chciała, sądzę, że kiedyś pojadę :-)

      2. Uwielbiam Jacka Nicholsona i Tildę Swinton.

      3. Trudno powiedzieć, język angielski w mojej obecnej pracy również się przydaje. Pracowałam rok jako lektorka, ale szczerze mówiąc nie jest to do końca moja bajka. A znajomość języka kontynuuję, ale nie ukrywam, że z chęcią posiedziałabym sobie chwilę w jakimś anglojęzycznym kraju ;)

      Usuń
  22. 1. Co zmieniłabyś w swoim życiu?
    2. Bez czego nie możesz żyć?
    3. Gdybym mogła...

    OdpowiedzUsuń
  23. Sis jeszcze ja;))))

    1. Co cenisz sobie w ludziach najbardziej?

    Ps. No jak to masz tylko brata? A ja;D

    Buziaki Kochanie

    OdpowiedzUsuń
  24. To jeszcze ja prosze o odpowiedzi:

    1) Najładniejsza aktorka polska i zagraniczna
    2)Najładniejsza piosenkarka polska i zagraniczna
    3)Najprzystojniejszy aktor polski i zagraniczny
    4) Najprzystojniejszy piosenkarz polski i zagraniczny
    5) Wolałabys budować swój dom w małej wiosce, czy kupić mieszkanie w mieście? (obecnie stoję przed takim dylematem i ciekawi mnie Twoje zdanie).
    6) Ile jesteś w stanie wydać max na jeden ciuch? np. bluzkę, czy sweter....
    7) Czy różnica 15lat w związku (facet starszy) byłaby dla Ciebie problemem?
    Z Góry dziękuję za odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam chyba troche abstrakcyjne pytanie :D
    Czy lordsy różowe, które zamawiałaś z Dee Zee mają standardową rozmiarówkę czy może zaniżoną?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam mam pytanie a mianowicie jakie masz sposoby na to aby cera wyglądała nieskazitelnie przez cały dzień ? (chodzi o makijaz oczywiście)

      Usuń
  26. Czyżbyś już nie zamierzała odpowiedzieć na pozostałe pytania?
    Prosimy o sumienność i wywiązywanie się z obietnic, tym bardziej, że nowe posty się pojawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. gdzie pracujesz i czym sie zajmujesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!