czwartek, 23 sierpnia 2012

testy, testy... :-)

hej,


od jutra zaczynam testowanie tych oto skarbów :-) najbardziej ciekawi mnie maseczka do włosów, liczę na nią!!!



dostałam maseczkę do włosów z keratyną i jedwabiem z Biovaxu (cieszę się tym bardziej, bo gros z Was polecało mi ją pod moim filmikiem o włosach) oraz regenerujący krem do rzęs z L'bioticy. 






wybaczcie to światło, chyba jeszcze nie dociera do mnie, że już tak szybko robi się ciemno :-(




Miałyście kiedyś te produkty?

Polecacie?

Ja jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzą ;-)


Buziaki,

Asia

36 komentarzy:

  1. Produktów nie znam .. Ale ten krem do rzęs ciekawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten krem do rzęs, ale cudów nie zdziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś zaczynam używać mgiełkę Radical, moje włosy potwornie wypadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób sobie morfologię, może masz za mało małej krwinki, czyli lekką anemię. Mi wypadały, żadne Radicale nie pomagały przez przypadek zrobiłam morfologię i pomogło mi najzwyklejsze żelazo z apteki:) Teraz są mocne jak stal:)

      Usuń
  4. ja używałam tej maski z waxa do włosów zniszczonych, spisywała się świetnie, oby ta działała podobnie:)

    Asiu zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale mam nadzieję że znajdziesz coś co Cię zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozpieszczasz nas swą obecnością ostatnio:D oby tak dalej:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam tej odżywki do rzęs i powiem Ci, że u mnie sprawdziła się rewelacyjnie. Efekty widziałam po 2 tyg stosowania.. i to nie małe a spektakularne :). Znajomi zaczęli się mnie pytać czy mam sztuczne rzęsy :). Po 2 tyg zaczęłam stosować ją co 2-3 dni i efekt mi się dalej utrzymuje :). Stosuję 6 tyg

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przypadł mi do gustu ten krem do rzęs, używam trzecie opakowanie, ale bez przekonania, pozytywne recenzje mnie dziwią.

    OdpowiedzUsuń
  8. I jeden i drugi produkt super. W przypadku profuktu do rzęs nastaw się na 2-3 misesiące codziennego wcierania, a efekt będzie super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. daj proszę znać jak sprawdzi się maska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja od dawna mam ochote na ta maseczke do wlosow, musze sie za nia rozejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten krem, ale nie używam go regularnie, dlatego efektów nie widzę :D Tej maseczki jestem ciekawa, czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dziś też dostałam identyczną paczkę :) tez jestem ciekawa maski...ten krem do rzęs już mam niestety...To testujemy :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie są to produkty idealne, ale są ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo cenię sobie produkty firmy L'Biotica, Biovax'owe maski ubóstwiam wręcz... a co za tym idzie, jak większość czytelniczek czekam na recenzję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawi mnie Twoja opinia na temat tej maseczki regenerującej do włosów :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  17. krem do rzęs naprawdę bardzo polecam, efekt widać już po kilku dniach stosowania :) ale po miesiącu radzę zrobić przerwę żeby rzęsy się nie przyzwyczaiły:)a na maseczkę sama poluje ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. LB miałam i raz działała raz mi wypadały , maski nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie stosowałam żadnego z prezentowanych kosmetyków. Jednak jestem ciekawa działania kremu do rzęs. Jeśli rzeczywiście działa, to może się na niego skuszę - moje rzęsy nie są w najlepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam napisać ;)

      Usuń
  20. Mialam maseczke z Biowaxu i jakoś kompletnie mi nie ležy, niby włosy są miękkie, niby wszystko jest ok, ale moje włosy po niej nie zachowują się jakbym chciała. Może dlatego, że mam włosy z tendencjā do kręcenia się, a po niej najzwyczajniej się puszą...
    Pozdrawiam z leśnejpolany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam tę odżywkę do rzęs i ją uwielbiam, czyni czuda:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa kremu do rzęs. Tym bardziej, że mam szansę go wygrać w rozdaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez zaczełąm testy tej maseczki no i narazie... hmmm samam nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na opinie o tym kremie do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja polecam my secret- odżywkę do rzęs, taniutka jak barszcz a moje rzęsiska rosną jak grzyby po deszczu:) na włosach u mnie sprawdziła się maseczka z lotonu z ceramidami. Buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam maskę do włosów ciemnych i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.swiat-karolki.blogspot.co.uk/2012/08/liebster-tag-award.html

    Otagowanaaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio zaczęłam używać tej maski i jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja miałam krem do rzęs. Może efekty nie były spektakularne, ale fajny produkt. Teraz używam rapid lash i efekty są widoczne szybciej i bardziej, no ale tez cena inna .

    OdpowiedzUsuń
  30. Używam tej maski i jest naprawdę ok! Fajnie wygładza, tylko nie należy dawać jej w dużej ilości, bo przeciąża włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nic z tego nie miałam, ale jestem ciekawa tego kremu do rzes... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten krem L'biotica i wydaje mi się, że poprawił on stan moich rzęs. :) Ale faktycznie trzeba systematycznie stosować, moja mama kremowała rzęsy jak jej się przypomniało, średnio co drugi-trzeci dzień i nic z tego nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!