piątek, 17 sierpnia 2012

karmimy psiaki :-)

Hej,



Jakiś czas temu otrzymałam maila od Joasi, która zapytała mnie czy nie chciałabym przyłączyć się do dobrze Wam już znanej akcji "Karmimy Psiaki". Nie mogłam odmówić!


Temat dotyczył stylizacji modowej, w której motywem przewodnim miała być koszulka z logiem Psiaków.  Obecnie mam problem z nagraniem outfitu, więc wrzucam Wam zdjęcia przedstawiające zamysł "stylizacji" (szumne słowo, marynarka i T-shirt to chyba jednak jeszcze NIE stylizacja? ale ja od jakiegoś czasu inaczej się nie ubieram :-) :-) :-)






















ostatnio nie kombinuję ani z kolorami ani z formą :-) przestawilam się na proste stroje: t-shirt, czarna marynarka z Reserved (169 zł bodajże), niebieskie dżinsy i czarne baleriny to najczęściej męczona przeze mnie kombinacja.





























sam T-shirt wygląda tak:







Jednak to nie ciuchy są tutaj ważne! Najistotniejszy w akcji "Karmimy Psiaki" jest jej szczytny cel. Pomóc zwierzętom ze schronisk może KAŻDY. Jedyne co musicie zrobić, to wejść na stronę







i kliknąć na pieska, którego chcecie nakarmić. Jak powszechnie wiadomo, kluczowi w takich akcjach są sponsorzy, którzy kupują karmę. Sponsorzy zarabiają na reklamach (bo za darmo nie ma NIC, pamiętajcie), więc aby karma faktycznie trafiła do pustych misek, musicie wpisać swojego e-maila, imię i wiek (cała procedura zajmuje nie więcej niż 5 sekund ;-). Oczywiście będziecie dostawać spam od sponsorów - jest to nieuniknione, jednak czymże jest parę reklam, które możecie automatycznie przekierowywać do folderu ze spamem w porównaniu z pełnym brzuchem i zadowoloną mordką psiaka? Razem możemy zrobić wiele, wystarczy jedynie chcieć :-)



Gorąco Was zapraszam do przyłączenia się do akcji,

buziak,

Asia






7 komentarzy:

  1. Świetna akcja. Zawsze chętnie pomogę a niechciany spam zawsze można zignorować, to nie jest problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie karmie psiaczki :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że jestem kociarą to psiakom też z miłą chęcią pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna akcja. ja karmię swojego szczeniaczka codziennie :) 3 razy dziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pewnego czasu każdego dnia staram się pamiętać, by klikać na karmimypsiaki.pl. Na moim blogu także zachęcałam do brania udziału w takich akcjach - uważam, że te kilka chwil nas "nie zbawi", a może pomóc.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki nigdy nie słyszałam o tej akcji ale po twoim poscie bardzo chetnie się przyłączę :)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!