poniedziałek, 16 lipca 2012

nowy puder

Udało się! wykończyłam wszystkie :-) jestem wolna od wszystkich zalegających puderniczek, które wlaściwie puste leżały od miesięcy, ale żal było wyrzucać, bo jeszcze ciut ciut produktu uchowało się w zakamarkach.

Naturalnym następstwem zaistniałego deficytu pudru matującego było nabycie nowego. Wybór padł na :





Szczerze Wam powiem, że nie zastanawiałam sie jakoś wyjątkowo dlugo przed zakupem. Przede wszystkim dlatego, że nie miałam czasu. Byłam akurat w Rossmannie, kupowałam lakier do paznokci (zresztą strasznie naciełam się na promocję, ale o tym może opowiem Wam w filmiku) i pamiętam, że byłam bardzo zadowolona z podkładu z tej samej serii. Kosztował ok 30zł.


Producent opisuje puder w następujący sposób:


"Puder prasowany. Kremowy i lekki puder. Zapewnia naturalne wykończenie makijażu. Utrzymuje się do 14 godzin. Dzięki technologii Smart-Tone dopasowuje się do koloru i struktury skóry."



Mój odcień to 100 Ivory. Póki co, stosowalam go zaledwie raz, wiec niewiele mogę powiedziec. Boję sie, że może być widoczny na buzi :-(


Miałyście kiedyś ten puder? Byłyście zadowolone?

Jak minął weekend?

buziaki,

Asia

24 komentarze:

  1. Pudru nie miałam - właściwie od dwóch lat używam do matowienia pudru z MACa i jestem bardzo zadowolona. Trochę bezwiednie kupuję kolejne opakowania i specjalnie nie rozglądam się za nowościami.

    Co do promocji w Rosssmanie - też ostatnio się nacięłam. Wrrr.... Jestem ciekawa co Ci się przydarzyło. Chętnie się wymienię informacjami, bo nie lubię naciągania. Nawet nie chodzi o te kilka złotych, ale o zasadę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w rosmanie prawie zawsze mam tak, że jak na promocji jest coś dodawane gratis (np. żel do balsamu itp) to prawie zawsze tego gratisu już nie ma, skończył się -.-

      Za to ja jestem wierna pudrowi bambusowemu z BU- najlepiej matujący, najtańszy i najwydajniejszy, nie mam zamaiaru zmieniać ;)

      Usuń
  2. pudru nie miałam, ale z podkładu byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja miałam podkład i go nie cierpiałam, już nic z tej serii nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego pudru, ale myślę nad zakupem .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ,ale koleżanka miała i nie była zadowolona, ponoć tworzył lekki efekt "maski". Mam nadzieję,że tobie posłuży lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego pudru, czekam wiec na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten puder i był fantstyczny! czasem wystarczał zamiast podkładu. Tylko nie pamiętam jaki miałam odcień:( Kochane zapraszam do mnie na wymiankę! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam puder i jestem nim zachwycona! Naprawdę polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten puder- to już moje 2 opakowanie. Odcień chyba 103 [nie mam akurat go pod ręką by sprawdzić]. Sprawuje się bardzo dobrze- czy aplikując go dołączoną gąbeczką [puder świetnie wtedy "dolega" do twarzy, nie daje efektu maski] czy pędzlem Ecotools. Ogólnie ładnie matuje, współgra dobrze z większością podkładów, nie ciemnieje, ma lekkie krycie przy aplikacji gąbeczką.
    Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam fluid z tej serii i był przez pewien czas moim ulubiencem :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, ale jestem strasznie ciekawa, bo obecnie mam puder z rimmela ale z innego miotu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam tego pudru jeszcze, więc nie mi go oceniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :) Koniecznie daj nam znać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tego pudru, także daj znać co o nim sądzisz ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam podkład i lubiłam :) Pudru nie znam!

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam go kiedyś, był naprawdę dobry ze względu na krycie ;]
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)) może weźmiesz udział w mojej akcji przy okazji ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam go obecnie, bardzo go lubię, też w odcieniu Ivory - niestety, jest dla mnie zbyt jasny, ale inny który był akurat w Rossmannie był zbyt ciemny, więc wzięłam ten. Aktualnie dobił dna, juz mi się kończy, był to mój pierwszy puder, ale jak dla mnie spisal się niesamowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czekaj z recenzją bo mi się puder kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety tego pudru nie miałam, ale bardzo lubię puder z Rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A dlaczego już nie korzystasz z pudru bambusowego z BU? Widziałam w Twoich filmikach, że go zachwalałaś i właśnie się przymierzałam do zakupu:) Już się u Ciebie nie sprawdza, czy po prostu chciałaś spróbować czegoś nowego? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze chciałam go przetestować, bo podkład z tej samej serii bardzo przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wlasnie koncze juz drugie opakowanie tego pudru jak dla mnie fenomem kiedy skonczylam pierwsze opakowanie szukalam czegos innego do przetestowania ale jakos zdecydowanie mnie do niego ciagnie i podejrzewam ze jak skoncze moje obecne opakowanie co zdazy sie niebawem kupie nastepne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wlasnie koncze juz drugie opakowanie tego pudru jak dla mnie fenomem kiedy skonczylam pierwsze opakowanie szukalam czegos innego do przetestowania ale jakos zdecydowanie mnie do niego ciagnie i podejrzewam ze jak skoncze moje obecne opakowanie co zdazy sie niebawem kupie nastepne :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!