czwartek, 13 września 2012

dzienna dawka inspiracji ;-)

hej,


Co u Was? Jak mija Wam dzień? Ja jestem wyjątkowo nieprzytomna, piję już 2 mocną kawę, a czuję się jakby ktoś dosłownie przed chwilą wybudził mnie ze snu.


Okropnie jestem zamulona!


Piękny zestaw rzucił mi się w oczy na stronie Zary (no może "piękny" to nie do końca trafne słowo, ale bardzo lubię taki styl).



 
 
 
zdjęcie pochodzi ze strony: www.zara.com


szczególnie podoba mi się zestawienie jasnych jeansów, granatowej parki i szarej bluzki. Kolorystycznie wszystko piękne ze sobą wspólgra.

Chociaż, prawdę mówiąc, nie pasują mi tutaj te szpilki. Zamiast nich widziałabym zwykle czarne conversy. Co o tym myślicie?


Jesień się zbliża :-( zaopatrujecie się powoli w cieplejsze ubrania?



buziaki,
 
Asia

26 komentarzy:

  1. uwielbiam taki styl;) super foto:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie gdyby nie te szpilki to by był cud :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. o jezu,nawet nie wiem, pewnie krocie;(

      Usuń
    2. szukałam na stronie ale są jakieś inne za 400 zł.. łeee musze cos kupic bo zamarznę w taka pogodę..

      Usuń
    3. 400 zł za parkę? ha ha, dobre dobre ;-)

      Usuń
    4. http://www.pullandbear.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/pullandbearpl/pl/pullandbear/359505/P%C5%81ASZCZE#/1111754/KURTKA PARKA Z KAPTUREM

      Usuń
  4. mnie też się wydaje że trampki byłyby lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie szpilki nie pasuja. Myslalam ze to zdjecie faceta hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw :) Ja od dłuższego czasu szukam fajnych botków, które pasowałyby do stylizacji eleganckich (żeby je nieco przełamac) i takich bardziej na luzie, ale póki co bez skutku :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie to wygląda, i jak niektóre dziewczyny zdarzą zauważyć, parka może być nie tylko zielona:) lubię spodnie typu Boyfrend, nie wyglądają one zbyt na mnie dobrze ale niesamowicie wygodnie mi w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się już rozglądam za swetrami, sweterkami i innymi milusimi materiałami haha :D Dla mnie te szpilki na zdj powyżej to jakaś porażka. Jesien idzie, mamy śmigać w ciepłej, podszytej futerkiem parce, a na bosych stopach "lekkie" szpilki? Porażka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W lookbookach Zary ładują szpile do każdego zestawu. Nie pasują mi tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam jakiejś fajnej parki ale są strasznie drogie :/ chyba w sh poszperam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma jak szpile i jeansy - mój strój od kilku tygodni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie nosisz szpilki ?:)jeansy i szpile wygladaja git, byle nie do parki ;-d

      Usuń
    2. Szpilki klasyczne, nie przepadam za szpilkami + platforma. Klasyka jest najładniejsza i nie przesadnie wysokie - 8-9 cm na co dzień ok, wyższe tylko okazyjnie. Ostatnio latam w czerwonych szpilkach, pokazywałam je na blogu. Jeansy, czerwone szpilki i robota wykonana:)
      Parki w szafie brak, planuje zakup, ale jakoś w każdej wyglądam jak wieloryb i nie trafiłam na nic fajnego jeszcze.

      Usuń
  12. jak widzę Zarę to się we mnie gotuje. nie wiem skąd te ceny i niby za co...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw bardzo mi się podoba też lubię taki styl:) Ale masz rację conversy jak najbardziej:))) Buziak sisi:*

    OdpowiedzUsuń
  14. FEST MI SIĘ PODOBA TA STYLIZACJA

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie posty a zdjecie ciekawe :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!