środa, 18 kwietnia 2012

trampkowe love i starbucks

Hej kochane,

Wybaczcie mi tę krótką blogową nieobecność. Czasami człowiek spotyka się z takimi sytuacjami, że musi minąć trochę czasu, by mógł powrócić do swojego normalnego rytmu. Niedługo czeka mnie pożegnanie, pożegnanie ostateczne z kimś ważnym i bliskim dla mnie. Smutne to i trudne, ale tak musi być, koniec i kropka.



Ale życie toczy się dalej :-) Mam nadzieję, że weekend dobrze Wam minął. My postanowiliśmy trochę się oderwać i wybraliśmy się do Wrocławia. Jeśli Wrocław, to koniecznie kawa w Starbucksie (wiem, że hipstersko, ale ich kawa naprawdę bardzo mi smakuje :).




standardowo, ja zamówiłam latte, a Jarek czarne jak smoła americano. Wzięliśmy też sobie na spółę pyszne ciasto śliwkowe (w duchu przekonania, że lepiej zjeść połowę ciasta niż zeżreć je całe :-). 


mniam!



wszystko co dobre szybko się kończy.... za szybko!



Korzystając z okazji, wstąpiłam na chwilę do Pasażu Grunwaldzkiego. Zupełnie nie miałam ochoty na łażenie po sklepach, weszłam tylko do Parfois. Od dłuższego czasu "chodził" za mną jakiś fikuśny zegarek. Postawiłam na kolor (bardzo wiosenny i pogodny). Sam zegarek jest świetnie wykonany (dużo porządniej od tego z Oasis, który zamówiłam rok temu na Asos), stosunkowo niedrogi (89zł), z duża czytelną tarczą (a że ja ślepa, to kwestia niemalże nadrzędna dla mnie :-D). 




Podoba się Wam?


Wypad był na luzie to i strój taki musiał być. Oprócz parki/trencza i dzinsów (tj. elementów bez których ostatnio nie potrafię się obyć), nie rozstaję się z moimi ukochanymi trampkami. Conversy kupiłam już jakiś czas temu, na taką przejściową pogodę są idealne. Żałuję, że nie zrobiłam stroju dnia!

nie ma to jak włożyć sobie aparat między nogi :-D




jak widzicie nie tylko ja mam słabość do czarnych Conversów :-D


Mam nadzieje, że u Was wszystko w porządku. Planuję zrobić filmik o bublach (uzbierało się ich kilka). Jeśli chcielibyście zobaczyć jakiś konkretny filmik w moim wykonaniu - walcie śmiało, jestem otwarta na propozycje :-)

ściskam,

Asia




34 komentarze:

  1. Zegarek świetny, bardzo mi się podoba kolor:) a co do Starbucksa to może i hipsterskie, może i http://www.thecomplexmedia.com/blog/wp-content/uploads/2012/01/Honest-Logos-by-Viktor-Hertz-Starbucks-sugarbomb-combos.jpg
    :D
    ale i tak mam sentyment bo przyszło mi na emigracji robić tam kariere;D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, starbucks daje radę :) jak się pracowało?

      Usuń
    2. muszę przyznać, że całkiem ok, bywało ciężko, bo był to Starbucks niedaleko La Rambli i Placa Catalunya czyli kto się orientuje, ten wie, że najbardziej oblegana turystycznie część Barcelony;) chociaż było śmiesznie, kiedy koleżanka Filipinka pytała mnie czy Polska leży w Europie i czy językiem urzędowym jest język angielski xD

      Usuń
  2. Mam słabość do trampek, mam białe conversy ale marzą mi się właśnie czarne. Ciasto wygląda ( wyglądało:)) smakowicie .

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten zegarek to nie jest źle założony? bo jakoś tak 15 po lewej stronie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zegarek jest załozony dobrze, ale chyba coś nie tak jest z numeracją na tarczy - teraz to zauważyłam :-D ale wiesz, czas moze mi do tyłu płynąc.. ja się tam nie obrażę :D

      Usuń
    2. Sprawdź czy ta zewnętrzna tarcza się nie obraca w którąś stronę ;) czasem tak jest w zegarkach, a cel w tym taki, żeby ułatwić odmierzanie czasu między konkretnymi minutami ;)

      Usuń
  4. Sisko zegarek super i trampki tez;))) ja w Starbucks uwielbiam frappuccino ( chyba tak się pisze;P)

    Ps. Kochanie mam nadzieje ze wszystko ok?

    Buziaki;******

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak Wrocław = Starbucks :) pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia, gdzie Ty wkładasz ten aparat :D dobrze że nie miałaś spódnicy ;P (mnie też ostatnio w trampkach się najlepiech chodzi, wygodnie i lekko przede wszystkim ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super zegarek , uwielbiam trampki :) a czasmi tak bywa że trzeba się rozstać

      Usuń
  7. @saharu: ależ to nie rozstanie, to pożegnanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha! Chyba przez minutę zastanawiałam się w jakiej pozycji robiłaś to zdjęcie trampkom:) Unikalny kadr! Też zastanawiam się nad Conversami, mam co do nich małą rozkminkę. Zastanawiam się czy są rzeczywiście trwałe i wytrzymałe, czy to taki zakup na lata, czy raczej na jeden sezon?

    Trzymaj się ciepło, zawsze staram się sobie tłumaczyć, że każda zmiana może przynieść też coś dobrego. Czekam na filmik z bublami, bo to u mnie temat na topie - mam całą masę takich produktów.

    Gdybym miała je wszystkie pokazać na blogu, byłabym chyba najbardziej zrzędzącą laską w całej blogsferze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, gimnastyka pełną parą była, ludzie się nawet zaczeli na mnie patrzeć, tak się wyginałam :-D

      zrzędliwość można dawkować, czekam na Twoją notkę o bublach, uwielbiam Twoje posty :-)

      ścisk!

      Usuń
  9. Zegarek cudowny :))
    Ja też ostatnio kupiłam Conversy i chodzę w nich codziennie, muszę je uprać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. trampkowe love :) oj tak :) Conversy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zegarek :) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zegarek :) Ciacho wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. nie, nie, niestety tu nie o wyjazd chodzi, a szkoda

      Usuń
  14. Ładny zegarek:) Jutro też idę kupić kolejne Conversy ale jednak moje będę białe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie ten zegarek, można wiedzieć skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś notkę poza oglądaniem zdjęć? Nie? To przeczytaj i będziesz wiedziała skąd jest ten zegarek.

      Usuń
  16. Boże, ale ze mnie gapa. miało być, że zegarek jest boski!!! przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic sie nie stało :-) buziaki, a zegarek z Parfois

      Usuń
  17. boze cudne to ciastko :))) ale mi narobilas ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko co dobre zawsze szybko się kończy... Masz cudowny zegarek i fajnego bloga, będę zaglądać tu częściej ;]

    +Zostałaś otagowana
    http://myicecave.blogspot.com/search/label/Tagi%20i%20inne?max-results=10

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny ten zegarek! uwielbiam ciasta sliwkowe!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!