piątek, 3 sierpnia 2012

co w ciuchach piszczy :-)

Wybaczcie mi ten przestój, ostatnio miałam małe problemy z kompem (w sumie to nadal mam :-().


Trochę z nudów i przez przypadek, weszłam sobie na oficjalna strone Zary. Pokżę Wam rzeczy, które wpadly mi w oko :-)



cudownie zdobiona, skórzana kurtka. Cena powala, prawie 900 zł :-(



uwielbiam ćwieki i czerń :-) 150 zł. yyyy!



chyba jestem strasznie monotematyczna :-) bluza z ćwiekami 170 zł




wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.zara.com
niby koszula, ale mnie bardziej kojarzy się z parką. Fajna aplikacja na piersi. Przypomina mi mega wielką broszkę zrobioną z kryształków :-) 200 zł.


Jak widzicie, ostnimi czasy świruję na punkcie bardziej stonowanych ciuchów.

Przypadło Wam coś do gustu? W moim przypadku najprawdopodobniej skończy się tylko na przeglądaniu stronki, niektóre ceny naprawdę powalają.


buziaki,


Asia


28 komentarzy:

  1. Ja na 100% kupię tą kurtkę skórzaną :) To dla mnie wymarzony model :) Uwielbiam kurtki skórzane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka rzeczywiście boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się bluza z ćwiekami. Kurtka również super, ale cena rzeczywiście zwala z nóg. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ceny zabójcze, więc nawet nie ma co marzyć :) zdecydowanie mnie nie stać, zostaje tylko podziwianie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie sie podoba ten top ze zdjecia nr 2, ja w Zarze kupuje tylko na przecenach....

    OdpowiedzUsuń
  6. a ci od ustalania cen to się z ch... na głowy zamienili.... co to za ceny? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza kurtka najfajniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze trzy pozycje bardzo mi się podobają :) Niestety ceny Zary sa bardzo wysokie, a nie uważam, że ciuchy jakościowo na takie zasługują.

    OdpowiedzUsuń
  9. No wreszcie jesteś ;) Kurtka jest best of the best, ale cena ... Ja mam ładną ramoneskę z H&M, wygląda "prawie jak" skórzana, ale nie ma takich fajnych zdobień. Za to zapłaciłam za nią 150 zł ;P.

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, cena szokuje najbardziej w momencie kiedy spogląda się na skład materiału...

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie rzeczy super poza militarna parka. Wiem ze ma byc modna ale dla mnie jest jak worek od kartofli bezbarwna i bezksztaltna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio też z nudów zrobiłam przegląd ich strony i chyba też tylko na tym się skończy. Niektóre ceny powalają i mam wrażenie, że z każdym sezonem są coraz wyższe...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest super, ale szkoda, że cena taka wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Aśka to nie przegladaj Zary, tylko np tanszy H&M :) Tu sa tez fajne "ćwiekowe" ciuchy :P

    http://www.hm.com/gb/product/03847?article=03847-A

    http://www.hm.com/gb/product/03798?article=03798-A

    http://www.hm.com/gb/product/03926?article=03926-A

    http://www.hm.com/pl/product/03321?article=03321-A

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczy są fantastyczne, ale ceny powalają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurtka świetna, ale nie za tą cenę :) kupiłabym ją za maksymalnie 650 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooooo tak, Zara jest zabójcza pod względem cen, ale na wyprzedażach za to też zabójczo spadają, na szczęście! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurta skórzana jest prześwietna! ale strasznie droga:(

    OdpowiedzUsuń
  19. http://zielarkamiszka.blogspot.com/
    Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Parkę z kryształami mam i traktuję jako koszulę :-) już dziś stylizacja z nią na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie podobam mi sie ostatnia koszula ;] [wejdziesz na mój blog ??] ;] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fakt ceny w Zarze powalają...ale coś z ćwiekami to na pewno pojawi się w mojej szafie, podoba mi się ten trend. Pozostanę wierna swojej parce z H&M z poprzedniego roku bo jak widać nadal bardzo modna :) Kiedy nowe filmiki...pozdrawiam też Asia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też kilka rzeczy wpadło mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka śliczna, ale nie wiem czy bym za nią tyle zapłaciła. To chyba lekka przesada. Poszukam tańszej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwsza kurtka cudowna- tez mam na nia oko !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!