środa, 19 września 2012

jesienne paznokcie :-)

Hej,


pamiętacie lakier z Kobo, o którym wspominałam w najnowszym filmiku o zakupach?


Miałam pokazać Wam jak prezentuje się na paznokciach, oto zdjęcia:






2 warstwy, bez top coatu i base coatu. O dziwo, nie zafarbował mamie paznokci :-) Niestety dość szybko pojawiły się odpryski, trzeba było go parokrotnie reanimować i w efekcie trzymał się do 3-4 dni.







moim zdaniem lakier jest naprawdę przepiękny. Głęboki, śliwkowy fiolet - idealny na nadchodzącą jesień :-) Lakier z Kobo, 05 Wien.


Co o nim myślicie? 

podobają Wam się takie jesienne śliwki czy wolicie weselsze odcienie lakierów do paznokci?

buziaki,


Asia


33 komentarze:

  1. Ładny kolorek, lecz ja na jesień nie mam zamiaru rezygnować z różnokolorowych lakierów jak i neonów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest śliczny, uwielbiam fiolety

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja namiętnie trzymam się jeszcze letnich lakierów, taka namiastka lata :) Jednak niedługo tez przejdę na jesienne, a odcień fioletu jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Uwielbiam głębokie odcienie fioletu, a ostatnio przepadłam kompletnie na punkcie fioletów matowych połączonych z satynowymi akcentami w innych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, głęboki kolor, a jego nazwa jeszcze bardziej mnie do niego przekonuje ;) Mam cudowne wspomnienia z Wiednia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc ja wolę te "wesołe" odcienie, ale ten jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jest piękny! Idealny na jesienno- zimową porę :)
    Lubie wszelkie brązy, szarości i fiolety na tą porę roku.

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. baaardzo jesienny ;) ładny... ale jakoś na moich paluszkach nie podoba mi się fioletowy, tak samo z ciuchami, jakoś źle czuję się w tym kolorze... :D moim zdaniem do ciebie pasuje w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  9. coraz bardziej przekonuję się do fioletów :D a już niedługo i na moich pazurach podobna śliweczka, bo mnie zachęciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie piękny głęboki kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolorek , ale ja zdecydowanie wolę jaśniejsze odcienie . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, ale mnie ostatnio ciągnie w stronę wiśniowych odcieni :).

    OdpowiedzUsuń
  13. mam identyczny kolor tyle, że z Golden Rose i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna śliwka, sądzę, że fajnie prezentowałby się też w macie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor - uwielbiam fiolety!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny głęboki kolor;)Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciacho dla Ciebie :) http://angelmaluje.blogspot.com/2012/09/tag-so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się, idealna śliwa na jesień :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam fiolety :) teraz poluję na kolor bordo , ale taki ciemny wpadający w wino.
    Paznokietki to Ty masz cudne:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli kojarzę to chyba dziś masz urodzinki!:) Kochana kobietko wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń i czego tylko sobie chcesz-STO LAT! :*:*
    stała widzka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolorek :) Nigdy nie byłam przekonana do ciemnych lakeirów, ale ten mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz!