sobota, 5 maja 2012

małe zakupy

Hej!

wybaczcie tę małą obsuwę, już jestem!

Pokażę Wam moje dzisiejsze zakupy, bez szaleństw, ale myślę, że będę zadowolona z łupów :-)

Na pierwszy rzut idą czerwone koturny z Deichmanna, kupione za 69 zł.





W rzeczywistości buty wpadają bardziej w odcień ciemnej, bordowej wiśni, mają naprawdę ciekawy kolor. Są wysokie (jak dla mnie), ale mają platformę i dzięki niej są całkiem wygodne. Faktem jest, że ich zakup był impulsem, nie zastanawiałam się długo, po prostu wpadły mi w oko (fajnie wyglądały do fioletowych spodni, które na sobie miałam), a że nie były drogie, porwałam swój rozmiar i pobiegłam do kasy :-) Podobają Wam się?


W Reserved dorwałam taką oto bluzkę:


a kosztowała:


myślę, że dość dużo jak na bluzkę z Reserved, ale ten KOLOR totalnie rozłożył mnie na łopatki. Uwielbiam takie!

A na koniec pokażę Wam, chociaż trochę się wstydzę :-P kupiłam sobie (również w Reserved) takie oto desusy:


Nie wiem czy publiczne pokazywanie gaci leży w dobrym tonie, niemniej, nie mogłam się powstrzymać, są takie słodkie :-P Kosztowały ok 16zł.

A Wy kupiłyście sobie ostatnio coś fajnego?

ściskam,
Asia

43 komentarze:

  1. no ale te buty są cudowne no !


    new ootd
    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jaka cena ten bluzki z Reserved jest pod naklejką ;) (podobno naklejają wyższe, słyszałam ostatnio o takich przypadkach dosyć sporo...) Ale nie zmienia to faktu że i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zdziwiłabym się gdyby cena była inna....:/

      Usuń
  4. jak ja uwielbiam Deichana:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no,czasem można coś fajnego wyhaczyć :)

      Usuń
  5. wiesz, to taki pseudo zamsz :-P ale ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty wpadły mi w oko, chyba wybiorę się do sklepu i zobaczę jak leżą na stopie;) Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stopie z ładnym manicurem wyglądają jeszcze lepiej:))))

      Usuń
  7. Faktycznie, piękny kolor tej bluzeczki, będziesz w niej świetnie wyglądać w letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nareszcie jesteś :) a zakupy fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka i gatki bardzo fajne :)
    buty trochę nie w moim stylu - ale to Tobie maja się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy fantastyczne, jednak ta bluzka, cena kosmiczna! Ale kolor rzeczywiście piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdobycze :) Strasznie podobają mi się buty :) Zapraszam do siebie http://www.love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buty, choć nie przepadam za wyglądem koturnów.
    Ściskam i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne buty, bluzka także, nie przypuszczałabym, że jest aż taka droga! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty na pewno będą wygodne :) W koturnach możesz śmigać całe dnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena bluzeczki całkiem spora jak na ten sklep. A te serduszka są przesłodkie no i cena też fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam tych butków,ale bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. chcę takie buty :) szczerze mówiąc jakoś zawsze omijam ten sklep, ale widzę, że mają tam ciekawe wzory.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne buty! Zakupy bardzo udane :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga, tym razem o tematyce kosmetycznej:
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzeczka strasznie droga... Buty fajne :)
    A gacie ;))) Każdy (chyba!) je nosi, więc nic zdrożnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty są pięęęęękneeee, zakochałam się. a nie widziałam u siebie takich :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dzisiaj kupiłam w Reserved granatową koszulę z długimi rękawami:) Jestem z niej zadowolona, bo jest bardzo kobieca:) I od razu ją założyłam na spotkanie z kolegą:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzeczki kolor po prostu powala. A buty prześliczne : ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zakupki ale ceny przerażające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee, uważam, ze majtki i buty do przełknięcia :-)

      Usuń
  24. gatki fajne ale najfajniejsze buciki - moze sie za takim rozejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne są te buty :)
    Ja dopiero przed chwilą założyłam swojego bloga więc serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś otagowana!:) temat:wiem co jem, zapraszam serdecznie do odpowiedzi:)

    http://www.tinytun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Link do tagu:
    http://www.tinytun.blogspot.com/2012/05/pierwszy-tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
  28. publiczne pokazywanie gaci jest jak najbardziej OK, przecież każdy je nosi (tak myślę :D). jutro będę w Deichmannie, zobaczę sobie te koturny, na zdjęciach wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czy Ci się to spodoba, ale zaryzykowałam i zatagowałam Cię na moim blogu w TAGu:wiec co jem. Będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiesz. Dla ułatwienia znalezienia Ci tagu na mojej stronie podaję link: http://powiewinspiracji.blogspot.com/2012/05/wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
  30. bluzka z re super! ale cena faktycznie przesadzona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śledzę twój blog od kilku dni...
    Bardzo fajny!!!
    Zapraszam do mnie
    Daje Cię do Obserwatorów!!
    Może Cię mój blog zainteresuje!!
    http://mazia86.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pokaż buty w Outficie ;) Wtedy łatwiej będzie powiedzieć czy się podobają czy nie. A były tylko w tym kolorze? W w innych też?
    I weź tu kobieto oszczędzaj jak siedzisz tyle czasu na YT i blogach, gdzie z każdej strony czymś Cię kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podobają mi się te butki :)) I nie ma nic dziwnego w pokazywaniu gaci, to część garderoby, którą większość ludzi nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. podobną bluzkę kupiłam w sh i nigdy bym nie dała za taką 9 dych :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne te koturny! Szukałam takich od dawna a do Deichmanna było mi jakoś nie po drodze, teraz na pewno tam zajrzę. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!