sobota, 7 kwietnia 2012

wyprawa na piątkowe zakupy

Witajcie!

Wszystkie chyba wiemy doskonale, że diabeł tkwi w szczegółach. Lubię takie stylizacje, które z pozoru zwykłe, kryją w sobie ciekawe niuanse. W kwestii zwracających na siebie uwagę akcentów z powodzeniem możemy sobie pofolgować. Nuda w modzie to zło!

Wyjechaliśmy wczoraj na szybkie zakupy. Miałam chyba z 15 minut żeby się "wyszykować" - masakra! Zarzuciłam na siebie czarną bluzę z orłem z Bershki (moją ulubioną), zwykłe dżinsy i czarna parkę z Promodu, którą kupiłam chyba z 5 lat temu :) Baza stroju - najzwyczajniejsza i najzwyklejsza pod słońcem, toteż poleciałam sobie z dodatkami :-D




pamiętacie jak Wam jęczałam ostatnio, że poszukuję butów z ćwiekami? Te nie dość, że są nimi ozdobione, to dodatkowo zachwycają kolorem!. Wizualnie jestem nimi oczarowana (choć na długie łażenie się nie nadają, dla mnie są jednak trochę za płaskie). Kupiłam je w sklepie deezee.pl. za ok 120 zł z przesyłką. Na pewno nie jest to jakościowy Mount Everest ale robią świetną robotę najnudniejszym stylizacjom :-)



kawka w drodze to podstawa! zauważyłyście, że te z Mcdonalds'a są zawsze strasznie gorące?!


żółte pazurki ożywiające cały outfit. Golden rose 209. 


żółte paznokcie i pierścionek w kształcie czaszki? why not! :-D czacha z trójpaku pierścionków z H&M, zapłaciłam za niego niecałe 25 zł. 

czacha jest, żółte paznokcie są, to i chuste trzeba walnąć w energetyzujących kolorach :-) Tu może nie widać jej super (zdjęcie robione z tkz. "rąsi" :), ale zapewniam Was, że jest naładowana kolorami, bardzo ją lubię. Pochodzi z Reportera. 
Ps. wyglądam tu na zmęczoną i złą. Zmęczona byłam, zła absolutnie nie. Mówiłam już, że nie umiem pozować! :-) 

A jak Wy lubicie urozmaicać swoje stroje? 
Wesołych Świąt kochane!

Ściskam,
Asia

40 komentarzy:

  1. buty z deezee piekne!!:D
    ogolnie pieknie wygladasz jak zwykle:)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kawę z McDonald, rzeczywiście jest zawsze bardzo gorąca, ale to dobrze, bo ja letniej nie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę zawsze z 15 min odczekać, bo nie jestem w stanie jej wypić:)

      Usuń
  3. Czy to Kochana zamierzony efekt, że klikając na podlinkowany sklep przechodzimy do teledysku beastie boys :P? świetnie wyglądasz ;) wszystko fajnie połączyłaś :) pozdrawiam i wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahaaha, ale wtopa:) właśnie ich słuchałam i pokręciłam linki :D dzięki za cynk, buziaki!

      Usuń
  4. pięknie wyglądasz mimo tych 15 min na wyszykowanie :D:D:D


    Wesołych Świąt również:*
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)
    p.s. chciałabym tak wyglądać, gdy jestem zmęczona ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kawę z Mcdonalds'a ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko czemu zawsze taka wrząca? :)

      Usuń
  7. Wiosennie i tak kolorowo :) patrząc na Ciebie aż chce się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm... buty kosmiczne. Pomyślałam, że samemu można by tak ozdobić swoje stare trzewiki :) Jak widać do dodatki zawsze tworzą strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są super:) Fajnie, że znalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze kawa z maka - kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie umiem chodzić w innych butach niż płaskich
    nawet najmniejszy obcas powoduje że chodzę jak połamana i mam obtarcia lub odciski
    a kolorek butkow fantastyczny
    uwielbiam roz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie też, ale nie lubię butów, które są na tyle płaskie, że czuję WSZYSTKO po czym chodzę, wtedy stopy bolą po jakimś czasie;-/

      Usuń
  12. buty mi sie nie podobają,ale to moje zdanie ;-))


    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawialam się nad tymi butami i super prezntują się na nogach więc chyba się skusze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoim znakiem rozpoznawczym powinna być czacha ;)
    Buty świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czadowe buty też chce je mieć:) Super kolor na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. od dłuższego czasu subskrybuję Cię na YT i jakoś mi z głowy wyleciało o dodaniu Twojego bloga do obserwowanych, dobrze że mi się w końcu przypomniało :) bardzo lubię Ciebie oglądać więc i poczytam, zwłaszcza, że jesteś sympatyczna, spontaniczna i nigdy nie wyglądasz jakbyś udawała kogoś innego :) zapraszam również do siebie - będę zaszczycona :) buźka :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko! przypominasz jedna aktorke na tym zdjeciu :) a dokladnie Franczeskę z Rancza :D piekna kobieta :)
    no a teraz co do loafersów ... są swietne! szukam baletek/mokasyn czarnych by mozna bylo do nich ewentualnie dodac cwieki... ale trudnomi znaleźć bo 120 zl na'balerinki' nie wydam :( szkoda by mi było :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Boze, Asia, dotarlam w koncu na Twojego bloga :D buziak na dzien dobry! :* buciska masz cudowne, kolor troche nie moj, ale mi sie i tak podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  19. buty świetne! również się nad nimi zastanawiałam, ale w końcu wygrały loafersy w panterkę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądam Cie na YT jesteś bardzo sympatyczna i trafiłam w końcu na bloga też jest pozytywny jak Ty :)

    świetne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ! Jaka ty jesteś śliczna :)
    Świetny blog :) Obiecuję , że będę zaglądała do ciebie częściej :)

    A w wolnej chwili zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapitalne buty! Strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się właśnie ostatnio poparzyłam kawą z McDonalda...;/ Miałam cały język poparzony..i przez 2 dni nie mogłam nic jeść ;/ Trochę przesadzają z tym wrzątkiem! A co do butów to jakoś nie przypadły mi do gustu, ale ważne że Tb się podobają! ;))P.S Widziałam Twoje filmiki na YT są zajeb.... ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!