piątek, 25 maja 2012

zakochałam się!!!

To już tak oficjalnie, zupełnie straciłam głowę ;-)))))





Woda toaletowa Gucci z kolekcji Flora. Mnie najbardziej urzekła wersja różowa (jest jeszcze zielona i niebieska), a nazywa się Gorgeous Gardenia.

Nie ma chyba sensu żebym pisała, że pachnie fenomenalnie. Każdy ma swój gust i każdemu podoba się co innego. Zapach na pewno jest intrygujący, nie pozostawia nas obojętnymi, to perfumy, które się albo kocha albo nienawidzi, nic po środku :-) Są bardzo kwiatowe, słodkie, ciężkie, można by nawet powiedzieć, że duszące. To jeden z tych zapachów, który pięknie zaczyna pachnieć dopiero na skórze, więc nie testujcie go na papierku, bo według mnie mija się to z celem :) 

w Douglasie 50tka kosztuje 300zł. Myślę, że takie perfumy zużywa się przez lata, bo według mnie nie sposób psikać się nimi codziennie i nieprzerwanie przez jakiś czas, są zbyt intensywne i definiujące. Pod tym względem kojarzą mi się z zapachami Thierrego Muglera.

A za Wami chodzi jakiś zapach?

Znacie Gardenię? :-)

buziaki,
Asia

20 komentarzy:

  1. Ciężkie i duszące, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze wszystkich nowych Flor właśnie chciałam poznać Gardenię. Ale naczytałam się opinii, że słabe to i liche, a Ty tu z czym innym. Trzeba spróbować samemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A na allegro tester 100ml kosztuje 200 zł, a perfumy oryginane ( nie tester) 100ml 300zł z przesyłką :))))) Chyba warto co?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhm na pewną powącham jak będe w douglasie , jak mi przypadnie do gustu to może warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio kupiłam MAX MARA Kashmina touch coś takiego :P Bardzo fajny zapach- mocny, słodki, drewniany. Ale okazał się za ciężki na wiosenne dni. Zakupiłam więc LAVIN ECLAT...coś tam coś tam po francusku :P i się zakochałam. Po za tym uwielbiam pudrowy Love Chloe ( niestety już mi się kończy. Kiedyś zakochałam się w Tommy Hilfiger True Star , ale nigdzie nie mogę go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam, ale muszę wyczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu ale jestem ciekawa bardzo. Mam Florę guciego woda perfumowana ta klasyczna, i jest piękna, elegancka. Lecę jutro do Douglas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda, ale ja go tak samo nie znam.
    A doda mnie ktoś do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie jestem zakochana w beyonce heat i oh lola od Marc'a Jacobs'a. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj będę dziś w Douglasie to muszę sprawdzić to cudo:) butelkę ma śliczną!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie ciężkawe zapachy. Koniecznie muszę je poniuchać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Buteleczka fenomenalna i na pewno zapach zapiera dech w piersiach . Muszę je sprawdzić jeszcze w drogerii jeśli są tak cudowne jak opisane myślę ,że poproszę o tą buteleczkę na swoje zbliżające się urodziny :D
    Pozdrawiam i zapraszam http://ulubiencykosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa buteleczka :) Jednak ja uwielbiam mieć kilkanaście różnych zapachów i codziennie używać czegoś innego żeby mi się do nich węch nie przyzwyczaił bo wtedy ich nie czuje :) dlatego jesli miałabym wydać 300zł to wolałabym w tej cenie kupić 3 tańsze zapachy,równie ładne;)

    www.slodki-cukierek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego perfumy ale rozejrzę się za nim aby poznać zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba się wybrac do douglasa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm. faktycznie pachnie przepieknie! niestety nie trzyma sie na mnie w ogole:( ja zakochana w D&G L'Imperatrice!

    OdpowiedzUsuń
  17. cool !!!
    http://diana-boyko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!