poniedziałek, 23 kwietnia 2012

rossmannowa biżu :-)

Ostatnio doznałam niemałego olśnienia. A mianowicie, w życiu nie przypuszczałabym, że dorwę w Rossmanie tak fantastyczną biżuterię! Już wcześniej zdarzało mi się poświęcić chwilkę i pobuszować przy ich stoiskach z ozdobami, ale nigdy nic szczególnie nie przykuło mojej uwagi. Parę dni temu zawędrowałam do drogerii w celu zakupienia paru podstawowych produktów kosmetycznych...a wyszłam z:



przepięknie zdobiona broszka stylizowana na kameę. Jest naprawdę porządnie wykonana, a kryształko-cyrkonie wyglądają bardzo subtelnie. Przypięłam ją do mojej czarnej parki :-) Kosztowała bodajże 22 zł.
Nie wiem czy kolczyki trafiają w Wasz gust, natomiast ja mam pewną słabość do kiczu. Zawsze bardzo intrygowała mnie ta estetyka i uważam, że kicz w umiarze i odpowiednim kontekście może być naprawdę efektowny. Kolczyki są słodkie i infantylne, myślę, że fajnie wkomponuja się w lekko rockowe stylizacje :-) Kosztowały, tak jak widać, 17 zł bez grosza.






właściwie pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy był ten oto naszyjnik. Bardzo zależało mi żeby kupić sobie coś z "pazurem", ale jakoś oferta sieciówek w tym zakresie w ogóle nie przypadła mi do gustu - albo było nudno, albo drogo. Widziałyście mnie już w nim w filmiku o bublach, jest lekki, bardzo krótki (mógłby być nieco dłuższy) i naprawdę świetnie się prezentuje. Przed zakupem trochę się wahałam, ale suma sumarum jest w nim zakochana!



Jak podobają się Wam moje "łupy" ? :-) Kupujecie czasem biżuterię w Rossmanie?

ściskam,

Asia


39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi

    1. witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale myślę, że zostanę na dłużej;-)

      Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, w którym można wygrać srebrną bransoletkę Apart i wiele innych cennych nagród:

      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  2. Zwykle oglądam, kupuję rzadziej. No chyba, że coś naprawdę mi się spodoba. Piękne te kolczyki, też takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. kamea i kolczyki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba :) Najbardziej te kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo bardzo ładne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety bizuteria z rossmana mnie uczula. Mam pierscionek stylizowany na stare złoto z dużym, okrągłym czarnym kamieniem i mam po nim wysypkę na palcu :/ niestety zabezpieczanie go od środka bezbarwnym lakierem nie przynosi rezultatu. A szkoda, bo jak widać można znaleźć coś interesującego dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolczyki wyglądają bardzo interesująco:) Jeszcze nigdy takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta broszka jest naprawde super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świetnie, w szczególności ta brocha prezentuje się świetnie! Aż normalnie następnym razem poszperam na wieszakach z biżu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna biżuteria :) Ja osobiście bardzo lubię biżuteria z Rossmana
    Zapraszam do siebie bedzię mi miło jak wpadniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jedne kolczyki z rossmana i fakt faktem są solidnie wykonane :)

    Twoja biżuteria jest super! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez niedawno zauwazylam ze rosman pod tym wzgledem całkiem niezle wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asia, ja też lubię kicz dawkowany z umiarem :D więc kolczyki mi się baaardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się podoba naszyjnik!z pazurem to dobre określenie. nigdy nie kupiłam chyba w rossmanie biżu, ale będę zaglądać. choc teraz zabrałam się za robienie biżuterii samemu - co widać na moim nowopowstałym blogu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię biżuterie z tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio też kupiłam tam pare kolczyków...oj nie jedno bym jeszcze przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesuje was darmowe testowanie kosmetyków ? Za rejestrację i uzupełnienie danych na tej stronie http://shinybox.pl/?ref=ff4df48 otrzymujesz 20 ShinyStars , a za 100 ShinyStars otrzymujesz darmowe pudełko z pięcioma kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten naszyjnik jest fantastyczny. widziałam go na Twoim filmiku i wygląda świetnie! (film też mi się spodobał, miło Cię znowu zobaczyć :)) Też bym sobie chętnie kupiła podobny, ale do Rossmanna mi wciąż nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czemu, ale zawsze jak jestem w Rossmannie to omijam jakoś to miejsce, gdzie jest biżuteria, może następnym razem tam zajrzę i znajdę coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja czasem w R. kupuje biżu i naprawdę można tam dostać czasem świetne rzeczy.
    Widziałam dziś tą dużą broszkę u mnie w R. Naszyjnik super. Sama bym sobie taki sprawiła ale niestety u mnie go nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja rzadko zaglądam do biżu w Rossmanie, czasem, może bardziej przez przypadek ale nigdy mi sie nic tak spacjelnie nie podobało. zachwyciła mnie ta broszka, chyba wybiore sie jutro do R. i sprawdzę czy w moim też taka jest

    OdpowiedzUsuń
  22. Broszka jest cudna! Widzę ją w wielu świetnych stylizacjach! Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też często buszuję w Rossmannie przy biżuterii i zdarza mi się znaleźć naprawdę genialne ozdoby

    http://yzmacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kamea rewelacyjna :) Zdarza mi się kupować biżu w Rossmannie, ale najczęściej w wyprzedażowych/obniżonych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainspirowałaś mnie i na swoim blogu również pokazałam rossmannowe zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolczyki są ładne :) Zapraszam na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog ;) Zapraszam do mnie do obserwatorów i do szczerych komentarzy ;)) odwdzięczam się za wszystko ;) pozdrawiam ! style-stylings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze gdy jestem w moim pobliskim rossmannie muszę się zatrzymać się przy biżuterii, mają fantastyczne modele ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładna biżuteria, ja coraz częściej zaopatruję się w błyskotki w Pepco:)
    http://lawenda82.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna biżu. Widziałam już na filmiku na yt :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!