środa, 16 maja 2012

rozczarowanie....

Hej lasencje :-)

Dzisiaj mało przyjemnie, ale czasem ponarzekać też trzeba.

Jakiś czas temu kupiłam torebkę w Parfois. Jest to mój drugi nabytek torebkowy i stąd moje niemałe rozczarowanie, ponieważ pierwsza (ćwiekowo-dżetowa, którą z pewnością widziałyście na filmikach) sprawuje się bez zarzutu.

Ogólnie ta torebka to niezłe szaleństwo ;))))))) ale bardzo przypadła mi do gustu. Kosztowała 139 zł.



no i wszystko niby ładnie, pięknie, fajna, ciekawa, pakowna, lekka - miodzio.

Ale.....





po zaledwie tygodniu noszenia torebki pojawiły się na niej odpryski, zupełnie jakby zrobiona była z tektury lub papieru, który najzwyczajniej w świecie zaczął się ścierać i schodzić. Wygląda to FATALNIE. Modlę się tylko, że nie wyrzuciłam paragonu, bo jeśli tak, to 140 zł wywalone w błoto, chlip, chlip.


A Wy macie jakieś torebki z tego sklepu?

Może to ja trafiłam na jakiś felerny egzemplarz? 

ściskam Was ciepło!

Asia

zapomniałam jeszcze dodać, że ruszył mój profil na facebooku. Jeśli chcecie, zajrzyjcie do mnie :-)

oto link: http://www.facebook.com/pages/Kiediska86/357723370953774

30 komentarzy:

  1. mnie raz ten sklep zrobił w konia z sprowadzeniem torebki i trochę się zraziłam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia towar możesz reklamować bez paragonu :) Płaciłaś kartą? To dowodem jest potwierdzenie tej płatności. Byłaś z kimś na zakupach? To dowodem na zakup jest świadek tego zdarzenia :) Są kamery w sklepie? Idzie udowodnić, że Ty kupiłaś tę torebkę.

    Gdybyś chciała ją oddać to wtedy paragon jest konieczny. Ale przy reklamacji paragon nie jest konieczny. Polecam wydrukować odpowiednią ustawę i ruszać do walki ;-)

    http://reklamacjatowaru.pl/czy-reklamacja-bez-paragonu-jest-mozliwa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za uświadomienie!!!

      Usuń
    2. Bella, dzięki za wskazówki, nie miałam pojęcia, że reklamować można bez paragonu!

      Usuń
  3. Ja też biegam z torebką z Parfois. Od października. Uwielbiam ją, uwielbiam, ale zamknięcie szwankuje i widać, że nie jest już pierwszej świeżości. Szkoda, bo mają tam naprawdę sporo torebkowych perełek.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, wielkie dzięki za uświadomienie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wygląda to dobrze, nie miałam nigdy torebek z Parfois, ale myślę, że reklamacja zostanie uwzględniona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to rzeczywiście wcisnęli Ci niezłego gałgana:/ niefajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jedną, nie jest zła, tylko ktoś ją nie mądrze zrobił i suwak nie łapie za bardzo. Raz ją reklamowałam, dostałam nową, ale panie same powiedziały, że najlepiej będzie jak wymienię suwak na plastikowy.
    Moja przyjaciółka chyba trzy razy reklamowała torebkę u nich :D Plusem jest to, że nie robią problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka istne dzieło sztuki, sama bym taką kupiła bo lubię zebry, żyrafy i tygryski :) Jest piękna, szkoda, że tylko można na nią patrzeć a nie i patrzeć i używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie Aniołku, tak jak mówisz ;-(

      Usuń
  9. szkoda, bo torebka jest po prostu piękna ;[

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko nie daj sobie wcisnąć wymiany na nową z tego samego modelu! ja się tak kiedyś nadziałam na torebkę z Quazi, która była pleciona z bardzo delikatnego skaju, więc po dosłownie 3 dniach chodzenia zaczęła się tragicznie przecierać a plecione elementy się po prostu darły ;/ raz wymieniłam, bo uznałam, że może mam po prostu felerny egzemplarz i dostałam nową, oczywiście z identycznym problemem, więc znowu reklamowałam, ale w tym czasie się najwyraźniej zmieniła polityka sklepu, bo reklamację mi parę razy odrzucono twierdząc, że sama ją tak odarłam i to moja wina ;/ chciałam się z nimi kłócić ale miałam sesję a później jakoś olałam sprawę uznając, że mam nauczkę za 130 zł :] mam nadzieję, że w twoim przypadku pójdzie sprawniej i odzyskasz kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam od nich torebki, ale mam kolczyki, które drogie nie były może, ale rozwaliły się totalnie po 1 dniu od zakupu. Badziew tragiczny! Nawet nie nosiłam ich 12 h!
    Coś musi być z tymi torebkami od nich bo podczas kilku wizyt w tym sklepie 3 razy różne kobiety przynosiły 3 torebki z reklamacją. Aż mnie to zdziwiło, że akurat na to trafiałam i dało mi to do myślenia, że jednak coś nie halo z ich towarem. Ty jeszcze to potwierdzasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uu faktycznie, jak za tą cenę - straszna lipa!
    Ja jeszcze nie miałam nic z Parfois, najwięcej torebek mam z e-torebki, odpowiadają mi cenowo i jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż przypomniało mi się jsk kupiłam torebkę w C&A, duża, ćwiekowana i niby zamszowa za 99 zł. Po jednym dniu użytkowania widać już było czarne przetarcia :(. Po tygodniu od tej strony gdzie torebka trze o ciało była już wielka czarna plama bez zamszu. Nigdy więcej nie kupię tam torebki :]

    OdpowiedzUsuń
  14. a to Ci krówka urocza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajowa ta torebka szkoda,że się tak przetarła:((
    Krówki szkoda!!Szukaj paragonu!!!Trzymam kciuki,żebyś znalazła!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam torebkę z podobnego materiału i robiło mi się z nią dokładnie to co z Twoją..:(

    a poza tym, bardzo ciekawy blog :)

    Zapraszam również do mnie www.slodki-cukierek.blogspot.com mam nadzieje, że nawzajem będziemy się odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda ze jakosc rozczarowala bo torebka sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. szukaj rachunki i reklamuj ją, to nie jest normalne :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak na razie ze wszystkich akcesoriów z Parfois jestem zadowolona :) Rzeczywiście, może jakiś gorszy model Ci się trafił, reklamacja na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam z Parfois trzy torebki i z żadną się nic nie stało, a jedna ma już 2 lata i dalej jest w dobrym stanie. Mam nadzieje, że znajdziesz paragon i że to był felerny egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze szkoda torebki bo model interesujący .Zawsze jak wchodzę do tego sklepu coś bym wyniosła :) Zapraszam do siebie :)
    http://www.love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie polecam towaru z Parfois. Niedawno kupiłam tam buty... rozkleiły się zupełnie po 1 wyjściu. Zarządałam zwrotu pieniędzy ale buty zostały tylko sklejone! Po kolejnym wyjściu znowu się rozkleiły... znowu reklamowałam, tym razem miała być wymiana na nowe, ale po napisaniu odwołania wreszcie doprosiłam się zwrotu gotówki:/ nie polecam tego sklepu !

    OdpowiedzUsuń
  23. reklamuj! ja mam biżuterię i jest OK, ale torba do reklamacji się natychmiast nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  24. O, ciekawy wątek, ja mam podobne doświadczenia z Parfois. Kupiłam lakierowaną torebkę i już po kilku dniach lakier zaczął odłazić. Torebka za 130 zł do wywalenia. Niestety nie mogłam jej reklamować, bo kupiłam ją w innym, dalekim mieście... Ale przy mnie kobieta reklamowała torebkę i mogło mi to dać do myślenia. No ale kto myśli mając zamiar za chwilę wejść w posiadanie czerwonego cuda ;) Teraz jednak będę omijać ich sklepy z daleka, skoro taki szajs sprzedają!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!