sobota, 7 lipca 2012

leżę i kwiczę...

albo ja mam pecha, albo po prostu jestem głupia!

internet to zło.


jakiś czas temu chciałam obejrzeć sobie kolejny odcinek True Blood. Wszystko pięknie, ale niestety brakowało jakiejś wtyczki. No to co robię? przemierzam bezkres internetowego bogactwa i szukam, szukam....

no i znalazłam. Oczywiście standardowo należało utworzyć konto, zarejestrować się, itp. Wszystko uczyniłam zgodnie z instrukcjami, jednak wtyczki i tak nie udało się zamontować. Zrezygnowana, po prostu olałam sprawę.

Wczoraj dostaję, co następuje:


Klub Dobrych Programów nie-odpisuj@dobre-programy.pl
04:45 (12 godz. temu)
do mnie
Szanowna Pani walczak,
w dniu 14.06.2012, o godzinie 18:22:52, korzystając z komputera o adresie fizycznym IP: 79.186.218.101, zarejestrowała się Pani na stronie dobre-programy.pl i zawarła umowę Członkostwa w Klubie Dobrych Programów, zobowiązując się do uiszczenia jednorazowej Opłaty Członkowskiej w wysokości 98 złotych.
Pomimo upływu terminu płatności, do dnia dzisiejszego nie uregulowała Pani w pełni swojego zobowiązania. Wobec powyższego wzywamy Panią do zapłaty długu, wyznaczając w tym celu dodatkowy termin płatności wynoszący 5 dni od momentu otrzymania niniejszej wiadomości.
Informujemy, iż dalsze uchylanie się od uiszczenia Opłaty Członkowskiej wywoła szereg dotkliwych dla Pani konsekwencji prawnych. Wykorzystując przysługujące nam środki prawne będziemy zmuszeni wystąpić przeciwko Pani na drogę postępowania sądowego, czego następczym efektem może być egzekucja komornicza Pani długu powiększonego o kwotę odsetek za zwłokę oraz sumę kosztów windykacyjnych, sądowych i egzekucyjnych.
Z chwilą gdy Pani łączne zadłużenie wobec spółki G&G Ltd. przekroczy kwotę 200 złotych, wystąpimy z wnioskiem o wpisanie Pani danych osobowych do rejestru dłużników niewypłacalnych, prowadzonego przez wybrane biuro informacji gospodarczej - zgodnie z ustawą z 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych (Dz. U. z dnia 14 maja 2010 r.). Dokonanie takiego wpisu może oznaczać dla Pani całkowitą utratę zdolności kredytowej.
Niezależnie od powyższych konsekwencji cywilnoprawnych, brak uiszczenia zaległej Opłaty Członkowskiej, stanowi rażące naruszenie warunków udzielonej Pani licencji członkowskiej na korzystanie z programu komputerowego Downloader Gold. Działanie takie może zostać zakwalifikowane jako forma piractwa komputerowego.
W takim wypadku skierujemy do właściwych organów ścigania wniosek o ściganie Pani jako sprawcy przestępstwa określonego w art. 115 ust. 3 w związku z art. 17 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), zagrożonego karą pozbawienia wolności na okres do jednego roku.
Chcąc uniknąć nieprzyjemnego dla Pani obrotu spraw, związanego ze skutkami postępowania sądowego, ponownie wzywamy Panią do dobrowolnego uiszczenia zaległej Opłaty Członkowskiej w wysokości 98 złotych, w terminie 5 dni od momentu otrzymania niniejszej wiadomości.
Prosimy o uiszczenie należności poprzez przelew bankowy uzupełniony poniższymi danymi (lub wpłatę na podane konto w urzędzie pocztowym):
nazwa odbiorcy:
G and G Ltd.
P.O. BOX 31291
Ras Al Khaimah
Zjednoczone Emiraty Arabskie
bank: BRE Bank Oddział w Warszawie
kwota przelewu: 98 PLN
nr rachunku: 82114019773939000000050491
tytuł płatności: joa.walczak@gmail.com
W załączeniu znajdzie Pani fakturę pro-forma. Wystawienie faktury VAT będzie możliwe na żądanie kupującego, po uiszczenie należności oraz potwierdzeniu danych na jakie ma być wystawiony dokument księgowy. W przypadku pytań dotyczących umowy lub płatności, prosimy o kontakt:
email: bok@dobre-programy.pl
tel.: 708 288 600 (1,29 PLN/min z VAT)
Z poważaniem,
Klub Dobrych Programów
proforma.pdfproforma.pdf
56 KB   Wyświetl   Pobierz  


CZY TO JAKIŚ ŻART?!?

Dostałam fakturę na 98 zł (LOL) jako zapłatę za coś, z czego nawet nie skorzystałam. 

Jak myslicie, co z tym zrobić?

Napisać do nich? Olać sprawę? Czy zapłacić?

jestem zdegustowana,

Asia

74 komentarze:

  1. Proponowałabym Ci do nich najpierw napisać i wyjaśnić, że przenigdy nie korzystałaś z ich usług. Absolutnie im nie płać. Wydaje mi się, że kiedyś była afera z tego typu stronami, ale nie jestem pewna, czy dotyczylo to tej stronki... Poszukaj w necie, może ludzie mieli podobny problem. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej chodziło o stronę pobieraczek.pl i śledziłam sytuacje wiem że były problemy i sprawy sądowe ja bym się odwoływała że nie korzystałam z ich usług i jasne jednorazowa opłata(lepiej bym na to uważała) a płacąc im uważają się że mogą takie sztuczki stosować) ja zawsze sprawdzam na innych stronach czy aby na pewno rejestracja na danej stronie jest darmowa;/ Powodzenia i mam nadzieję że wszystko się wyjaśnij i będzie ok;)

      Usuń
  2. poszukaj na wizazu, był wątek o dziewczynach oszukanych przez tych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu grubo....ja bym do nich napisala,nie olewalabym tego raczej bo z takimi to nigdy nie wiadomo,ja przypadkowo zapisalam sie do klubu ksiazek i nie moge zerwac umowy co chcile przysylaja mi jakis ksiazki i zadaja oplat...(ktorych oczywiscie nie zamawialam )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam identyczny problem z pobieraczek.pl - zapłaciłam dla siwętego spokoju 96 zł niestety para sandalków musiała poczekać do następnego miesiąca. Sprawa jest dziwna, tutaj pewnie podobnie jak na pobieraczku płaci się za samo zalogowanie na stronie a koszt podony jest w regulaminie, a wiadomo tego nikt nie czyta. Mnie straszyli wezwaniami przed sądowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież działają niezgodnie z prawem! Nie rozumiem po co zapłaciłaś... Właśnie na takich naiwnych osobach robią interes!

      Usuń
    2. Zasięgnęłam informacji na ten temat, poczytałam trochę na łączach i nie jest powiedziane nawet w 50% czy działają nielegalnie.
      Zalogowałam się do podanej strony bez przymusu moim obowiązkiem jest czytanie regulaminu, a w trakcie logowanie potwierdzam zapoznanie się z regulaminem i moim wyborem jest to czy sie godzę, cze nie..Jest wiele umów gdzie te najważniejsze informacje wypisane są małym druczkiem.

      Usuń
    3. Nie trzeba być geniuszem, żeby stwierdzić, że ich regulamin jest skonstruowany w taki sposób, żeby nabrać ludzi ;)

      Oficjalnego wyroku jeszcze nie ma, ale to jest kwestia czasu. Każdy prawnik by Ci poradził, żeby nie płacić. Zrobiłaś głupotę i tyle, ale każdy robi co uważa ze swoimi pieniędzmi...

      Usuń
    4. Ja czytałam, że zgodnie z prawem powinni ci wysłać umowę na piśmie i gdybyś ją podpisała to wtedy masz się czego bać natomiast skoro nic nie przysłali to umowa jest nie ważna.

      Usuń
  5. Tyle programów ściągałam z tej strony i nigdy nic nie musialam płacić...
    ;/;/
    Pisz do nich ... bo to jakieś nieporozumienie musi być

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że chodzi Ci o dobreprogramy.pl, a to różnica.

      Usuń
  6. Zjednoczone emiraty arabskie? Jedzie jakims scamem. Koniecznie wygoogluj o co w tym wszystkim chodzi - zanim w ogole zaczniesz wdawac sie z nimi w jakiekolwiek dyskusje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wygoogluj o co w tym wszystkim chodzi, a następnie napisz do nich maila. Jeżeli masz jakiegoś znajomego prawnika możesz też się jego poradzić co masz z tym fantem zrobić.

      Usuń
  7. to na czym chcialas obejrzec Czysta Krew,ze musialas cos sciagnac? ja zawsze ogladam odcinki na iitv.info darmowe i bez instalowania jakis cudacznych programow, bo tez jestem w tym slaba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie na tej stronie :-/

      Usuń
    2. gdy załączyła pani odcinek pojawiło się kilka playerów? prosze nie próbować ich włączać, tylko zjechać na sam dół i pod playerami jest odnośnik "linki do pozostałych hostingów" bez problemu zobaczy Pani to co chce :)

      Usuń
    3. Joasiu,
      Nie wiem z jakiej przeglądarki korzystasz, jeżeli masz Firefox'a być może wystarczy zaktualizować przeglądarkę. Albo ściągnij sobie google chrome, na pewno masz explorera i spróbuj tą sama stronę otworzyć na innych przeglądarkach.
      Polecam też stronę www.kinolive.pl jeżeli się nie otworzy tzn., że masz nieaktualny program i musisz zaktualizować przeglądarkę.

      Usuń
    4. ja robie tak samo jak sophie i seriale działają bez instalowania jakiś podejrzanych programow ;)

      Usuń
  8. Olej ciepłym moczem :) Naciągacze! Nic nie płać, nawet jak przyjdą Ci ponaglenia na domowy adres. Poczytaj w Internecie o Pobieraczku - to działa na tej samej zasadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jak dziewczyny pisały już raz była podobna afera tyle, że ze stroną pobieraczek.pl
    Moja kolezanka dostawała od nich wezwania do zapłaty, z czasem coraz to wyższe, bo doliczali sobie odsetki. Wiem, że wysyłali jej też coś pocztą, a że jej brat to policjant to ogarnął, że to podpucha i ściema, bo coś się z tymi fakturami i dokumentami nie zgadzało (nie pamiętam co).
    Poszukaj w necie info o ej stronie, bo na pewno nie Ciebie jedną próbują naciągnąć. Broń boże nic im nie płać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.dobre-programy.pl/index/licencjaczlonkowska

    OdpowiedzUsuń
  11. poszukaj w necie info - mi to wyglada na naciaganie
    ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie płać. Odpisz im, ale skOnsultuj się najpierw z jakimś znajomym prawnikiem. Ten serwis żyje z naciągania ludzi, więc wskazanie luk prawnych nie powinno być problemem.

    OdpowiedzUsuń
  13. z pobieraczkiem było tak samo. Wystarczy ich postraszyć sądem i jeszcze przepraszają. Milion lat temu koleżanka tak robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=3404 witaj ,powyżej masz opisaną sprawę z pobieraczkiem -może to Ci w jakiś sposób pomoże

    OdpowiedzUsuń
  15. jest tam również telefon na bezpłatną infolinię ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie eset zablokował tą stronę. Podałaś im swoje dane osobowe???

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, Asiulka to brzmi podejrzanie..Sprawdz to forum:
    http://forumprawne.org/prawo-cywilne/323767-dobre-programy-pl-problem.html
    i nie stresuj sie za bardzo, wo sie na bank wyjasni!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie pisz, nie nie wyjaśniaj, olej sprawę.
    To wyłudzenie.
    Osoby zastraszane płacą, zarabiają na nich tylko i wyłącznie naciągacze tacy jak Ci wyżej.
    Mój brat też dostał coś takiego...
    Luzik Asia, Ty się nie dasz nabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przecież stoi jak byk wytłuszczonym dla nie ogarów

    http://www.dobre-programy.pl/index/regulamin

    no ale przecież na kij czytać regulamin... o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A drugie zdanie po TŁUSTYM - ma się 14 dni na DARMOWE przetestowanie ...

      Usuń
  20. W żadnym wypadku nie płać ! To zwykłe naciągnie. Kiedys już o takim czymś było głośno. Strona nazywała się pobieraczek.pl gdzie tez można bylo znaleźć wszystko od muzyki po różnego typu programy ale po zarejestrowaniu się przychodził mail o podobnej treści jaki Ty otrzymałaś z wezwaniem do zapłaty ponad 100 zł. Możesz to zgłosić do rzecznika praw konkurencji i konsumenta. Wtedy było bardzo dużo poszkodowanych i zajęła się tym policja. A na drugi raz wtyczki szukaj na zaufanych stronach lub pytaj ludzi na forach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam podobna sytuację,skonsultowałam to z moim prawnikiem i to zwykłe naciagactwo!Odpisałam im,że nie mają mnie nękac mailami bo skieruję sprawę do sądu zgodnie z artykułem jakimś tam,nie daj sie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie to śmierdzi tak jak pobieraczek. Pisanie do nich maili nic nie da, dalej będą Cię straszyć sądem. W ogóle to mają konto w Emiratach????? WTF??? To chyba jakiś kiepski żart i próba wyłudzenia. Olej sprawę, podejrzewam, że organy ścigania wkrótce się nimi zajmą.

    OdpowiedzUsuń
  23. jest tam napisane "dobrowolne uiszczenie zapłaty" więc nie płacisz;)oni tam straszą sądem, grzwywną itp ale na koniec żeby się zabezpieczyć piszą piszą " dobrowolne" haha
    żeby umowa była ważna i wiążąca musi być Twoj podpis.

    OdpowiedzUsuń
  24. PRZECZYTAJ TO: http://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=3272 WAŻNE!!

    OdpowiedzUsuń
  25. http://e-interwencja.pl/dobre-programypl-drugi-pobieraczek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.dobreprogramy.pl/Niebezpieczna-podrobka-naszego-portalu-ponownie-przestrzegamy,Aktualnosc,33194.html

      Usuń
  26. Powiem Ci, że ja też tak wpadłam kiedyś... zadzwonił do mnie facet i nawijał makaron na uszy, później wyskoczył, że wyśle mi majtki za to, że go cierpliwie wysłuchałam za DARMOSZKĘ. Co się okazało? Za gacie miałam zapłacić 30 zł (3 pary) miałam je raz na sobie, ale okej zapłaciłam. Później przyszła paczka (nic do cholery jasnej nie zamawiałam) już za 100 zł... dług narósł do 150 zł i co? Zapłacić musiałam mimo to, że majtek ani razu na sobie nie miałam, nagadałam im trochę i powiedzieli, że paczek wysyłać już nie będą... klops, 150 zł w końcu na ulicy nie leży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, teraz sobie uświadomiłam, że chyba ostatnio ściągnęłam od nich PS'a, który i tak nie działał... ciekawe, ciekawe.

      Usuń
  27. było kiedyś coś podobnego - pobieraczek się nazywało...oszuści i tyle

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze głupio zrobiłaś ze podałaś własne dane, po drugie zmień adres IP komputera :) i po trzecie czytaj lepiej regulamin który akceptujesz :) Ja bym olała nic nie podpisywałaś więc nie mogą Ci nic zrobić !!!!! Nic własnoręcznie nie podpisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. napewno nie mozesz tego ignorowac, wygloda mi to podejrzanie. ja bym nie placila ale musisz wszystko dokladnie sprawdzic

    OdpowiedzUsuń
  30. olej to :) serio. Przyszło mi kiedyś coś podobnego z pobieraczka, ale olałam to, bo stwierdziłam, że co mi mogą niby zrobić i miałam rację, bo więcej nie napisali. To są naciągacze po prostu, jak ktoś im zapłaci to dobrze, jak nie to po prostu już więcej nie napiszą, tyle.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z ciekawości jutro podzwonię i spróbuję się dowiedzieć czy faktycznie firma G&G jest tutaj zarejestrowana :)

    Swoją drogą tak na chłopski rozum, skoro firma zarejestrowana w ZEA to chyba podlega regulacjom tutaj obowiązującym, dlaczego więc powołuje się na polski kodeks?

    Ja bym to zgłosiła do rzecznika...najbezpieczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Absolutnie nic im nie płacz. Poczytałam trochę w necie i znalazłam bardzo ciekawy komentarz odnośnie tych naciągaczy.
    I tak to jest w tym naszym kraju
    Stało sie tajemnica poliszynela,, że jakaś fikcyjna firma krzak:
    1) posiadająca najprawdopodobniej swój serwer do kontaktów ze światem internetowym, (w tym w Polsce) w Zjednoczonych Emiratach Arabskich,,
    2) podająca adres swojej siedziby w Warszawie (pod którym nie można jednak jej znaleźć:,G and G LTD.
    02-676 Warszawa
    ul. Postępu 15c
    kwota przelewu: 98 PLN
    nr rachunku: 60114019773939000000002484);
    3) nie umieszczona w jakimkolwiek Rejestrze Sądowym (KRS) na terenie Warszawy (dokładnie dzielnicy Mokotów przy ul. Postępu 15c, natomiast dzwoniąc do Punktu Informacyjnego XIII Wydziału KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy - dla spraw z dzielnic miasta stołecznego Warszawy: Bemowo, Bielany , Mokotów, Ursynów i Wilanów, Ursus i Włochy oraz Pragi-Południe i Pragi-Północ otrzymuję informację, że firmy G and G LTD nie ma w ich bazie? Jak płacić firmie, której nie ma, która podaje jakiś adres, ale nie figuruje w KRS-ie?, )
    4)\"głucha\" na jakiekolwiek próby kontaktu poprzez podane : numer telefonu i adres mailowy (należy założyć, że sa one lipne (prawdziwy jest chyba tylko nr konta bankowego ).
    5) nęka swoimi groźbami sądowo-karnymi setki internautów , w tym sugerujacymi, że ci internauci są przestępcami- podstępnie złapanych na jedno kliknięcie na \"członkostwo w Klubie\", którego celem jest sprzedawanie darmowych programów w sieci, (na które licencji ta firma nie ma)- i żadna z instytucji, żaden z organów ścigania w Polsce nie reaguje (,aby wyeliminować potencjalego przestepcę), pomimo że, jak donoszą internauci zwracali się m.in. do UOK, Rzeczników Praw Konsumentów.
    Nie wnikam w przepisy prawa w tym zakresie, choćby zawarte w ustawie z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.), KC i innych) , bo w związku z takim a nie innym stanem rzeczy, szkoda na to czasu.
    Proponuję jedynie, aby \"olać\" te ich bezpodstawne i \"groźne\" maile albo, jeżeli już ktoś nie chce pozostawić tej próby wyłudzenia od niego pieniedzy na pastwę losu, złożyc zawiadomienie do prokuratora z podejrzeniem popełniania przestępstwa przez tę firmę (przedstawicielstwo tej firmy w Warszawie)
    Z ostrożności procesowej, ewentualnie, w co nie wierzę, mozna wysłać na ten podany adres w Warszawie, list polecony z poswiadczeniem odbioru, o nastepującej treści:
    \"Oświadczam, że zgodnie z art. 10 ust 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.),
    odstępuję od umowy członkostwa w Klubie Dobrych Programów
    zawartej dnia 20.02.2012 o godzinie 17:10:08.
    Odstępując od umowy, zwracam się z wnioskiem o zaprzestanie przetwarzania moich danych osobowych oraz całkowite usunięcie danych ze zbioru danych firmy G and G LTD (podstawa prawna: art. 32 ust. 1 pkt 6 w związku z art. 35 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych)\".
    Może być w tym liście dopisek: CMOKNIJCIE MNIE W PRZYRODZENIE, czekam z utęsknieniem na spotkanie w sądzie. Na tym kończę. Myślę, ze wyraziłem/am się jasno.

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie dlatego nie wchodzę na jakieś dziwne strony i nie pobieram żadnych wtyczek czy innego badziewia niewiadomego pochodzenia. W internecie już trąbią na ten temat - już była kiedyś podobna firma, a ta bazuje na tym, że wygląda podobnie do dobreprogramy.pl - jedyne co ją różni to - między słowami. A na czym ta firma żeruje? otóż na tym, że większość ludzi nie czyta regulaminów ani umów, które podpisuje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie płać, broń Boże ! Moja koleżanka też była wezwana do zapłaty przez "pobieraczek" i zapłaciła, bo się strasznie przestraszyła... Co się później okazał, to było zwykłe oszustwo. Oni nie mają twojego podpisu, więc nie mogą kompletnie nic Ci zrobić. Olej to, niech sobie piszą;)
    Pozdrwaiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. O ja nie fajnie ;(
    I dlatego ja oglądam seriale na zalukaj.pl i tam jest wszystko darmowe i bez limitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kiedyś tak samo z Pobieraczk.pl ale na internecie znalazłam rezygnacje z umowy i im wysłałam , i napisałam im jeszcze maila z pytaniem czemu mam płacić skoro nie korzystałam ale mi nie odpisali więc nic nie płaciłam . Już 2 lata minęły i nic się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo miałam ! z tego co pamiętam u niektórych osób sprawa skończyła się w sądzie, tzn. ludzie wystąpili do "pobieraczka" o odszkodowanie. także się nie przejmuj ;]
      pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

      Usuń
  37. Miałam tak samo i olej to! Wyślą Ci jeszcze pare takich maili, ale na żaden nie odpisuj :) bo to totalna ściema! naciągają tylko biednych ludzi na kase, a wcale nie mają do tego prawa ;) więc nie próbuj przelewać im ani grosza ;P Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. http://demotywatory.pl/3859718/Walczmy-razem

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej 2 lata temu mialam ten sam problem ze strona pobieraczek.pl. to oszusci i tyle nie plac w zadnym wypadku jesli chcesz mozesz odpisac ze nie korzystalas z uslug i zrezygnowac bo masz na to 2 tygodnie jesli odpisza dalej ze masz zaplacic to olej to ja nic nie odpisywalam i mam spokoj. Poza tym w polskim prawie nie mozna zawrzec umowy bez wlasnorecznegi podpisu.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AGULLEK, a ja wystraszona im zaplacilam:( ......

      Usuń
  40. ja miałam to samo z pobieraczkiem, zarejestrowałam się i nigdy nie skorzystałam z żadnej usługi tej strony, nic nie ściągnęłam. dostałam maila że mam zapłacić, poczytałam w necie o co chodzi i nawet nie odpisałam. po kilku dniach dostałam drugiego maila i sprawa ucichła, jakieś 1,5 roku temu to było... nic nie płać, to wszystko oszustwa. na pobieraczku nawet nie trzeba było podawać imienia, nazwiska i adresu, ciekawe kogo podaliby do sądu, adres mailowy? :D nie wiem jak na tej stronie dobre-programy, czy musiałaś podać wszystkie dane?

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz prawo w ciągu jakiegoś okresu do odwołania się od zawartej umowy. Jest to prawnie możliwe, napisz do nich. Miałam podobną sytuację z agencją hostess :)

    OdpowiedzUsuń
  42. a tak na przyszlość to do ogladania serialii polecam albo kinomaniak.tv alebo jesli nie przeszkadza Ci ogladanie po angielsku to polecam?: http://www.watchseries-online.eu/ i ogladaj w putlocker albo sockshare.

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety to zwykłe złodziejstwo i oszustwo i nie tylko oni tak robią...ja też miałam taką "wpadkę" bo inaczej tego nie można nazwać...nauczyłam się jednego, czytać, czytać i jeszcze raz czytać regulamin...bo oni doskonale wiedzą,ze ludzie nie czytają i później trzeba płacić. [ nawet jedna z dziewczyn już wymieniła stronę na której się przejechałam]Pozdrawiam.Kasia

    OdpowiedzUsuń
  44. nic im nie płac! ja dostałam to samo z pobieraczka i dostałam nawet pismo do domu, na serio sie przestarszyłam ale poszperałam w necie i okazło sie ze w takiej sytuacji jest tysiace ludzi. Ta firma nie działa legalnie i nie mozana zawierac umow w ten sposob, do tej pory nigdy nie pozwali nikogo do sądu. olałam sprawe i od roku cisza :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie nie plac!!! absolutnie!! ja tak mialam z pobieraczek.pl dzwonilam do milego prawnika z jest taka infolina dla osob wlasnie takich jak my ;p i powiedzial ze nic nie placic !! jesli podalas prawdziwe dane to pewnie beda Cie nekac i wysylac do domu jakies smieszne pisemka ze komornik,ze sad ze blablala ale nawet tego nie czytaj i odrazu wyrzuc do smieci,spal,podrzyj ;) a w mailu dodaj ich do spamu-i po sparwie w koncu im sie znudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja niestety też trafiłam na Pobieraczka - pod żadnym pozorem nie płacić, olewać, nie odpowiadać i kasować wszelkie maile. To są zwykli naciągacze! (pobieraczek zresztą ma już kilka wyroków na swoim koncie.

    OdpowiedzUsuń
  47. było o tym na demotywatorach - ostrzegali że dobreprogramy.pl i dobre-programy.pl to dwie różne strony i ta druga to oszuści coś takiego jak pobieraczek

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się z tym, żeby nie płacić - mi z Pobieraczka przychodziły podobne maile ale zignorowałam je.

    Nie zgadzam się jedynie z komentarzami nie ma podpisu = umowa nieważna. Tak dobrze to niestety nie ma :) ale w tym wypadku są pewne przepisy prawne, zgodnie z którymi umowę taką można uznać za nieważną / można anulować swoją akceptację dla regulaminu.

    OdpowiedzUsuń
  49. chodzi prawdopodobnie o to "Roczna licencja członkowska za używanie programu „Downloader Gold” wymaga uiszczenia opłaty członkowskiej w wysokości 98 zł". Ściągnąłeś, pewnie przez przypadek i automatycznie, program służący do pobierania z netu, jedyny za pomocą którego można ściągać z tej strony. Niby strona podaje "W ciągu pierwszych 14 dni od daty zarejestrowania się w naszym serwisie mają Państwo możliwość bezpłatnego przetestowania naszego oprogramowania.", ale albo minął Ci termin, albo oni oszukują. Strona ma obowiązek podać w widocznym miejscu informację o opłatach, czyli na stronie głównej, nie w przypisach czy takich tam. dobre-programy bazują na znanych portalach tego typu (szczególnie z jednego podkradając mu nazwę), będących darmowymi. A to oszustwo. Cwaniacy myślą, że jak "zaoferują program" (czyli musisz go ściągnąć, bo pewnie dzieje się to automatycznie) i postraszą sądem to się przestraszysz. Zwłaszcza firmy z Emiratów Arabskich;) Jeśli nie podawałaś nic poza nazwiskiem i maile to nic Ci nie zrobią. Napisz do nich pro forma. Ale odpuść sobie płacenie. Najwyżej nie dostaniesz wizy do Kairu;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. podobnie jak moje poprzedniczki radzę NIE PŁACIĆ!!!! nie poda Cię do sądu administrator serwisu który udostępnia nielegalne oprogramowanie; jakiś czas temu podoba afera była o pobieraczka; nikt w sądzie się nie znalazł a Ci którzy zapłacili pieniędzy już nie odzyskali; nie płacić i olewać wezwania do zapłaty a jeszcze lepiej zgłosić sprawę do mediów, oni lubią takie tanie sensacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie płać nic, oni bazują na ludziach, którzy się przestraszą i im wpłacają bo nie chcą mieć problemów a tak naprawdę nie mają prawa w jakikolwiek sposób tego od ciebie egzekwować. Miałam to samo z pobieraczkiem i odpisałam wtedy, że nie życzę sobie więcej maili od nich i nie wyrażam zgody na pisanie do mnie i faktycznie przestali bo wiedzą, że gdyby tego nie uszanowali to mogli by mieć problem. Polecam napisać jasno, że nie wyrażasz zgody na otrzymywanie od nich maili.

    OdpowiedzUsuń
  52. Dostałam tą samą wiadomość dwa dni temu. Jednak poczytałam trochę na forach i okazuje się, że to zwykłe naciąganie, jak afera z pobieraczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  53. NIE PŁAĆ, to naciągacze, ja miałam tak z POBIERACZEK głupia zapłaciłam a nie musiałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak naprawdę nie powinnam płacić

      Usuń
  54. Mnie też POBIERACZEK nęka i nie płacę niech mnie pozwie do sądu hahah to zobaczymy kto zapłaci :)

    OdpowiedzUsuń
  55. olej olej olej!! mnie tak przesladuja z Pobieraczka, na szczescie przed dokonanien zaplaty zaczelam weszyc po sieci w celu uzyskania jakis informacji, okazalo sie, ze jest wielu takich jak ja, muszacych zaplacic za cos czego nie uzywali. Ja dzwonilam do biura ochrony praw konsumenta i tam rowniez powiedziano, ze powinnam ignorowac wszelkie maile od tej firmy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. nie warto się z nimi kontaktować, bo i tak będą Ci wmawiać, że łamiesz prawo i będą się powolywać na różne przepisy itd., ale to jest tylko naciąganie prawa dla własnych korzysci. Ja miałam taki sam problem miesiąc temu i zrobiłam naprawdę spory research w sieci na ten temat ;)) najwięcej konkretów znalazłam tuttaj: http://e-interwencja.pl/dobre-programypl-drugi-pobieraczek.html teraz wątek się naprawdę rozrósł i nie ma sensu tego czytać w całości, ale zdecydowanie polecam ten fragment w czerwonej ramce "opinia eksperta" - rzeczowo i na temat. No i najważniejsze: nie płać!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Widzę, że nie znalazłaś w czeluściach internetu informacji, że ta strona to oszuści. Strona dobre-programy.pl (płatna) od strony dobrerogramy.pl (bezpłatna) różni się myślnikiem w nazwie. Strona naciągnęła już kilkanaście osób. Ja miałam podobną sytuację ze stroną pobieraczek.pl noo i niestety musiałam zapłacić 100 za coś z czego nie skorzystałam. Ale od każdej zawartej umowy można odstąpić w ciągu 10 dni bez ponoszenia konsekwencji. Wystarczy wysłać e-maila na adres tejże strony.
    Proponowana treść pisma:

    Odstąpienie od umowy


    Powołując się na art. 10 ust. 2 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, niniejszym odstępuję od umowy o świadczenie usług Usenet, Eller Service S. C., zawartej z , dnia xx xx 2010r. z komputera o adresie IP ………………. (jesli nie zna Pani swojego IP na pewno był w mailach od "pobieraczka")

    Pragnę przypomnieć, iż w związku z brakiem pisemnego potwierdzenia informacji, o których mowa w art. 9 ust.1 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, termin, w którym przysługuje mi prawo do odstąpienia od umowy wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia zawarcia umowy.

    Odstępując od umowy, zwracam się z wnioskiem o zaprzestanie przetwarzania moich danych osobowych oraz całkowite usunięcie danych ze zbioru danych firmy Eller Service S.C. (podstawa prawna: art. 32 ust. 1 pkt 6 w związku z art. 35 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych).


    Z poważaniem


    Oczywiście niektóre dane trzeba pozamieniać :)


    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!