środa, 20 czerwca 2012

paka od Lirene i nowa torba :-)

Hej!

Czerwiec wariuje pogodowo - albo upały po 40 stopni, albo jesienna szaruga. Wykończy mnie ta pogoda :-)

Na pocieszenie - słoneczkowa paka od Lirene (a właściwie od p. Ani).








dostałam nawet serię zabezpieczająca dzieci przed słońcem i dmuchanego delfina :-D :-D :-D


podkłady zdążyłam już przetestować. Niestety, w moim przypadku ZUPEŁNIE się nie sprawdzają, z buzi robi mi się żółta maska, tragedia :-/






Wiecie, że zaczął się już wyprzedażowy szał? Wczoraj zahaczyłam o parę sklepów, między innymi weszłam sobie do Monnari. Mają tam naprawdę duże przeceny (30-40%). Torba pierwotnie kosztowała coś ok 220 zł, ja załapałam się na 40% OFF.




Torebka ma bardzo ciekawą fakturę. Jest wykonana z plecionki, przez co idealnie nadaje się na lato. Złote ćwieki dodają jej pazura, I LIKE IT!




Jest meeeeega pakowna, ma solidne, skórzane uchwyty (to bardzo ważne) i porządnie wykonane wnętrze składające się z jednej głównej komory i kilku kieszonek. 

Jak Wam się podoba? :-) 


buziaki i słoneczka!

Asia

44 komentarze:

  1. Asiu torba jest boooooooooooooska! muszę się wybrać do M.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna torba, świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta torebka (lubimy wyprzedaże ;))

    A paka od Lirene super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia Ty to masz szczęście do tych torebek - zawsze są świetne! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle dobry wybór :) torba świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebka będzie moja, jak tylko uda mi się ją dostać ;) Jest cudna! To co mówisz, że zaraz wskakujesz na dmuchanego delfina i odpływasz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehehe, tak, na pewno wrzucę relację na yt (z mojego odpływania :-D)

      Usuń
  7. super paczka i genialna torba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz może do kiedy trwają wyprzedaże w centrach handlowych?

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka rewelacja:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. co tu duzo mowic...torba bomba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebunia gustowna, a reklamacja tej z Parfois została przyjęta?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torba :) Muszę się wybrać na zakupy, może też coś upoluję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym zobaczyła ją w sklepie, podejrzewam, że pomyślałabym o Tobie :) Fajna i bardzo w Twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  14. już zakupowe zniżki?! jak zwykle jak będe miała czas, to wszystkie kąski beda już dawno złapane :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Torba śliczna! Dzisiaj ruszam wreszcie oblukać wyprzedaże. A paka od Lirene też wygląda niczego sobie - udanego smarowania! Szczególnie jestem ciekawa tych produktów z filtrem. Kilka lat temu miałam coś od nich do opalania i byłam bardzo zadowolona. Ciekawa jestem Twojej opinii na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też najbardziej jestem ciekawa tych produktów;-);-)

      Usuń
  16. Kochana, mam nietypową prośbę ;) mogłabyś poprosić swojego faceta, żeby spryskał nogi tym sprayem z Lirene SPF 20 i spróbował rozetrzeć balsam na ciele? Mój Łukasz wiecznie narzeka, że nie będzie się smarował kremami na nogach, bo ciężko mu wetrzeć je w owłosioną skórę na nogach. Szukam mu czegoś lekkiego na urlop i ostatnio zobaczyłam ten spray, że wcale nie jest drogi (chyba 19 zł)tylko nie wiem, czy będzie z niego zadowolony ;) Byłabym bardzo wdzięczna , bo nie chcę kupować kolejnego balsamu, który będę musiała zużywać sama ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słonko, bardzo chętnie, ale chłopa brak :-P jak dorwę jakiegoś to wysmaruję :-) :-)

      Usuń
    2. oo! przepraszam, chyba nie jestem na bieżąco :( to dorwij jakiegoś i go na dzień dobry wysmaruj kremem - jak to przetrwa, to wszystko zniesie ;)

      Usuń
  17. swego czasu uwielbiałam ten podkład city matt. Muszę go zakupić ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna torebka :) I taka pakowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paczka niezła :))) A torba jeszcze bardziej rewelacyjna :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o esu ta torba jest cudowna!!! Aska przyznaj sie, ze bedziesz plywac na delfinie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Paka świetna i torba świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta torba jest przemegaśna! :D Już wiem, na co wydam pieniądze w czwartek. :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba Twoja nowa torebka :) byłam w Monari jakiś tydzień temu i niestety takiej nie widziałam. Gratuluję łupu :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!